Nebezpečná křižovatka u automobilky Hyundai se dočká proměny, nahradí ji kruhový objezd
Křižovatka v obci Dobrá. Zdroj: město Frýdek-Místek

Křižovatka je místem častých dopravních nehod s vážnými následky.

Křižovatka je místem častých dopravních nehod s vážnými následky.
Tu křižovatku znám. Pro projetí z vedlejší musí být člověk trénovaný na plynu i spojce….
Zbytečně plýtváte prachy… Už dávno měl být ten sjezd z dálnice, ale zase Děti Země našli něco…
Ten kruháč se bude hodit i pokud by se vybudoval sjezd z D48 v tomto století.
Zajímavé je, že nacpat tam nákupní zónu šlo i bez kruháče.
Taky je zajímavé, že jsem nikdy neviděl v dopravních špičkách při střídání směn v PZ Nošovice řídit dopravu Pomahače a Chrániče.
Možná by stačily jen semafory a vyšlo by to levněji než kruháč a vešel by se i chodník a přechod pro chodce z Dobré k obchodům.
Inu v Kocourkově je jednoduché a levné řešení zakázané…
Tak nejak. Cela ta krizivatka je +- z doby co Hyundai, tj. asi 15 let. Co branilo uz tehdy postavit tak okruzku? Co branilo postavit do nakupaku poradny chodnik? K cemu mame PCR se zavaznym stanoviskem ke stavebnimu povoleni?
Pak se tezko divit, ze je u nas tolik mrtvych.
Policie nastesti nevydava zavazne stanovisko a je to tak dobre. PCR nema vystudovane odborniky na dopravu. Tim ale zaroven netvrdim, ze dopravaci umi navrhnout dobre reseni. (Spis mi zkusenost rika, ze neumi)
Jsou dve rizeni. Nejdříve mate stavebni povoleni a pak opatreni obecné povahy. OOP stanovuje dopravni znacky a zarizeni do stavby, do jiste miry je stavbou predurcene, treba polohy prechodu, parkovani apod. PCR ma ke stavebnimu povoleni zavazne stanovisko.
policie se vyjadřuje k dopravním stavbám a napojením na veřejnou komunikaci, takže se určitě vyjadřovala k tomu obchodnímu centru.
bohužel se vyjadřuje a téměř vždycky je to na úkor plynulosti provozu….