Na Zahradním Městě začíná letní výluka tramvají, potrvá do poloviny září
Stavba nové smyčky Zahradní Město. Pramen: ROPID
Správa železnic v úseku buduje přestupní terminál na křížení 4. koridoru a Průběžné ulice.
Správa železnic v úseku buduje přestupní terminál na křížení 4. koridoru a Průběžné ulice.
ja akurat nechapem preco zrusili aj 26tku do Strasnic a ide teraz na kubanske namestie ako keby tade nechodila 7 ci 19tka, strasnice tak odrezali priamym spojom z hlavn9ho nadrazi, co za vola vymysla tieto vylukove alternativy? ako keby nestacilo ze zrusili Nadrazi Strasnice skoro na rok uz od decembra, tak pre istotu teraz zrusia aj 26tku na 3 mesiace, ktorou sa mohli ludia dostat na hlavni nadrazi, takze bud prestup na X26 alebo este horsi masaker prestup v Edene ci Hostivari, kde si vsak v Edene clovek nepomoze kedze 22 beztak konci v starych strasniciach a bude musiet zase… Číst vice »
26 zrušená není a ani nebude. Až skončí výluka na Žižkově, tak se vrátí do Strašnic, byť to bude trochu jinam, než jezdí běžně. Holt dvě linky (z toho jedna dvojitá) se na Radošovickou nevejdou. Ze Strašnic na hlavní nádraží se dostanete např. linkou 22 s přestupem na IPP na metro.
Nebo jet rovnou z Újezda nebo z Malostranské…
Spise mysli to, te se zrusenim zastavky vlaku Strasnice, se zde lidem jen zhorsilo cestovani vlakem.. ze starych strasnic bud do hostivare a ne prijemnou cestu do kopce. Nebo musite na eden, kde taky neni moc prijemny prestup.. takze musite s prestupem na ipak a c na hlavak.. skoda, ze nebyla docasne prodlouzena 6a spojeni vrsovice strasnice nadrazi.
Kolika lidem se zhoršilo a kolika se zlepší zavedením přestupního uzlu na ZM?
my sa akurat bavime o case medzi otvorenim prestupneho uzlu od zrusenia zeleznicnej zastavky Strasnice
takze aby som vam odpovedal – zhorsila sa skoro na rok vsetkym, ktori budu profitovat z noveho uzlu a teraz v lete sa zhorsi na 3 mesiace este viac kedy sa dalo dostat na hlavnu stanicu aspon priamo 26tkou
Jenže ten přestupní uzel byste těžko vybudoval při zachování provozu na staré trati.
Když se něco opravuje, tak holt dočasně dojde k omezení komfortu. Třeba týden neteče teplá voda nebo měsíc skáčete přes výkop.
Na hlavní nádraží se (od 21.6.) dvacet šestkou dostanete. S jedním přestupem navíc (z 22 nebo X26 nebo 188/154).
Obyvatelům okolo Kubánského nám. se zase zhorší přímá dostupnost hl.n., až jim tam ta 26 přestane v září jezdit. Tak jsem zvědavý, jestli je budete taky hájit.
> Na hlavní nádraží se (od 21.6.) dvacet šestkou dostanete. S jedním přestupem navíc (z 22 nebo X26 nebo 188/154).
takze nedostaneme, ziadny prestup tam nema byt
obyvatelia okolo kubanskeho nie su nastaveni na urcity stav celorocne, nevraviac o tom ze obyvatelia kubanskeho maju v pesej dostupnosti zeleznicnu stanicu Eden
A proč zrovna obyvatele Strašnic, kteří donedávna měli bezpřestupové spojení na hl.n. dokonce dvěma prostředky, mají být zvýhodňováni před obyvateli Kubánského náměstí, kteří takové spojení neměli?
>obyvatelia kubanskeho maju v pesej dostupnosti zeleznicnu stanicu Eden
Zatímco obyvatelé Strašnic na tramvaj do Průběžné dojít nemohou?
