Na vlastní kůži: Jak se 5 měsíců čeká na kompenzaci za 23 hodin zpožděný let Wizz Airu

Nástup do letadla do Vídně ve Splitu. Foto: Aleš PetrovskýNástup do letadla do Vídně ve Splitu. Foto: Aleš Petrovský

S vymáháním kompenzace nakonec nejvíce pomohla rakouská státní agentura. Zdarma.

69 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Richard

Já mám naprosto katstrofální zkušenost s Qatar Airways (údajně 5* společností). Let PRG – DOH – ACC. Letenka koupena přímo u dopravce ve třídě business class. Let PRG -DOH bez problému, pak ale začaly problémy. Na poslední chvíli změna letadla z 789 na 788 -> méně sedaček v BC. Při boardingu nám bylo sděleno, že jsme byli downgradování, jelikož v BC již není místo. Po chvilce vztekání se jsme nakonec přijali s tím, že nás budou kontaktovat (vzali si email) a budou nám kompenzovat cenu letenky. Samozřejmě se nikdo neozval, tak jsem začal psát volat. Na call centru klasické slibování,… Číst vice »

Jindra

Domáhali jsme se náhrady za více než tři hodiny zpoždění u Smart Wings. Šlo o návrat z dovolené, důvod závada letadla. CK řešit odmítla. S TS/SW to byl vrchol ignorace. Ať jsem zkoušel jaký kolik druh kontaktu dopravce, žádná reakce (přiznávám, nebyl jsem osobně řvát na vrátnici). Od dopravce prostě nezájem, bez odpovědi. Po roce marného snažení jsme to dali k řešení jedné z agentur jedoucí v režimu „vezmu si 1/4 částky vymožené částky“. Trvalo to další rok a půl, kdy mi přicházelo info jako: podaná Předžalobní výzva, vydaný platební příkaz atd. Teprve do nařízeného soudního stání už TS/SW nešel… Číst vice »

Michal

Co si pamatuji ze svých zkušeností, tak u Lufthansy roběhl proces bez problémů, u Air France to také celkem šlo. Kdo se cukal, byl LOT, který se také vymlouval na technickou závadu, jako důvod pro odmítnutí žádosti, ale po mém upozornění na judikatutu Evropského soudu kompenzaci nakonec vyplatili. V jednom případě, myslím, že také u LOT, pomohl až další krok přes UCL.
A jen tak mimochodem, v USA, kde tato směrnice neplatí, mi po zaslání žádosti/stížnosti mailem byl v podobném případě (kvůli pozdnímu příletu jsem musel přespat po cestě) proplacen hotel, občerstvení a poskytnut voucher na další letenky.

Studý Chudent

Jak říkáte, podle rozsudku SDEU ve věci Wallentin-Hermann versus Alitalia je technická závada „vlastní činnostem leteckého dopravce“.

Když provozuješ letadlo, musíš holt počítat s tím, že se ti sem-tam něco vysype

Petr

Asi mají v USA větší konkurenci a tudíž nechtějí přijít o své zákazníky…

Vlakem s kolem

Mne by zajímalo, pokud někdo vi, jak je to s maximální dobou na žádost o kompenzaci. Před lety jsem mel s Transavii letet z Mnichova do Barcelony, let zrušili, kompenzaci slíbili, ale nemel jsem cas to řešit a nasel jsem na netu, ze v Německu je na to 3 roky a ve Španělsku dokonce 5 let. Po cca 2,5 letech jsem se jim ozval se žádostí a odmítli mě s tím, že jsou nizozemska spolecnost, kde limit je 2 roky. Tak jsem to nechal plavat. Ale dodnes nevím, čím se to v tomhle případě řídí. Jen jsem nemel chuť a… Číst vice »

zubozrout

V srpnu jsem měl kompletně zrušený let Vueling BCN – LGW (z důvodu špatného počasí při příletu do BCN) a dostával jsem, jak narůstalo zpoždění letu, emailem vouchery na jídlo. Ty jsem částečně projedl během narůstajícího zpoždění, tak při odchodu z letiště – vzal jsem si tak nějaké jídlo s sebou na další den a tím voucher naplno využil. Na email mi pak přišlo i info o vrácení peněz, kde snad bylo potřeba jen skrze jejich webový formulář vyplnit číslo účtu. Vueling pak snad během týdne vrátil celou hodnotu letenky. Kromě toho zafungovalo i cestovní pojištění (v mém případě Axa)… Číst vice »

Studý Chudent

Technický dotaz pro znalé:
Je obrat letadla ze zpožděného spoje důvod na straně dopravce, nebo se jedná o mimořádnost?

