Necelých osm týdnů do otevření. Na dalším úseku D35 pokládají asfalt
Práce na D35 Janov - Opatovec. Foto: ŘSD

Práce na téměř 12 kilometrů dlouhém úseku trvají od května 2023.

Práce na téměř 12 kilometrů dlouhém úseku trvají od května 2023.
Klíd, D55 u Bzence se taky tak překotně otvírala i za cenu jízdy jedním pruhem max 70 a trvalo to ještě dalších 7 měsíců a dokonce už za poplatek
Minulý týden jsem tudy jel a už se nemůžu dočkat. Souvislá kolona kamionů a aut. Hrůza
Se stavbou D35 je ten provoz vrchem horší, často dokonce raději absolvuji D1 než riskovat vrchní trasu. Ale zlepší se to, letos obchvat VM, tady tento úsek a úsek u Globusu v Olomouci – vše zrychlí a odstraní špunty na trase. Umožní předjíždět pomalejší auta.
Nedělám si iluzi ale, že to natáhne další provoz a začnou se objevovat velké kolony tam, kde dřív nebývali – například kruháč v MT. Už nyní se poměrně často tam stává, plus třeba i u Litomyšle, kdy to stojí z obou stran (z toho od Pardubic skrze kruháč u Lidlu – super nápad!).
Tak váženi co tu píšete hlouposti o staronovém premiérovi tak se honem proberte.Když i vy víte že u nás trvá do prvního kopnutí asi 6-8 let tak se Kupka vůbec o nic neuasloužil.Jsem zvědav co za jeho působeni na ministerstvu zařídil v budoucí výstavbě dopravní infraszruktůry.Zatím zam nechal sekeru 40- 50 miliard sekeru ke které se Nutella a ani ON nehlásí.Tak asi tak.A teď do mě „dezinformátoři“.
Ale no tak Václave, ty jsi s ministrem byl v kanclu 4 roky, že ho podezříváš, že nic nedělal, že ti není hamba myslet si to o jakémkoliv voleném zástupci lidu. Ale fuj. Snad nemaká jen pan kobliha.
Škoda, že nemáte přehled, které stavby získaly územko nebo stabební povolení za poslední 2 až 3 roky. V roce 2022 *někdo* zařadil české VRT do celoevropské sítě TEN-T, takéž spojení Praha-Liberec.
Liberec nebude nikdy
Nedávno bylo tady psáno že realizace se posouvá o 7 let oproti plánu :)) a to ještě nezačali ani malovat
Njn vše nejlepší tu pro stát dělá Bureš a jeho…
Tak určitě
Vy jste do slovenského podvodnika pořadně zamilovanej.Na Kupku nemá v přípravě ani realizaci staveb on,ani jeho podržtaškove.
Takže to málo, co se dostavelo za Babise, to se taky chlubil cizím peřím? Stejně jako reko D1? A proč asi myslite, ze je ta „sekera“ 40 miliard? Protože je rekordni mnozstvi rozestavěných a připravených staveb. A vite, ze i ten rozpocet se „sekerou“ je druhy nejvetsi v historii, hned po loňském? A vite, ze za 4 poslední roky se investovalo 600 mld, tolik, co za předchozích 8 let? Bud se v problematice vubec nevyznate a jen papouskujete ANO nebo tu trollite?
snad budete mluvit stejně až se kopne za dva – 3 roky do země na pražském okruhu když to tak trvá všechno ty dezolko..
Jen tak dál. Krásná práce. Myslím že nejen má maličkost se nemůže dočkat dalšího úseku.
Jo, dneska jsem stál v Mýtu snad věčnost, už se aspoň na obchvat těším…určitě místním přijde ten žádný provoz na začátku až divný:)
Zrovna obchvat Mýta – pomůže, ale člověk najede a v podstatě hned sjede. Tak uvidíme co to udělá. Protože ve směru z Pardubic bude křižovatka se světly a aby to nedělalo větší paseku, než celé Vysoké Mýto. Viz podobná křižovatka u Přerova.
Proc se tam nepoklada beton?
Terminus technicus je asfaltobeton. Takže pokládá, stačí se pořádně kouknout. Asi hledáte cementobeton.
Dobrá práce pana ministra Kupky.Doufejme ,že to slovenský důchodce spolu se svou skupinou hochštaplerů zase příliš nezprasí.
Dlužena se už na ministerstva financí těší!
Vzhledem k tomu že nejen tuto stavbu připravili lidé staronového pana premiéra, tak se nebojím že by došlo k nějakým radikálním změnám.
Ať se to někomu líbí nebo ne tak agent Bureš není ten kdo by brzdil výstavbu dálnic.
Koneckonců jeho firmy taky potřebují expedovat zboží a to jak po kolejích, tak po silnici.
Kupka připravoval 2021-2023, tak zase nekecej.
záleží co kdo připravoval, tahle stavba je tak ještě starší než Babiš v politice a setkal se s ní třeba i takový Stanjura, tehdy jako ministr dopravy 🙂
Oni to brzdili především aktivisti, čímž nemyslím jen Patrika a podobné pseudozelené ale především různé hlídače státních financí, kteří přesvědčili národ, že se u nás staví příliš draho. Bárta je vyslyšel a řekl – za levno nebo vůbec no a nestavělo se vůbec.
Dnes nikdo cenu „nekontroluje“, hlavně, že se staví 🙂
Můžeš na nějakém konkrétním úseku dálnice uvést, co tam ten slovenský důchodce zprasil, když tedy hrozí, že by se to mohlo opakovat? A také bys mohl vysvětlit, proč by něco takového dělal, když se na tom jeho bývalá vláda z velké části podílela (když už se teda mají připisovat zásluhy ministrům)?
Vite co? Skuste zapátrat na internetu a zjistěte si ,kolik která vláda dala peněz do výstavby dopravní infrastruktury.Vlády v kterých figuroval slovenský důchodce ,ať už jako ministr financí nebo premiér v tomto srovnání dopadají katastrofálně.
No potřeba se vrátit do doby, kdy se tvrdě škrtalo…. následek: Spousta staveb nebyla několik let vůbec připravených a povolování trvalo věčnost, i když peníze by se tehdy našly. Nyní je staveb připravených tolik, že se čeká se zahájením, protože už na ně nezbývají peníze. Část staveb je připravených i díky DESÚ a povolování staveb netrvá už tak dlouho. Osobně jsem radši za stav, kdy jsou stavby na „čekací listině“, než aby měl někdo pokušení utrácet za nějaké …. blbosti.
Což mi připomíná: Kdožeto zřídil DESÚ?
Ve světle toho, že stavební úřady okresního formátu neměly a nemají zkušenosti s velkými stavbami, se kterými se úředníci potkají párkrát za život.
Stavební zákon č. 283/2021 Sb. byl schválen 13.7.2021. Na základě toho vznikl k 1.7.2023 DESÚ.
Volby do sněmovny byly 8.-9.10.2021
Tak tady je to účelová informace , ono když se začínalo z nuly po tom co to jeden nejmenovaný ministr věci veřejných ve vládě s jednou nejmenovanou stranou vše zastavil a zajistil tak propadnutí části potřebné dokumentace což zapříčinilo nulovou přípravu a realizaci .. tak z této startovní čáry to neoblíbený velkopodnikatel roztleskal do stavu že se staví jak se staví.. otázkou je , co se připravilo za současné vlády , to se dozvíme na konci začínajícího volebního období . Jednou z velkých slabin komciciho vedení je ostentativní ignorace prezentace to poho co se (ne) povedlo…