dkv-spojujeme

Na zkušební okruh do Cerhenic dorazila hybridní novinka od Hitachi Rail

Hybridní jednotka Hitachi HTR412. Pramen: VUZHybridní jednotka Hitachi HTR412. Pramen: VUZ

Vlak může kombinovat napájení z troleje, dieselový pohon na neelektrifikovaných tratích a pohon na baterie

Na zkušebním okruhu Výzkumného Ústavu Železničního (VUZ) v Cerhenicích u Velimi je k vidění nový přírůstek z dílny společnosti Hitachi Rail. Jde o hybridní jednotku HTR412, která je určená pro italského státního dopravce Trenitalia. Obrázky se VUZ pochlubil na svých stránkách.

Jednotka dorazila na okruh 6. dubna. Písmeno H v označení jednotky značí hybridní pohon. Vlak může kombinovat napájení z troleje (3 kV), dieselový pohon na neelektrifikovaných tratích a pohon na baterie. HTR412 je čtyřvozová jednotka, dopravce si objednal i třívozovou verzi HTR312.

Zakázka, která byla definitivně potvrzena předloni, má maximální rámec 135 vlaků, dopravce jich odebere alespoň 70. Do provozu s cestujícími by se mělo vozidlo dostat ještě letos.

Výroba probíhá v závodech Hitachi Rail v Pistoii, Neapoli a Reggio di Calabria.

Hybridní jednotka Hitachi HTR412. Pramen: VUZHybridní jednotka Hitachi HTR412. Pramen: VUZ
Tagy Hitachi Rail HTR412 Top Trenitallia vúž Výzkumný ústav železniční
41 komentářů