Naskočit na trend předplatných se Ryanairu nepodařilo, dopravce prodělal

Ryanair v Katovicích. Zdroj: Piotr Adamczyk / Letiště KatoviceRyanair v Katovicích. Zdroj: Piotr Adamczyk / Letiště Katovice

Služba stála více peněz, než přinesla, tvrdí hlavní evropský nízkonákladový hráč.

Odebírat
Upozornit na
guest
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Apex

Ryanair zamýšlel Prime jako frequent flyer program, ne jen program předplatného (vycházel z programu, o kterém se uvažovalo kolem roku 2019 pod názvem Ryanair Choice). Že to odpískali v okamžiku, když se do programu zapojila pětina plánovaného počtu, ukazuje na to, že si to špatně spočítali, což se pochopitelně může stát, ale že tak udělají při naprosto marginální ztrátě, to mě překvapuje.

leos

Dali slevový program a lidi jej moc používali. To je jak z Cimrmana.

Pav

proc do toho tahate hned cimrmana?

vzdycky, kdyz delate jakoukoli slevovku – at uz akci nebo nejaky program, tak pocitate kolik lidi ho vyuzije, kolik vas to bude stat a co vam to prinese a na tom stavite ekonomiku takoveto akce.

a sebelepsim v oboru obcas neco z teto rovnice nevyjde, a pak to nevychazi cele