Let A01 je veden z Vídně do Barcelony. Letadlo má v Barce hoďku pauzu, pak letí zpět jako let A02.

Jsem cestujícím letu A02, ale v důsledku mimořádné události (rozhodnutí ŘLP, počasí etc…) je předchozí let o 5 hodin opožděn. Zpoždění se tedy přenese i na můj let. Mám právo na kompenzaci, či nikoli?

Apex

V zásadě platí, že provozující letecký dopravce není povinen platit náhradu, jestliže může prokázat, že zrušení je způsobeno mimořádnými okolnostmi, kterým by nebylo možné zabránit, i kdyby byla všechna přiměřená opatření přijata. Typicky právě počasí, ale omezení provozu rozhodnutím místního ŘLP (nebo Eurocnotrolu) by tam nepochybně spadalo též, stejně jako problémy na letišti, ať už technické nebo i stávka zaměstnanců letiště…
To znamená, že pokud jde o příčinu, kdy je zpoždění zapříčiněno okolností, na kterou nemá dopravce vliv, tak právo na kompenzaci není.

Studý Chudent

Nojo. Ale tohle za mě není mimořádná okolnost.

Dopravce má možnost a prostředky na to předcházet přenosu zpoždění na další spoje (vyrovnávací pauzy, záložní letadlo).

Igor Mauricio

Jak tak čtu článek a příspěvky uživatelů, tak nabývám dojmu, že normální běžný „jednorázový“ cestující nemá vůbec šanci tuto byrokracii vyhrát. A i pravidelní cestující a ti, kteří se v tom pohybují, mají co dělat. Je toto snad záměrem aerolinek?

Radas

Ano, domnívám se, že je to záměrem Wizz Airu, a je opravdu smutné, že příslušné orgány, jež mají dohled nad dodržováním příslušné evropské směrnicev náplni práce je za to nepokutují, případně nedávají další sankce. K čemu je pak taková směrnice, pokud si maďaři z ní udělali trhací kalendář?

Twix

Mě by právě zajímalo, jak to uvnitř Wizzairu funguje doopravdy. Pravý důvod pro řadu uvedených problémů může být mnohem prozaičtější – nemají dost kompetentních lidí, bordel v systémech, chyby v účetnictví. Jeden člověk má řešit kompenzace, druhý náhrady za hotel, jeden z nich něco udělá blbě a zákazník dostane půlku. A pak se tam nahromadí tisíc urgencí za den a někdo jako nejsnazší řešení zkusí některé ty hodně uleželé zamítat, co když to ten cestující už zkousne.

Ten Ten Ten

Wizz Air už to dělá nějakou dobu a ty uleželé nechá uležet sám. Soustavně lžou a doufají, že to většina vzdá. České ECC prý dostalo od maďarského hlášku, že jim nemají nic přeposílat, protože se s nimi Wizz nebaví.
Jinak APF mi nepomohlo, prý to předají regulátorovi, ale od této zprávy už mi od nikoho nepřišla další.

Ondra

S Wizzem mám velmi podobnou zkušenost, bohužel… Platil jsem za letenky převodem podle instrukcí, po týdnu mi aplikace stále tvrdila, že letenky zaplaceny nebyly. Obrátil jsem se proto na asistenční linku, která je velmi drahá,… bez výsledku. Následně jsem zjistil, že druhá linka (ta zdarma) funguje naprosto totožně, jen za ní neplatíte. Můžete se dovolat na Ukrajinu do Dnipra (nejčastěji), do Sofie nebo Budapešti. Vždy vám namažou med kolem huby, naslibují hory doly a skutek jaksi utek. Zkoušel jsem chat bota, žádat v rámci claimů, psát emaily atd. Rezervace mi byla zrušena, čili jsem již nemohl žádat prostřednictvím rezervace. Z… Číst vice »

Webster

Máte platit kartou online a ne převodem jak někdy v roce 2003.

Radas

Souhlas, naprostý souhlas

Ondra

Tak nakonec mi peníze vrátili, nejspíš po napsání emailů na adresy customerrelations(cislo 2-9)@customerservices.wizzair.com Takže to má k mému překvapení šťastný konec, místo do Říma s Wizzem do Barcy s Ryanairem. Těžko říct, zda dám Wizzu ještě někdy šanci.

