Náhrada za Boeingy 737. KLM ukázaly podobu nových A321neo, odhalily první destinace

Podoba A321neo pro KLM. Foto: KLMPodoba A321neo pro KLM. Foto: KLM

KLM v letadle slibuje větší komfort díky širším sedačkám nebo většímu prostoru na zavazadla.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Air Traveller

Hlavne ty drzaky na tablety… cim vic letadel a cim drive to bude mit, tom lepe. Po USB a AC zasuvkach asi nejlepsi vynalez vsech dob.

Jan

Na A350 se mi ty černé brýle moc líbí, ale u A320neo a A330neo tomu pořád nějak nemůžu přijít na chuť. Chápu, že Airbus chce, aby neo šly poznat na první pohled, ale u A320 a A330 je dost poznat, že to je taková designová dodělávka a ten původní tvar na to nebyl myšlený.

Dino

Taky se me to vubec nelibilo, ale hodne zalezi i a provedeni, treba Air Belgium vypadaly hrozne.

Ivo

Ale ono to není o tom, že něco chce Airbus, dokonce existují A32xNeo, které to nemaní. Obecně ale co vím, tak je to z důvodu lepší distribuce tepla v okolí oken.

Miloš

To třeba Smart Wings se drží Boeingů až nepochopitelně.
S A 321NEO by doletěli bez problémů na západní pobřeží USA…

Erskine

MAXy jsou levnejsi nez NEO. Asi jste chtel rict na vychodni pobrezi USA. Nevim jestli maji ambice na transatlanticke lety. Spis bych rekl, ze ne. Ale zase z hlediska bezpecnosti by bylo vyhodne, ze uz maji zkusenosti s lety na jeden motor na dlouhe vzdalenosti. Ale moc si meumim predstavit letet se Smartwings do New Yorku.

Air Traveller

Heh … najde se dost lidi, kteri jsou ochotni se sw letet na Zanzibar (s mezipristanim na hurgade) nebo do thajska (s mezipristanim ani nevim kde)… a novy york by byl kratsi 🙂

Dino

Ty jsi ze zasek v dobe pred 10 lety nebo v Travel servisu?

Air Traveller

Proc? zanzibar pres hurgadu litali jeste loni …

Air Traveller

Dokonce to litaj i letos…

Dino

Bratislava?

Dino

Nedrzi se jich nepochopitelne, ale je to pro ne ekonomicke, jednotnost flotily, udzba, postupy apod. Nepochopitelne by bylo spise mit dva typy letadel stejne kategorie ve flotile.

Air Traveller

On snad smartwings touzi po tom litat do USA?

Sice se pred covidem mluvilo o silenosti Cesko – USA pres kanary, ale to byl tak sileny napad, ze to snad nikdo nemyslel vazne…

Tom Matto

Kdyz uz to zaznelo, dolet bezneho A321neo je 6470 km, vzdalenost Praha New York je 6568 km, takze A321neo do NY z PRG nedoleti. Existuje varianta A321LR s prodlouzenym doletem na 7400 km, ktera by mozna NY zvladla, ale je to za cenu mensi kapacity pro cestujici (204 oproti 240). Takze realne „specialni“ letadlo ne prilis vhodne pro kratsi trate a stejne si nejsem jisty jestli pri zapocteni nezbytnych bezpecnostnich rezerv NY da. Jeste se pripravuje varianta A321XLR s doletem 8700 km, ktera by mela byt schvalena snad uz letos.

sedaondrej

Promluvil expert na letectví 🤣

Y.K.

Nepochopitelné je to pro lidi se spotřebními brýlemi. Provozovat flotilu letadel je sakra složitá věc a na každou typovou řadu jsou potřeba úplně jiné věci (jiné posádky, jiní / doškolení mechanici, jiné díly, jiné zázemí, jiné papírování). Měnit typ je pro menší aerolinky naprosto krajní rozhodnutí co stojí spoustu peněz. Ty monstrózní to tam zase tolik neřeší, protože třeba v AF/KLM group potřebné zázemí pro A32x mají. Proto se LCC drží jednoho typu (Ryanair, EasyJet, Wizz ard).