pruvodce

Návrat vlaků do Ostravy. Dopravci zveřejnili, které spoje obnoví, obraty budou ve Vítkovicích a Kunčicích

Jednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express ve stanici Ostrava-Svinov. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýJednotka Stadler Flirt společnosti Leo Express ve stanici Ostrava-Svinov. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

První by měl do Ostravy v pátek dojet Leo Express.

Odebírat
Upozornit na
guest
43 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ondra

DPO posiluje dopravu v oblasti vítkovického nádraží a je v plánu i náhradní autobusová linka do Svinova na mosty.:)

https://www.dpo.cz/pro-cestujici/aktuality/zmeny-v-doprave/8720-posily-ostrava-vitkovice.html

182-097

Aktuálně už přijel i vlak na hlavní od Hrušova přes most na Ostravici – 740.426+638 a souprava prázdných uhláků z Karviné Dolů přes Orlovou a Heřmanice pro OKK na koksovnu.

182-097

A zpět do revíru přes Heřmanice teď odvezli ložený koks

Hans N.

Leoš První, Statečný.
Tak bude na věky nebo jen do příští povodně popsán zlatou propiskou ve staniční kronice vítkovické. 😀

Kdo já

To budou cestují koukat, až uvidí nádraží Ostrava Vítkovice. 🙂

janikk

Tak alespoň uvidí do čeho se u nás investuje 300 míčů. Ještě by tam mohla být tabule, že po opravě tam bude úřad práce protože jiný zájemce není.

Dfg

Přitom nejlepší řešení je to zrůdnost zbourat

Chleba Nakup

1013 ale ne až do Opavy, což?

El Barto

Je to tam psáno: „Vlaky ve směru do Bohumína a do Opavy ukončí svou jízdu v Ostravě.“

Chleba Nakup

Jsem to přehlédl, díky.

Vladco

Ty obraty ve Vítkovicích? No nevím, nevím? To bude dost „divočina“, vždyť tam jsou jen 3 koleje a do toho ještě teď ta rekonstrukce nádraží…

182-097

4 koleje. A přinejhorším se dá jezdit obracet do Kunčic.

Roman

3 koleje, na koleji bez nástupiště stojí odstavené prázdné autovozy, které pojedou do Hyundaie v Nošovicích, ale jelikož je trať do Frýdku neprůjezdná, tak jsou odstavené ve Vítkovicích a v Kunčicích chci vidět tolik vlaků jak tam bude stát, to už ty klasické os z Českého Těšína a FM( Vratimova) můžou jezdit jen na jednu kolej a jedno určené nástupiště

182-097

Jestli bude potřeba aby tam obracely vlaky, tak si holt Cargo bude muset ten vlak odtáhnout někam jinam. To je snad samozřejmé. Jestli to stojí tady, nebo někde jinde je úplně jedno.

Error

Dokonce uz odtahlo do Paskova 🙂 Takze Vitkovice mohou slouzit naplno.

Pezos

Je pravda, že výhodou ukončení ve Vítkovicích je to, že můžou jezdit obracet do Kunčic, ale nemusí tam k nástupišti (kde bude poněkud těsno).

Ic540

Jojo.👍
A kdyby pro současnou plnou obsazenost Kunčic měl vzniknout problém. Tak existuje ještě záložní možnost točit to v Bartovicích. V Havířově už jen raději případný a avizovaný průjezd z na Slovensko vzhledem k rozestavěnosti stanice která nyní spíše připomíná armagedon…

Avlaky

Když teď nejezdi vubec linka R61 je aspon posílena S9?

Přece jen téměř polovina vlaku v relaci česky Těšín – Haviřov je zrušena a přes bohumin jsou zrušeny vsechny

Filip

Není. Není totiž s čím posilovat. S9 jezdí to, co tam uvázlo

Avlaky

a kde ty soupravy uvázly? bohumín se dá objet přes karvinou a v opavě mohli zustat maximánĺně 2 soupravy ne?

turnusová potřeba bude teď okolo 8 souprav na celý kraj a celkem má MSK 24 EMU

Permonik

V bohumině v depu a trať Bohumín – Dětmarovice je uzavřená….

