Navštívili jsme varšavskou kancelář Ryanairu. Odtud řídí provoz ve střední a východní Evropě
Varšavské operační kontrolní centrum (OCC) letecké společnosti Ryanair. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Dopravce má v polském hlavním městě operační centrum, stará se o 115 letadel.
Ryanair jen v případě největší krize. Naposled nás nepustili s rodinou a malými dětmi v Londýně do večerního letadla a stalo mě to 20 tis za náhradní letenky a hotel. Už i ten Londýn jezdíim jinak
London -Paříže Eurostar, presednout, pak ICE směr do Německa. Letadlem naposled to bylo v 15 z města taxíkem na letiste, let 18.35 Smolík, let bez ničeho ani bez jídla a pití v 8.30 ráno a v 11.20 v Praze na letisti a ve 12. 20 v Letňanech A vlakem to vyšlo, ze doma jsme byli při stejném odjezdu v 9.24
Jen tak to být nemohlo, protože Ryanair overbooking (tj. prodání více letenek než je sedaček) a následné odepření nástupu z tohoto důvodu nedělá.
jaky byl duvod odmitnuti? vicenaklay vam byly propalceny? dekuji
A kdyby v Praze před 25 roky nebyl odpor proti stavění mrakodrapů, lákání centrál firem a pravicové politice, mohlo to být v Praze.
Dnes bychom nebyli profinční městečko, ve kterém se nedá najít pořádná práce.
V Praze je administrativa systému Galileo. To mi zrovna přijde víc než nějaký Ryanair 🙂
Tak svalme svoje zaměstnání nebo jeho absenci na chybějící mrakodrapy a zrovna když je řeč o Praze, proč ne 🙂 kolego, stačí si dodělat titul a chvilku hledat. 15.-17. října máte pracovní veletrh Šance na VŠE, máte možnost se přesvědčit, že absolventy rádi zaměstnají i mimo mrakodrap 🙂
„mrakodrapy“ mame v okoli pankrace, budejovicka, brumlovka. tam mi to docela zapada a staci. v centru prahy toto opravdu nechci.
Mimochodem Ryanair již nahrál lety na letní sezónu 2025 do svého rezervačního systému, lety ještě nejdou koupit, ale jdou již zobrazit např. v aplikaci a lze z toho vyčíst, že i přes neustálou kritiku letiště Praha a jejich poplatků umístí do Prahy 5. bázované letadlo (třeba Košice budou létat každý den) a i „regionální“ linky budou příští rok pokračovat – Brno-Bergamo (2x týdně), Stansted (6x týdně), Ostrava-Malaga (2x týdně), Stansted (3x týdně) a Pardubice-Girona (2x týdně), Alicante (3x týdně).
Děkuji za zprávu 👍
No z Pardubic by meli pridat jeste jednu linku, jsem zvedav na destinaci. Jen to Brno by toho mohlo mit vic 🙁 Aspon ten Londyn zas vratit na kazdodenni lety.
Aktuálně nejsou z Pardubic v systému žádné lety do nějaké jiné báze Ryanairu kromě GRO a ALC, ale třeba něco přidají časem.
Tak na to je jeste casu dost. Pardubice jednaji i s Wizzem o 2 linkach. Vubec me nenapada o jake destinace by se mohlo v tomto pripade jednat.
Tak Wizz z Pardubic přece lítal Kyjev a Lviw , prodával se Charkov a Odesa
No uvidíme.
Jinak o 3.lince Ryanu odsud jsem slyšel už několikrát
Manažerka Ryanairu pro Východní Evropu řekla, že si umí představit z Pardubic Londýn (ten už byl), Dublin nebo linku do Polska (Ryanair má bázi ve Wroclawi, Krakově, Katovicích, Poznani, Modlinu a Gdaňsku)
Tak doufejme že se podaří vyjednat.
Praho: diky za ne, servis vzdy na 1* na cas a pokud vim na co si dat pozor, nemam problem. Oproti jinym oredrazenym znackam parada