Naskočit na trend předplatných se Ryanairu nepodařilo, dopravce prodělal
Ryanair v Katovicích. Zdroj: Piotr Adamczyk / Letiště Katovice

Služba stála více peněz, než přinesla, tvrdí hlavní evropský nízkonákladový hráč.

Služba stála více peněz, než přinesla, tvrdí hlavní evropský nízkonákladový hráč.
Ryanair zamýšlel Prime jako frequent flyer program, ne jen program předplatného (vycházel z programu, o kterém se uvažovalo kolem roku 2019 pod názvem Ryanair Choice). Že to odpískali v okamžiku, když se do programu zapojila pětina plánovaného počtu, ukazuje na to, že si to špatně spočítali, což se pochopitelně může stát, ale že tak udělají při naprosto marginální ztrátě, to mě překvapuje.
Dali slevový program a lidi jej moc používali. To je jak z Cimrmana.
proc do toho tahate hned cimrmana?
vzdycky, kdyz delate jakoukoli slevovku – at uz akci nebo nejaky program, tak pocitate kolik lidi ho vyuzije, kolik vas to bude stat a co vam to prinese a na tom stavite ekonomiku takoveto akce.
a sebelepsim v oboru obcas neco z teto rovnice nevyjde, a pak to nevychazi cele