Z Kubáně na Eden je to pěšky 1800 m, ze Starých strašnic na Průběžnou 750.
Co tam máte dál?
než toto či uvádzate je jednoduchšia 26+X26
keď sa vojdú na kubanske kde ich je už tiež dosť tak by sa vošla aj 26, ak si dobre pamätám už to tak v poslednej dobe bolo minimálne raz že v obratisku radosovicka koncili obe
Víte co, jeďte se na tu Radošovickou podívat. 22 jí zaplní celou, stěží tam ve špičce bývá 1 stání volné, a to jsou 22 nacpané v obou kolejích! 26 se tam OPRAVDU nevejde. Když je smyčka plná, nemůžete nechat stát další tramvaj v ulici V Korytech, která je ucpaná i bez toho.
Při dobré vůli by se daly napsat i oběhy s ostrým průjezdem Radošovické, není důvod tam stát déle než interval.
A jakmile je to možné, najíždět do nástupní zastávky.
Vzhledem k intervalu 5 minut a nepravidelnostem po trase je přinejmenším 10minutová rezerva velice rozumná.
Stání u nástupní zastávky se zavřenými dveřmi – no, moc se mi to nepozdává. Furt by nějaký cestující bouchal na dveře…
Na Práčské z výluky úplně nadšeni nejsme. Zastávka pod okny a v následujícím čtvrt roce autobus pod okny každé dvě minuty. Ale musíme to vydržet, snad to bude stát za to.
Třeba těmi autobusy i někam dojedete…
Ne tak docela. Trasa v úseku Hostivař – Strašnická prakticky kopíruje paralelní 154. Ale jak píšu, chápu, že udělat se to musí 😉
O tom, že tato velká výluka nastane se ví už nejméně 10 let. Když se to vědělo měla se v předstihu postavit „náhradní trasa“, úsek městského okruhu Rybníčky – Černokostelecká alespoň v polovičním profilu. V posledních letech máme sále horší a horší dopravní plánovače.
Proč k vůli 2 měsícům, navíc letním, stavět náhradní trať? To je přinejmenším lehce neekonomicke, navíc v situaci, kdy tramvaje snadno nahradí autobus?
Vždyť ten městský okruh tam bude stát dál dalších 100 let, tak to není kvůli dvěma měsícům. Nepíši o trati, ale o silniční dopravě. Dle TSK předpokládané zdržení v silniční dopravě je 10-30 min. To máte tam a zpátky 30+30 = hodinu denně. Za dobu výluky celkem 60 hodin každý, kdo tamtudy potřebuje jet každý den.
Tak to jste mimo ještě víc, než kdybyste chtěl tu náhradní tramvajovou trať.
A jinak ta argumentace je fakt hodně propracovaná, asi tak třikrát tam vyvracíte sám sebe…
To mi tedy vysvětlete!!! Ten okruh se stejně bude stavět, tak by se jeden jeho úsek postavil o pár let dříve, aby se zabránilo dnešnímu dopravnímu kolapsu.
třeba proto, že bychom si kvůli dvěma měsícům zadělali na x let kolapsu do dostavby zbytku? Blanka jako velmi názorný varování nestačila?
Aha, takže láska k dopravním kolapsům ve jménu svaté víry v zeleno.
Ne, schopnost spočítat si 1 a 1, která vám evidentně chybí.
Od 15. června do 16. září jsou podle vás 2 měsíce. Mohl by jste se naučit počítat alespoň do tří?
Ještě větší blbec, než jsme doufali.
Vašimi argumenty jsou jen urážky a vulgarity.