Libor

16 měsíců čekám na kompenzaci za zrušený let od Vuelingu (let zrušen 5 dní před odletem z obchodních důvodů). Dvě české vymáhací agentury mi sdělily, že by bylo nutné se soudit v zahraničí, což tyto agentury nedělají (šlo o let z Kodaně do Paříže), francouzská agentura měsíců teď ujištuje, že případ bude brzy projednán… ))
Z jiného případu mám špatnou zkušenost s českým UCL.

Radas

Mám naprosto identickou zkušenost s Wizz Air, jen s tím rozdílem, že náš let se s ještě větším zpožěděním (27 hodin) konal již v červnu 2022 do Dubrovníku a dosud není případ dořešen. Naprosto stejná zdržovací praktika, úplně stejné postupy a taky jsem nakonec přistoupil k řešení přes Apf. Z jejich strany okamžitá odpověď následující pracovní den a tak teď už jen čekám. Jednu reklamaci mi WizzAir už uzavřel jako vyřízenou, přesto, že mi nejdříve kompenzaci ve výši 250 Eur přiznal,pak už ne…..Tímto se u mne maďaři dostal na „Black list“ A po vyřešení reklamace s nimi nechci nikdy nic… Číst vice »

Ten Ten Ten

Čekám od června a července, celkem 1000 Euro. I ty jejich klasické lži jim trvalo dlouho poslat. APF se snažil, ale blbě.

Siim Keleti

Finnair, HEL – PRG – porucha jednoho motoru za letu, pristani v Berline. Zajisteni obcerstveni v terminalu po priletu, osobni omluva Kapitana v terminalu, letusky s nama vse vysvetlovali, hotel zorganizovan u letiste, mozno letet druhy den, ja vzal rano radeji vlak, prislo mi to rychlejsi. Komenzace vyplneny online na jejich formulari, behem par tydnu prislo vse – penize za taxi, z letiste a k nadrazi, proplaceni vlaku a kompenzace – uz presne nevim kolik set EUR, ale presne tak kolik to mel o byt. Kdyz jsem si s necim v vyplneni nebyl jisty jejich online chat poradil behem minuty.… Číst vice »

Jan

Finsko-maďarská kultúrná špecifika…

Marťas

Prostě stanovit pevnou lhůtu společnostem pro vyřízení stížnosti (třeba čtrnáct dní) a za každý další den navíc by se částka zvyšovala. To by si pak podle mě vykukové rozmysleli dělat mrtvé brouky…A jednotný formulář by to jistě také úžasně urychlil.

Hanna Tip

To si každý magor na úvěr koupí jednu vylétanou herku a ejhle už je z něj přepravce. To je ten samý šlendriján jako třeba se všemi těmi energetickými společnostmi. Pak se všichni předhánějí, za jak málo budou kam létat a výsledkem je nekomfort cestujících, žádné spolehnutí na doby odletu, arogantní jednání těchto společností, když pak po nich něco chcete. Letenku zaplať, ale zpátky něco proplatit, priserny problém. Nevýhodou dnes také je, že většinou ani ty radoby kanceláře nemají dohlefatelnou kancelář, všechno resite jen mailem a, na které se vám většinou ani nedostane odpověď nebo max typizovany mail, na který nelze… Číst vice »

Dan

Zjistěte si něco o stáří flotily např. Wizzairu a počtu letů a ceně letenek vzhledem k platům v době, kdy měl každý stát své aerolinie a pak ten blábol smažte.

Jarda J

Mám za sebou tyto žádosti: PRG-JFK Delta technická závada, odlet druhý den vyplaceno 4x600EUR + noc v Hiltonu s večeří a snídaní, čokoláda a lahvinka na pokoj, taxi do hotelu, bus zpátky, kupa voucherů na jídlo, které jsem v PRG uplatnil až rok po případu, vstup do salonku zdarma (protože jsme měli dvě malé děti) VCE-NCE easyJet, zpožděný přílet do NCE přesně o 3h, důvod nemocný člen posádky, voucher pokryl sotva bagetu vyplaceno 4x250EUR MXP-PRG Wizzair, tak dlouho odkládaný až zrušený let, důvod neznám (na letišti jsem nebyl, letěli jsme jinak) vrácena cena letenky cca 15 min po zrušení, vyplaceno… Číst vice »

Webster

Mně teda naopak poslal EasyJet kompenzaci za zrušený let v EUR a ještě k tomu z UK, takže jsem platil navíc 100 Kč poplatek za příchozí platbu mimo EU.. Rád bych věděl co udělat, aby mi to příště přišlo v CZK a z EU.

