Na vltavotýnskou lokálku vyjede v sobotu Kafemlejnek
Parní lokomotiva Kafemlejnek (310.093). Pramen: České dráhy
Osobní vlaky jsou na vltavotýnské lokálce k vidění jen vzácně, pravidelný provoz zde skončil v prosinci 2013.
aspon tak, když spolek KPT rail krachnul
Skvěle, kdo jiný by měl otestovat přehlídku vyhozených peněz než historický stroj. DOZ Týn (jeden vlak se ani na D3 nemůže s ničím srazit), závory v Újezdci (aut mnoho, vlaky 2 Po – Pá), příprava na ETCS ( z důvodu jízdy na trať 190 s ETCS (možná), přičemž v. Číčenicích je již dávno odvratná výhybka). Takhle zabezpečenou vlečku kde nic nejezdí nemaj ani v „západním Německu“. Cca 30 mil. v prdeli ale tý slávy okolo.
Nejezdí tudy občas vlaky s palivem pro Temelín?
Od doby kdy dodává palivo TVEL (cca několik let) nejezdí. Vozí se kamionem bez obvyklé šaškárny asi 100 policajtů a helikoptéry u vlaku, když dodával Westinghouse, což se může 2024 zase změnit.
Přejezd v Újezdci byl vylepšen závorami (do té doby jen PZS), ačkoliv se tady za 34 let nikdy vlak s autem nesrazil ( jako kdyby nebezpečných přejezdů nebylo dost jinde).
Co kdyby ctěný mínusář přispěl na tyhle zbytečnosti na trati Číčenice Týn ze svého, aby si osvěžil proč mínusuje
Na 5 vozů jsou potřeba 2 lokomotivy?
Kvůli sklonovým poměrům tratě je to jistější
Hlavně kvůli tomu sklonu máte větší šanci, že bude dost vzduchu. Repasované kompresory taky stárnou, takhle je to bezpečnější.
Jakože postrková lokomotiva bude na spádu dodávat do hlavního potrubí chybějící vzduch ?!?!?
Tak to doufám myšleno nebylo…
Také jsem se tomu vzduchu zasmál. Podle mne bude diesel hodně pomáhat, aby nemusela 310 jet na plný výkon, což by zvýšilo riziko požáru.