Ondra

Z Bohumína se teď nedostanete ani na jednu stranu – směr Karviná je mimo provoz do Dětmarovic – a vzhledem k tomu, že zastavení provozu přišlo v noci tak nikoho tak rychle neseženete k odvozu…

Avlaky

kolik realně má ČD ted k dispozici souprav na uježdění S9 a částečně S2?

Avlaky

aha už vidím 2 elefanty, 2 malé a 1 velký panter

Chleba Nakup

V Opavě zůstala 471.080 a pak jedna souprava 843 + 043 + 943. Jedna souprava 843 + 043 + 943, co se nedostala přes vodu v Háji, by měla být v Bohumíně.

Honzablb

Není posílena, navíc jezdí méně lidí, lidi šli do aut…

182-097

Tohle jde dost vidět na Rudné, poslední dny je to tam ucpané snad pořád v obou směrech.

Ic540

Úplně si to nemyslím. Rudná je plná na maximum pořád. Spousta lidí co jezdili vlakem rovněž přešla do autobusů. Jsou vidět vyšší počty na trasách Ostrava Havířov a zpět i Havířov Těšín a zpět. Ne všichni ti lidé využívající VHD mají auta…

182-097

Já tam jezdím několikrát denně autem a některé lidi co takto přesedli znám.

Permonik

Těch důvodu bude více, je to i alternativní objizdna trasa pro uzavřenou D1.

JendaVenda

Tak to chci vidět, jak to SŽ zvládnou.

Jiří Kocurek

Lidem v provozu bych věřil, nějak to půjde. 10 minut sem, nebo tam je po takové povodni vlastně nic.

Geralt

Takže celkem raritní možnost projet si spojku Polanka n. O. – Ostrava-Vítkovice mimo Svinov.

Martin 13

Takže vlhký sen bude realizován 🙂

Chleba Nakup

Tak tato rarita se čas od času děla i bez povodně, stačila napěťovka nebo jiná výluka Svinov – Odra.

Avoda

V devadesátých letech takto jezdil Košičan.
Nezastavoval ale v Kunčicích, jen ve Vítkovicích, tak jsem na F-M pokračoval stopem z Hrabůvky.

Juraj

Pamatuju v nultých letech, že snad Detvan(?) z nějakého důvodu dělal úvrať na Svinově a pak se jelo spojkou přes Vítkovice dál na Slovensko.

Pezos

Nejspíš nechtěli vynechat obě velká nádraží a přes střed to tenkrát ještě nebylo pod drátem.

David Orság

Co si pamatuju, tak někdy mezi lety 2010 – 2014 jezdíval Detvan Svinov – Zvolen.
V úseku Svinov – Praha byl spojen se soupravou EC Varšava – Praha.

Vladco

Jezdil tak i páteční rychlík Těšín – Břeclav a ve Vítkovicích se (když nebylo zpoždění) s Košičanem ve 13.30 míjely.

Primářek

Ještě cca 15 let dozadu jezdíval z Prahy přes Vítkovice a dále na Těšín páteční posilový rychlík (tuším R 1541?).

Mirek

Ještě v grafikonu 2007/2008 jezdil přes Vítkovice (bez zajížďky do Svinova) IC Hutník: https://www.zelpage.cz/razeni/08/vlaky/cd-541?lang=cs . Pamatuji si, že kolem osmé ráno jezdil i z Vítkovic do Prahy, ten se mi ale nepodařilo dohledat.

Froggy

Já si pamatuju, že v nultých letech jsem relaci Suchdol n.O. – Ostrava Vítkovice jezdíval pravidelně nějakým rychlíkem.