Nádražní budova v Tachově dostane zpět podobu z první poloviny 20. století

Nádražní budova v Tachově. Autor: Larsvr6 – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=65029388Nádražní budova v Tachově. Autor: Larsvr6 – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=65029388

Úpravou projdou také plochy kolem budovy, místo východního přístavku vzniknou nová parkovací místa.

34 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Facepalm

Palec nahoru.

A jen takovej drobej postřeh – většina takovýchhle zpráv se týká St.sp. Západ a většina opačných St.sp. Východ. Je ten jejich přístup skutečně tak rozdílný, nebo je to jen zdání?

adam.voj

Dobrá zpráva, Tachov je okresní město a důstojné nádraží si zaslouží 🙂
Ještě bych čekal od SŽ trochu aktivnější přístup v hledání využití nádraží, dost často tady člověk čte opačné příklady, jak se SŽ snaží například nájemce bytů vyštípat, smlouvy prodlužuje pořád jen na rok a podobně… přitom v dnešní době se staví tisíce nových bytů za horentní sumy.

ABC

V Tachově by chtěl žít každý. Kromě mě teda.

BND 30

Nevíš o čem mluvíš a to máš pravdu…

BND 30

P.S. Nevíte, kde by šla sehnat normalie této budovy? Je to lokálkový atyp (mi přijde).

On:

K prodlužování nájmů. Občanský zákoník nedává moc možností jiného legálního řešení. Buď je smlouva na dobu určitou a při prodloužení se musí dodržet její podmínky (čili stejná doba a pod.) a nebo neurčitou,ale tam je problém ve výpovědi, není to úplně snadné. Třetí možnost je uzavírání nových smluv na dobu určitou.

erik

Podle fotky to není zas v nejhorším stavu. Kdyby se sestavil žebříček nejbídnějších nádraží stojící ve městech od 10 000 obyvatel a výše, Tachov by se nedostal ani do první 50.

Jarda

Kdybyste tu budovu viděl naživo, tak byste konstatoval opak.

Jiří Kocurek

Ty mapy na fasádě jsou jasným důkazem problému s vlhkostí ve zdivu. Nechte to pár roků, spadne omítka a pak se po pár letech začnou vylamovat cihly. A to už bude pozdě na opravu. Zatím stačí pořádný průzkum a zjistit odkud se tam ta voda bere. A tomu zamezit.

Pája

A až se začnou vylamovat cihly, tak se to ukryje pod zateplení ☺

medical_examiner

A co ten zbytek?
Bude k přečtení?

Lektor

Jestli ta fotka je aktuální, tak je to dobrá bída na okresní město.

Jegorić

Znáte Mladou Boleslav hl. n.? Zlatej Tachov.

Jarda

Konečně!

Michal

Rekonstruovat by se měly pouze ty nádraží, kde to dává smysl. (zde to posoudit nemůžu)

V. K.

Rekonstruovat by se měla postupně všechna nádraží, protože je na jejich stavu velký vnitřní dluh z dob neúdržby ze strany ČD. Nádraží se musí opravit nejenom kvůli kultuře cestování, ale taky proto, aby nehyzdili své okolí.

michal

To ano. Ale k čemu je mně rekonstruované nádraží, kudy prochází hrozná trať/tratě? Ukázkovým příkladem je nádraží ve Veselí nad Moravou.

Jiří Kocurek

Totok Veselí?! https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Soubor:Veseli_nM_nadrazi_02.jpg

Co by za to ve Zlíně dali, mít peron a na něm informační systém.

michal

Ano, přesně toto Veselí. Rok výluk a všemožných omezení a ve výsledku nic. Pouze se zvýšilo nástupiště, ale jedna trať horší než druhá. A většina vlaků, co tam jezdí, je jako pěst na oko. A Zlínský kraj by za to nedal nic, protože na železniční dopravu totálně kašle.

P73

Veselí nad Moravou?
Zlínský kraj?

Michal

Pouze jsem odpovídal na komentář – „Co by za to dal Zlínský kraj…“

P73

Jo, sorry, to jsem nějak minul.

Jiří Kocurek

On snad krajský úřad zodpovídá za stav kolejí? Tak tomu říkám alibismus! Na Matku Terezu byste to hodit nechtěli?

Jiří Kocurek

ve Zlíne dali – tím myslím samozřejmě obyvatele, nikoliv úřad.

PS: Opravu tratí v kraji si má financovat kraj sám, nikoliv Správa Železnic se sídlem v Praze na Nábřeží?

Jaaaa

SŽ sídlí v Praze na Dlážděné. Na nábřeží Ludvíka Svobody sídlí Ministerstvo dopravy ČR a České dráhy.

Jiří Kocurek

A totální kašlání Zlínskéh okraje se projevuje tím, že v krajem (řádně!) uspořádané soutěži vyhrála Arriva?
Namísto toho aby se kraj staral jako MD na Nábřeží a zadal to až měsíc před vyjetím mimo soutěž, jako to už několikrát provedlo?

michal

Příchod Arrivy do Zlínského kraje je jediné pozitivum, protože má vlaky aspoň na úrovni. Teprve až kvůli Arrivě vznikl IDS, ten však musíte v kraji použít vždy. Takže po pokud pojedete z jednoho místo do druhého v rámci kraje, je jedno, jestli pojedete Arrivou nebo nějakým šrotem od ČD. Zaplatíte v obou případech stejně. A za 20 let se nic nezměnilo. Kromě procházejícího druhého koridoru, je jedna trať horší než druhá.

inspektor Státních Drah

Arriva má vlaky na úrovni🤣.
V Jaroměři, Liberci a Pardubicích by s vámi nesouhlasili, zlaté rakve ČD
Ale jestli taky ty jejich „vlaky“ někam dojedou

michal

Zlaté rakve ČD? Ano, vlak který nedojede do cíle, protože chcípne, je zlatý? Jízda některými soupravami ČD by měla být zdarma, zvláště v těchto dnech, kdy je tam na zdechnutí.

Pája

Ve Zlíně přece budeme mít nové nááádherné nádraží (jednou) a elektrifikovanou trať vedoucí z Otrokovic až k Jelínkovi. Co furt nejaký koridor 😀 /ironie

michal

Myslíte ta bezvýznamná jednokolejka? Ta se měla rekonstruovat už dávno. Avšak, jedná se pouze o trať do krajského města, takže nic důležitého.

Ondřej

Nádraží je prvním a hlavním styčným bodem s cestujícím (neskáče-li zrovna cestující pod vlak).

michal

Ano, ale co je lepší 1. Když na pěkné nádraží přijede rozpadající se vlak a pokračuje sviňským krokem. 2. Když na rozpadající nádraží přijede alespoň průměrný vlak a pokračuje aspoň průměrnou rychlostí. Nevidím jediný důvod, proč nebrat druhou možnost.

medical_examiner

Vlastně ano.
Nebudeme přece rekonstruovat nádraží někde, kde se bude dělat přeložka…