Návrat vlaků od Kralup a Kladna na Masarykovo nádraží. Jak bubenské estakády změní jízdní řády
Nádraží Praha-Bubny. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Na zmodernizovanou trať se některé spoje vrací po více než dvou letech.
Moc se mi líbí to báječné načasování… Otevřeme Bubny a (na týden) zavřeme metro… Skvělá synchronizace…
Počítali se zpožděním na Dráze, netrefili se do něj.
Dráhy a zpoždění? Co je to za nesmysl 😅?
Metro je sice zavřené, ale ne na Vltavské.
Jo, tam bude zavřené až příští víkend… Ovšem na Muzeum jsou to tři stanice…
a? cemu to vadi, nebo v cem je problem?
jak je to ted provozne v dejvicich? vedel by nekdo mistni? hlavne v pracovnich dnech? pohledem na ortofoto to vypada ze to tam bude asi celkem rodeo z pohledu vykonu dopravni sluzby a nejake bezpecnosti
Kde budou stát ty vlaky co končí v Bubnech? Bude možné při nějakých slavnostních jízdách projet Bubny parní lokomotivou?
Nebudou stát nikde. Přijedou na ostrý obrat.
Proč jsou u těch vlaků ty jednotlivé výjimky?
Je to dané podle mého skutečností sestavou vlaků zda se při obratech musí objíždět nebo jsou vedeny soupravou pojízdnou z obou stanovišť. Zrovna ten nešťastný Sp ze Slaného je sestavován co zrovna v Lounech mají . Jede ráno do Prahy a odpoledne zpět a musí někde přečkat celý den a pomocí posunovače být uklizen a to je pro staveniště Praha největší problém. Jinak většina vlků je sestaveno ze souprav pojízdných z obou stanovišť. Myslím že zdejší odborníci to vygooglí zcela přesně
Cože? On ten Sp Louny – Slaný jezdí i nadále, akorát jako Sv? Tak to je tedy Boreckého majstrštyk. Je to sice ve výsledku dražší, ale hlavně, že jsou škrty. Pak ať mi nikdo netvrdí, že skutečná Boreckého motivace není nenávist k lokálkám, když spíská něco takového.
Asi ne každý den, ve Slaným může otočit a stát má taky kde. Trať Slaný-Louny není lokálka, i když dnes asi je, jezdily tam i rychlíky a nákladní vlaky s T 679 1.
Není nutné se hned čílit. Ten Sp jezdí opravdu jen Slaný – Praha a zpět, a už dávno není sestavován v Lounech, nýbrž v Praze (vozy Libeň, lokomotiva Vršovice). Čili přes noc stojí ve Slaném, a přes den v Libni.
Plus to, že vlakotvorbu si zajišťují ČD samy.
Nejezdí, nocuje ve Slaném, točí se celkem 2 soupravy. Přes den jezdí někam na Mladou Boleslav.
Spěšné vlaky a Os 9803 nemají vratnou soupravu. Os 9607 má mít soupravu se Syslem, ale třeba dnes jel ve složení Bdmtee + Bdmtee + AB + Bdmtee, takže mu tu vratnost asi moc nevěří.
U těch Os vlaků z/do Středokluk si nejsem jistý, asi prostě v tu dobu není na Masarykově nádraží kapacita.
Od března už Sysel v řazení není. Dnes na Os 9607 jezdí souprava, co přechází od 2474 Tábor – Praha z předchozího dne. Lokomotiva na Sv9690/Os9607 má svůj jednodenní turnus a zajišťuje ho PJ Děčín.
Spěšné vlaky mimo těch vložených vratnou soupravu mají (hydra + 2 bdtn + hydra)
Proč nejezdí Sp z/do Slaného také na Masarycku?
Protoze se tam díky probíhající modernizaci prostě nevejdou.
Jak jsem pochopil z návrhu gvd, příští rok ho chtěli dát z Hlaváku, ale není kapacita….