Richard

Založte si Revolut 🙂

Džamel

Já už dva roky řeším problém s Kiwi, kupoval jsem od nich jednou v životě let na východ od nás, který mi nešel koupit přímo žádnou kartou. Konkrétně Oděsa – Kyjev s retro aerolinkou MotorSič… Nebyl jsem vpuštěn přes check-in, protože chtěli vidět kartu, kterou to je placeno, ani jsem neměl doklad od nákupu, protože Kiwi uvedlo nějaký svůj mail… Neví někdo z vás, kde má ta společnost kancelář, abych to mohl řešit osobně, protože přes formulář to je jen komunikace s neandrtálci… Jde sice jen o litra + náklady navíc, ale rád bych to dotáhl do konce… Pro svoji… Číst vice »

David Orság

Zdravím,
podařilo se mi dohledat, že sídlo mají na ulici Lazaretní 925/9 v Brně-Zábrdovicích

https://or.justice.cz/ias/ui/rejstrik-$firma?ico=29352886

Hasler

Až mě fascinuje jake recenze tu jsou na Ryan… Nemám s nimi špatnou zkušenost, ale letěl jsem s nimi jen 6x když začínali vnitro v Polsku. Nicméně bych také čekal problémy, ale zdá se, že z diskutujících zde samá dobrá zkušenost. 🤘

Kajman

Nevím, proč vás to fascinuje. Z mých asi 15 letů s Ryanem v poslední době byl největší nedostatek asi 30 minut zpoždění.

J.K.

Z mých zkušeností Ryan dobrý…

Jenda

No můžu jen říct, zlatá EU 🙂 Já jsem takhle kvůli chybě na straně aerolinky (Qatar) zůstal viset jen jednou. O půlnoci jsem přistál v Dauhá a za dvě hodiny jsem měl pokračovat dál. Nakonec jsem odletěl v 11 dopoledne. Zpoždění 9 hodin, kompenzace nula, občerstvení nula, jen jeden voucher na kafe. Kdyby to zpoždění aspoň nahlásili hned na začátku, skočil bych si normálně do hotelu vyspat se, ale ono to tam celou noc naskakovalo snad po 10 minutách jak na české železnici.

Pavouk

Z podobného soudku: Nevíte někdo, do kdy se musí uplatit žádost o finanční kompenzaci u vlakového mezinárodního spojení při větším zpoždění (nad 120 min)? Konkrétně z ČR do Rakouska a pak i zpět. ČD mi tvrdí, že do tří měsíců a že jsem už žádost poslal pozdě. Odkazuje se na nařízení EU č. 1371/2007 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/HTML/?uri=CELEX:32007R1371&from=EN kde ale nic o lhůtě podání nic není. Nějak jsem si myslel, že to je rok, resp. čtu “ Ostatní nároky z přepravní smlouvy se promlčují po jednom roce. “ (článek 60, odst. 2). Díky předem.

Studý Chudent
Tomáš

Wizz…. Horší sajrajt mezi leteckými společnosti je snad už jen v Rusku.

Capek

Naše zkušenosti: Lufthansa, Ryanair, EasyJet = perfektní komunikace, vrácení peněz, případně přesměrování při zrušení letu (LH).
S Wizzair nelétejte. Je to nejméně spolehlivý dopravce.

Rhh

Ryanair mi peníze vrátil hned, ale vymlátit něco z Kiwi.com, to byl porod..

M M

Když je taky někdo tak blbý na to, aby nakupoval na Kiwi…

PAN

Jak porod probíhal a co porodbí bolesti nebo jen stahy aneb výmluvy, co zabralo kromě epiduralu?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Oni prostě počítají s tím, že nad tím lidí mávnou rukou.
Ale ruku na srdce. 23 h už znamená ubytování, oběd atd. To už nejsou drobné. Nejen pro Čechy.

Martin

S Air Baltic jsem měl zpoždění 5 hod a po odeslání žádosti jsem měl do 14 dnů peníze na účtu 😀

Erik

Take cekam kompenzaci od wizz pres3mesice.. Keflafik-Rim. Vyuzil jsem narodni agenturu Islandu, uvidime.

J.K.

