Národní den železnice hlásí rekord v počtu návštěvníků
Národní den železnice Českých drah v České Třebové. Foto: České dráhy
Část výtěžku z akce půjde na odstranění škod po povodních.
Část výtěžku z akce půjde na odstranění škod po povodních.
Akci jsem navštívil v sobotu a jel jsem tam vlakem. Z českotřebovského nádraží jsem zvolil kyvadlovou dopravu v podobě dvou spojených CityElefantů, což byla asi chyba, vlak stál na nádraží přes půl hodiny narvaný lidmi a po příjezdu do depa jsme strávili ve frontě před vstupem až půl hodiny. Nazpátek jsem jel radši busem, za 15 min od příchodu k zastávce jsem byl zpět na nádraží. A že jsem si zapomněl v depu vyfotit QR kód abych si aktivoval zpáteční zlevněnou jízdenku průvodčímu naštěstí nijak nevadilo, ani nic neříkal. Každopádně akce vydařená a počasí bylo akorát. Dík patří všem organizátorům.
Bohužel, dovolenou jsem dostal jen na původní termín. Moc mě mrzí, že jsem tam nemohl být. Podle fotek to muselo být parádní!
To samý parní Benešov. Letos teda dost utrpěl počasím, ale zájem o tyhle akce určitě je.
Uprimne kdyby show trochu setrila vselijakymi podivnymi barvivkami, bylo by to hezci.
A taky by bylo fajn, kdyby spachali vetsi tribunu.
Železnice si drží svou fans šotozákladnu. Zato na šizuňky kamiondopravce každej z vysoka kašle, protože nám jen otravují život. Lidi jasně dali najevo, co mají rádi, zatímco vláda na sílu tlačí svou kamionlobby.
To je neprovedená ironie, nebo jste vysadil léčbu?
Taková hloupost..
Vážený pane Hala_D, není mi jasné, co si od svého neustálého vracení se slibujete, ale ve výsledku jste pořád za toho samého hlupáka, co se okamžitě prozradí po prvních max. dvou větách. Protože si tu svou ideologii o protěžovaných kamionech jakousi lobby a ublížené železnici vecpete úplně všude.
Hala_D tady už dohaloval? 😀
Očividně je zpět. Paralela s Axel/Olcit…
Na Masters Of Rock jezdí 3x víc lidí. Co s tím mají společného kamioňáci?
Máte pro tu Vaši lobby nějaké důkazy?
„Výtěžek nedělního vstupného ve výši 330 tisíc korun půjde na odstranění škod po povodních v Bohumíně.“
To je tak bohulibé. Napřed si to díky své liknavosti nechají potopit a pak se tváří jak samaritáni. Přitom příjem ze vstupného je prstě příjem do rozpočtu a zároveň z něj musí uhradit náklady na provoz těch mašin v rámci DŽ. Nebo ty mašiny snad jezdilay zadarmo, že si mohou dovolit celý výnos dát na Bohumín?
Jakou liknavostí ČD byla půlka Moravy pod vodou?
Jejich parní lokomotivy vysávaly málo vody z řek přece!
Byl jsem letos poprvé v životě a fakt pecka. Příští rok musím znovu.
Když tam byl vrchní poštmistr, neříkal kdy doručí těch 200 km/h? 🤣 Říkal letos a dušičky na krku…
Trať do Budějovic už ETCS má, tak stačí poslat vlak, teda jestli ještě nějakej zbyl z těch pár kousků 🙂
Omyl, pošťák slíbil až 2025.
„Prostě příští rok doručíme našim cestujícím rychlost 200 km/h. V pravidelné dopravě na českém území.“
https://zdopravy.cz/rozhovor-pristi-rok-dorucime-nasim-cestujicim-rychlost-200-km-h-rika-sef-cd-michal-krapinec-203690/
Každopádně tohle byl poslední Den železnic jak ho známe. Další budou v místech kde zatím ETCS není. I tak bude složitý návoz strojů na tyto akce. Vidím to na České Budějovice příští rok
Nějak nechápu samé mínusy za tento jasný a logický příspěvek.
Jasný a logický blábol. Ty stroje snad nemůže přivézt lok s ETCS?
A ty stroje bez ETCS budou kde jezdit na tratich s ETCS? Proste to uz v Trebove nebude…
Jako posun přinejmenším na manipulačních kolejích mohou, nebo se pletu?
Urcite muzou ale pak asi Anton se vlastni silou do Svitav nedostane, ani si u Opatova nezazavodi s Nemkou, Tornado expres UnO-MuN-Svitavy tak nepojede a tak podobne
Tak si pak vzpomeň co si tu psal, až to tam zase bude.
Pak ale nebudou jizdy parovek po okoli, ani motoraku, fakt hurvinek ani vitez s ETCS nebudou
Jinak zatim mist kde by to mohlo jit diky absenci ETCS fpoho je furt dost. Budejice, Plzen, Decin, jen nevim, kde vsude jsou/nejsou tocny.
Slo by asi i Brno, pokud nebude ETCS ve stanicich (od Majlontu po Obergerspitz), jen tam bude asi problem s tocnou, ktera neni v Majlontu ale jen v Obergerspitz, na rosickem nadrazi a u byvalych uhelnych skladu.
V Majlontu samozřejmě točna je, ale moc vozidel se na ní nevystaví, slouží jen pro obracení.
Ano návoz bude opravdu složitý, v celé republice nebude jediná volná loko s ETCS, která by tam ten konvoj dotáhla.
Tak ono bude ubývat i provozních strojů bez ETCS. Držet provozní vozidlo něco stojí a kvůli stání v depu a otočení na točně to nikdo nebude financovat.