Facepalm pouze citoval název jednoho filmu …. tuším francouzské produkce …
Luděk Sobota je francouzský herec? 🙂
Zjevně jste nepochopil, co je míněno tím přirovnáním …
Pak asi nepochopíte, že fyzicky může platit : 1+1=1 a 1-1 = 2 … lze fyzicky doložit … můžete to zkusit … nic složitého …
Blanka je jediný pořádný dopravní pozitivní počin v Praze za několik desítek let. To, že doprovodné stavby, které měli být spuštěny současně, byly smeteny ze stolu bylo chybou. (čtyřpruh Gymnazijní – Svatováclavská, Pražský okruh D7 – D8)
Zaprvý, nedokážu si představit, jak souvisí zavřenej podjezd na Zahr s úsekem MO V Rybníčkách – Černokostelecká (přesněji řečeno tedy Rabakovská – Černokostelecká) a jak by tam dostavba tohoto úseku pomohla. A zadruhý, jedná se o dvouměsíční uzavírku, kterou byste „řešil“ stavbou za miliardy, jejíž využití by pak do dostavby celého okruhu bylo dosti diskutabilní, což je už úplně mimo jakoukoli realitu. A zatřetí, z jedný strany od toho vašeho nápadu je čtyřpruhová Na padesátém / Úvalská a z druhý pak Jižní Spojka / Štěrboholská radiála. Jo a pokud nechcete v diskusi působit jako magor, co si nevzal prášky, nepište… Číst vice »
K souvislosti: Podjezd mezi Švehlovou a Průběžnou slouží k překonání železniční trati, která rozděluje tuto část města. Další místo, kde lze trať překonat, je podjezd V Korytech, který bude naprosto zahlcen a kde se předpokládají dlouhé kolony v nichž uvíznou i autobusy. Další možností překonání železniční tratě je až Průmyslová, v níž ale též bude výluka (zůžení) z důvodu stavby opěrné zdi. Nemalá část silniční dopravy z podjezdu Švehlova – Průběžná směřuje dále ulicí Na Padesátém a Úvalská právě na Černokosteleckou a dále. Za druhé: Celá stavba Jižní sopjky probíhala po etapách a žádný problém to nezpůsobilo. Úsek Roztyly –… Číst vice »
I přes váš další sáhodlouhý výlev stále nechápu, jak by prodloužení okruhu od Rabakovský na Černokosteleckou pomohlo naharadit uzavřenej podjezd na Zahr., když by to bedlo zcela jinam. To je asi jako kdybyste tvrdil, že by Radlická radiála pomohla při uzavření Vyšehradskýho tunelu.
Nenahradilo by to podjezd ze 100%, ale odlehčilo by to silniční dopravě mezi Malešicemi a Záběhlicemi, kde zbyla jen jediná spoknice V Korytech. Při jediné nehodě tam, pak bude stát všechno. Radlická radiála by pomohla při uzavření třeba Plzeňské, nikoli Vyšehradského tunelu.Výrazivo typu „výlev“ si prosím nechte od cesty. Příspěvek byl delší, aby ho pochopil i méně chápavý.
To nechápe patrně „NIKDO“ (přesněji většina jedinců), ale výjimky jsou možné …
Kdyby … chyby … důvodů může být více, např. souběh jiných investičních akcí naplánovaných dříve než terminál ZM … které bylo třeba zafinancovat …. a na TO prostě nebyly peníze …“dlabání metra A, do provozu 2015, stavba Trojského mostu 2014, tunel Blanka – zkušební provoz 2015, dokončovací práce 2016 … (a to jsou jen ty, které mne letmo napadají) – dostatečná finanční zátěž, než se pouštět do další akce, s jejíž projektovou a stavební přípravou by se muselo začít asi tak před 12 – 15 lety ….
Třeba si to pak někteří alespoň na tu dobu rozmyslí.
A co tou hodinou chcete říci ? Jakože se nebude moci hodinu čumět do mobilu ?
S vaším názorem se naprosto ztotožňuji. K vůli 2 měsícům, navíc letním, stavět náhradní tramvajovou trať je totální nesmysl. Jak vás něco takového mohlo napadnout, když píši o městském okruhu? Copak po silničním okruhu jedí tramvaje?
