Na zubačku se po opravě vrátila „Rakušanka“, její majitelé shání ještě peníze

Lokomotiva T426.003 po rekonstrukci v Kořenově. Foto: Petr ŠpetlákLokomotiva T426.003 po rekonstrukci v Kořenově. Foto: Petr Špetlák

Na jedinou ozubnicovou železnici v zemi se vrátila po tři čtvrtě roku trvající generální opravě historická motorová lokomotiva.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek

Krásná práce.

Martin

Krasavice ! Teda až na tu bolševickou hvězdu !

jirka

ta tam historicky patří

R.L.m.

Možná by pomohlo získat peníze snáze / rychleji „zavedení“ placených jízd na stanovišti či třeba něco jako „strojvedoucím na zkoušku“, případně komentované prohlídky lokomotivy v depu.

Huh

Byl jste tam někdy, že rozdáváte takové moudré rady?

Martin

Palec nahoru, kdyby byla v majetku NTM tak by byla v depozitáři …

Jackub

Nejsou tedy teď provozní dvě? V červnu jsem v Tanvaldu viděl Rakušáky jezdit a nevypadala úplně čerstvě po opravě…

Tomas

V červnu byla vidět v Tanvaldě pouze jedna Rakušanka a to T426.001 Druhá T426.003 byla v té době na generální opravě a přijela až včera

tondovo

Asi tam máte překlep, na hithitu i stránkách zubacka.cz je uvedeno T426.003

Matěj Klimeš

Samo, že je to T426.0 🙂