Nástup elektromobility míří i na trh ojetin. Aures Holdings kvůli tomu buduje nový tým
Dobíjení elektrického vozu. Pramen: Shutterstock
Největší prodejce ojetých aut očekává razantní nástup prodejů elektromobilů příští rok.
Jak tu již jiní zmiňují, s nákupem ojetého elektromobilu je spojeno nové riziko a to stav drahého akumulátoru. Na trhu v západní Evropě jsou služby, které nabízí certifikaci dostupné kapacity baterie ojetých elektroaut. Jako kupec bych na tom trval, jinak je ten nákup jako ruleta. A u tak velké firmy jako AAA by to mělo brzo být standardem, jinak si mohou pověst u elektromobilů pokazit stejně, jako to udělali kdysi obecně.
Tak ojety elektroauto snad muze koupit jen uplnej silenec 😅
tak určitě… https://www.youtube.com/watch?v=GKbqKjOz0yY
na zaklade čeho soudíte?
proč myslíte?
Tak zivotnost baterii neni nic moc a vymena novejch je hrozne nakladna, do ojetyho bych urcite nesel.
mate nějaké zkušenosti nebo to soudíte na zaklade všeobecné diskuze?
Nic moc je kolik?
mám 7 letou Teslu model S s 212t km a stav baterie je poslední, co mě trápí. mnohem dříve odchází běžné komponenty jako třeba silentbloky na podvozku.
Pro Vaši informaci, baterie za tu dobu vykazuje 7,4% degradaci. Až mi ta degradace začne vadit (25% degradace), tak to auto bude mít najeto kolem 600t km. Za tu dobu si vydělá no novou baterii, takže cena její výměny mi vadit nebude.
Dělají dobře, kdo chvíli stál, stojí opodál.
Ať se to někomu líbí nebo ne.