Vědělo / nevědělo … Terminál „Zahradní Město“ je (neznám podrobnosti) patrně společná investice státu (zastoupeného SŽ(DC) a města) za účelem zlepšení dopravní obslužnosti města železnicí a zlepšení dopravních poměrů „v myší díře Průběžná“ pod původním železničním soumostím (prostorové poměry v období stavby trati v druhé polovině 19. století, daná lokalita nebyla součástí Prahy … náhradní trasa by byla „vyvolanou“ investicí bezprostředně nesouvisející s terminálem ZM a s hlediska „města“ to není nezbytná investice ….
No bude to dopravní horor, ale výsledkem snad bude fungující přestupní uzel a lepší propustnost pro auta. Jen doufám, že to bude dobré i po architektonické stránce.
No, vypadá to na klasickou Sudopí čovinu, eště navíc vylepšovanou změnami projektu během stavby, takže obavy v tomto směru skutečně nemusí být liché…
Proč musíte být v každém svém příspěvku vulgární?
Koukám, že panáček je eště e všemu moralistní suchoprd.
nebude, jsou to zase early 90s
Kterého století?
ziadna lepsia priepustnost, ludia tam budu prebehovat cez cestu rovnako ako Na Padesatem ci v Zahradnim meste, kedze nejaky uzasny projektant nechcel menit polohu pruhov pre auta a elektricky, takze teraz budu ludia prebehovat v daleko bezpecnejsej tme pod mostom nez predtym aspon na svetle, cakam kedy tam niekoho zabije auto po slavnostnom otvoreni, kedze je to len otazka casu s takouto uzasne vymyslenim prestupom z elektricky na vlak a naopak
Ano, za znenu mostu by mel byt nekdo povesen do pruvanu.. naprosto nechapu tuto zmenu, ktera tam bude dalsich 50+let..
nj, to tym slavnym projektantom nedocvaklo, ze ti ludia sa z tramvaje alebo autobusu musia nejako z toho ostrovceka a nan dostat, takze teraz auta nebudu stat za autobusom v tomto prestupnom uzle ale budu pre zmenu stat pred prechodom ked ludia do toho autobusu prestupia, dufam ze si to vsetci cestujuci budu vychutnavat a zastavovat dopravu kazde 2 minuty v tomto „prestupnom uzle“
ale hej zvysi to prepiustnost pre autobusy a tramvaje za cenu znizenia priepustnosti pre IAD a zvysenie rizika pre prestupujucich cestujucich
Nejen tramvají, ale i všech autobusů.
I automobilové dopravy. https://praha10.cz/mestska-cast/doprava/aktuality-z-dopravy/artmid/7988/uplna-uzavirka-podjezdu-prubezna-svehlova?articleid=3449
Všech? 154/188 dostanou taky výlukový JŘ? 😀
154 a 188 nemaju s tymto podjazdom nic spolocne, most v korytech bol odstraneny uz davno
Přesně naopak: 154 a 188 jezdí, resp. šnečím tempem se plouží skrz úplně ucpanou ulici v Korytech či Průběžnou a nabírají zde okolo 15 minut zpoždění.
Jak doporučuji výše – dojděte se tam někdy podívat, ať nepíšte jen teoretické úvahy od stolu.
skor nemate sajnu vobec o trasach 154 a 188, jedine co sa pre ne zmenilo je ze tam pribudla X26 z ich smeru, zapchy v prubeznej su od vychodu po krizovatku V korytech, ktore nemaju so 154/188 nic spolocne a spajaju sa na kusok len na trasu od krizovatky po vyjazd na obchvat, kde sa zase zmenene linky odpoja z ich trasy (aspon v pripade 188)
Co to melete, prosím vás?
Zápchy směrem na sever jsou už v Záběhlické (končí na křiž. s Průběžnou) a směrem na jih od křižovatky V Olšinách x Průběžná (končí za podjezdem Jižní spojky), takže si to 154/188 vyžerou na dostatečně dlouhém úseku. Plná je i Na Hroudě, kterou se řidiči snaží objet ucpanou V Olš x Průb. a pak se zkoušejí do Průb. „nějak nacpat“.
Opravdu se tam někdy dojděte podívat, vaše teoretické úvahy „jak by to asi moho být“ jsou úplně mimo. keramiku.