Na zubačku se po opravě vrátila „Rakušanka“, její majitelé shání ještě peníze

Lokomotiva T426.003 po rekonstrukci v Kořenově. Foto: Petr ŠpetlákLokomotiva T426.003 po rekonstrukci v Kořenově. Foto: Petr Špetlák

Na jedinou ozubnicovou železnici v zemi se vrátila po tři čtvrtě roku trvající generální opravě historická motorová lokomotiva.

Zpět na článek
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vašek

Krásná práce.

Martin

Krasavice ! Teda až na tu bolševickou hvězdu !

jirka

ta tam historicky patří

R.L.m.

Možná by pomohlo získat peníze snáze / rychleji „zavedení“ placených jízd na stanovišti či třeba něco jako „strojvedoucím na zkoušku“, případně komentované prohlídky lokomotivy v depu.

Huh

Byl jste tam někdy, že rozdáváte takové moudré rady?

Martin

Palec nahoru, kdyby byla v majetku NTM tak by byla v depozitáři …

Jackub

Nejsou tedy teď provozní dvě? V červnu jsem v Tanvaldu viděl Rakušáky jezdit a nevypadala úplně čerstvě po opravě…

Tomas

V červnu byla vidět v Tanvaldě pouze jedna Rakušanka a to T426.001 Druhá T426.003 byla v té době na generální opravě a přijela až včera

tondovo

Asi tam máte překlep, na hithitu i stránkách zubacka.cz je uvedeno T426.003

Matěj Klimeš

Samo, že je to T426.0 🙂