Necelých osm týdnů do otevření. Na dalším úseku D35 pokládají asfalt
Práce na D35 Janov - Opatovec. Foto: ŘSD

Práce na téměř 12 kilometrů dlouhém úseku trvají od května 2023.

Práce na téměř 12 kilometrů dlouhém úseku trvají od května 2023.
Minulý týden jsem tudy jel a už se nemůžu dočkat. Souvislá kolona kamionů a aut. Hrůza
Tak váženi co tu píšete hlouposti o staronovém premiérovi tak se honem proberte.Když i vy víte že u nás trvá do prvního kopnutí asi 6-8 let tak se Kupka vůbec o nic neuasloužil.Jsem zvědav co za jeho působeni na ministerstvu zařídil v budoucí výstavbě dopravní infraszruktůry.Zatím zam nechal sekeru 40- 50 miliard sekeru ke které se Nutella a ani ON nehlásí.Tak asi tak.A teď do mě „dezinformátoři“.
Ale no tak Václave, ty jsi s ministrem byl v kanclu 4 roky, že ho podezříváš, že nic nedělal, že ti není hamba myslet si to o jakémkoliv voleném zástupci lidu. Ale fuj. Snad nemaká jen pan kobliha.
Škoda, že nemáte přehled, které stavby získaly územko nebo stabební povolení za poslední 2 až 3 roky. V roce 2022 *někdo* zařadil české VRT do celoevropské sítě TEN-T, takéž spojení Praha-Liberec.
Njn vše nejlepší tu pro stát dělá Bureš a jeho…
Tak určitě
Jen tak dál. Krásná práce. Myslím že nejen má maličkost se nemůže dočkat dalšího úseku.
Jo, dneska jsem stál v Mýtu snad věčnost, už se aspoň na obchvat těším…určitě místním přijde ten žádný provoz na začátku až divný:)
Proc se tam nepoklada beton?
Terminus technicus je asfaltobeton. Takže pokládá, stačí se pořádně kouknout. Asi hledáte cementobeton.
Dobrá práce pana ministra Kupky.Doufejme ,že to slovenský důchodce spolu se svou skupinou hochštaplerů zase příliš nezprasí.
Dlužena se už na ministerstva financí těší!
Vzhledem k tomu že nejen tuto stavbu připravili lidé staronového pana premiéra, tak se nebojím že by došlo k nějakým radikálním změnám.
Ať se to někomu líbí nebo ne tak agent Bureš není ten kdo by brzdil výstavbu dálnic.
Koneckonců jeho firmy taky potřebují expedovat zboží a to jak po kolejích, tak po silnici.
Kupka připravoval 2021-2023, tak zase nekecej.
záleží co kdo připravoval, tahle stavba je tak ještě starší než Babiš v politice a setkal se s ní třeba i takový Stanjura, tehdy jako ministr dopravy 🙂
Oni to brzdili především aktivisti, čímž nemyslím jen Patrika a podobné pseudozelené ale především různé hlídače státních financí, kteří přesvědčili národ, že se u nás staví příliš draho. Bárta je vyslyšel a řekl – za levno nebo vůbec no a nestavělo se vůbec.
Dnes nikdo cenu „nekontroluje“, hlavně, že se staví 🙂
Můžeš na nějakém konkrétním úseku dálnice uvést, co tam ten slovenský důchodce zprasil, když tedy hrozí, že by se to mohlo opakovat? A také bys mohl vysvětlit, proč by něco takového dělal, když se na tom jeho bývalá vláda z velké části podílela (když už se teda mají připisovat zásluhy ministrům)?