Na zkušební okruh dorazil „kyslík“. CAF v Česku testuje desetivozovou jednotku pro Francii
Jednotka Oxygen ve Velimi. Foto: VUZ
Nové jednotky použijí SNCF na vlaky kategorie Intercités.
Nové jednotky použijí SNCF na vlaky kategorie Intercités.
Jen doplním, že rozvoj výroby (těchto vlaků) v závodě CAF Bagnères-de-Bigorre by měl vést k resuscitaci zakonzervované lokálky z Tarbes 🙂
Do Canfranc?
Ne; do Canfranc vedla trať z Pau, tahle je o kus vedle a končila právě v Bagneres.
Vcera jsem ho videl ve Stankove 😊
Tohle vypada dobre. Vidime tu skoro vsechno co existuje a az jednou budeme hledat neco na nase koleje, vime kam se obratit 🙂
Takže by se mohlo uvolnit větší množství vozu Corail. Nejpohodlnější vozy co znám.
Doposud je Francouzi odmítali prodávat a raději je likvidují a zdůvodňují to přítomností azbestu a odpovědnosti k životnímu prostředí. Takže samotná likvidace je hodně drahá. Pochybuji, že by najednou změnili názor.
Jinak souhlas, s vozy Corail jsem na konci devadesátých let projel několik tisíc kilometrů, a žádný jiný vůz klasické stavby na ně z hlediska pohodlí a ticha neměl.
Vždyť jich stál mrak v Rumunsku v Astře.
Tak držíme palce při posnech 🙂
Třeba mají crashtest objednaný 🤔
Bude to navýšení o 10% dlouhodobě stačit? 25% kapacity v první třídě ve více ruální oblasti?
To nejsou žádné rurální oblasti, ty vlaky budou obsluhovat řadu významných měst.
Vypadá to moc pěkně. Tak třeba se dočkáme něčeho podobného u LeoExpressu. Nabízelo by se to, když krom Renfe do firmy vstoupil nepřímo i CAF. 🙂
Renfe není spolek naivků, takže dokud nebude v Česku svršek na 200 km/h nebude nikdo za takové soupravy utrácet peníze. Stadler do 160 km/h plně specifickému Českému trhu vyhovuje. 🙂 Aneb co jsme si nepostavili, to máme…
Kdyby si dal objednatel do podmínek soutěže na Jihočeské Expresy nové soupravy pro 200 km/h…
jaj, to by bylo zoufání nad tím, že je to plýtvání a stačily by vlaky na 180 km/h, které budou určitě levnější a že se to zase nabagrovává Jančurovi s jeho starým šrotem.
To sice jo, ale Renfe Leoše nekupovalo kvůli tomu, aby tady lítali z Prahy do Ostravy s pěti Stadlerama do konce dní, takže pokud opravdu chtějí expandovat do mezinárodky (jak už několikrát avizovali), tak Leoš bude muset mít víc než jen 5 Stadlerů. 😀
jj, do letoška se dá bagrovat přímým zadáním, od příštího roku to začne být zajímavější.
Hodně napoví, jak se jim povede na Slovensku. + Polsko buduje VRT, o kterou předpokládám budou mít zájem.
aspoň studie by se udělat mohla )
Jojo, dřív bylo líp, tehdy se žádné ekonomické rozvahy nedělaly. Rozhodlo se bez podkladů od stolu, bouchlo se do stolu a všichni kmitali. Posledním z takových velikánů byl Jaroslav Tvrdík, když vedl ČSA.