Hmm, tak mě apf napsalo; we would like to give you the following information with regard to the status of your arbitration procedure: Unfortunately, it has not been possible to reach an agreement regarding the compensation specified in Article 5 paragraph 1 c) in conjunction with Article 7 paragraph 1 a) Regulation (EC) No. 261/2004 since the airline was not prepared to state its position despite its statutory duty of cooperation pursuant to section 139a par. 1 Aviation Act (LFG). In accordance with the apf’s guideline for arbitration procedures, we are required to draw your attention to the following: (Unsuccessful)… Číst vice »

PAN

Tuší někdo z jakého důvodu je přístup AFP rozdílný oproti popisované situaci v článku?

Ten Ten Ten

Wizz Air zřejmě v tomto případě zapomněl APF odignorovat.

TomášM

V prosinci mi zrušili let z Londýna s BA. Z letiště nás víceméně vyhodili ať si ubytování zařídíme sami, že nás budou kontaktovat s novým letem. Druhý den jsem to dopoledne nevydržel a po hodinové melodii jsem se dovolal. Tam mi řekli, že nejbližší let mají tři dny po tom co jsem měl letět. Řešil jsem jestli by to nešlo jinak, ale jiný způsob než letět s BA by neproplatili. Po příletu jsem zažádal o proplacení nákladů, kde bylo i oblečení, protože kufr v Londýně nevydávali. Byl jsem tři dny bez věcí. Zrušený let byl sice kvůli počasí, ale létalo… Číst vice »

PAN

Moc jste zlobil….tak se kufřík jakože zatoulal… Kverulant jeden, kufr nebo Vy 🤷‍♂️😉✌️

Daniel

Na to se nedá zareagovat jinak než :DDDD

Jan

Obdivuji váš entuziasmus pro nezávislé řešení problému a děkuji za několik užitečných tipů…

ABC

Známá takhle psala, že jí zkrouhli náhradu o taxík (prý ještě jezdilo MHD) a občerstvení o pivo (alkohol neproplácejí). Eurowings.

David

V nařízení EU nastala nějaká změna? Cca před 4 roky dodatek, že se musí jednat o aerolinku z EU nebyl, pouze podmínka, že let začíná nebo končí na území EU, a získal jsem tak kompenzace od American airlines.

Vojta

je to stále stejné, akorát zde v článku je to lehce matoucně. Týká se to všech letů začínajících v EU a dále letů končííh v EU, které jsou provozovány EU aerolinkou.
Tedy v případě letu s American předpokládám z EU do USA je na kompenzaci nárok, v případě letu zpět nikoliv.

Původní Aleš

Ta věta je napsána naprosto nešťastně (a ještě s pravopisnou chybou), bohužel to v redakci evidentně nikdo nezkorigoval.
„A málem bych zapomněl – musí se jednat o let, který začíná na území členské země EU, nebo na tomto letišti končí, a zároveň je provozován evropským dopravcem (zjednodušeně řečeno).“

Apex

Souhlasím, ta formulace v článku je špatně, zejména proto, že aktuálně platí dokonce rozšířený výklad nařízení EU č. 261/2004. Evropský soudní dvůr před několika lety jedním ze svých rozhodnutí aplikaci tohoto nařízení a rozšířil jeho platnost i pro náhradu škody pro cestující, kteří mají přestupní lety mimo EU. Dříve se odškodnění přiznávalo pouze cestujícím, kteří zmeškali přestup v EU, ale Evropský soudní dvůr rozhodl, že cestující problémových letů mimo EU, které byly součástí cesty, jež začala v EU, mají nárok na odškodnění za zpoždění příletu o tři hodiny nebo více. ESD přijal výklad, že při letu z EU při tranzitu… Číst vice »

Petr Pěček

1. V COVID době, kdy se ale mohlo již bez problémů cestovat, kompenzace na zrušený let od Wizzair neprošla, ani přes APF. Citovali nařízení EU, chápu.

2. Austrian Airlines – loni v srpnu nám nepřiletělo zavazadlo na přímém letu Vídeň – Keflavik. Měli jsme tam komplet vybavení pro stanování. Byli jsme nuceni si vše půjčit. Následně jsem náklady reklamoval u Austrian – celkem 335 EUR. Po 5 měsících došel mail, že mi komplet vše proplatí. Za další dva dny peníze na účtu.

M&M

Zrušení letu u LH, kvůli zpoždění letadla z předchozích letů a následné bouřce, čekal jsem, že se pokusí případ hodit na bouřku, kdy bychom neměli nárok na kompenzaci. Očekával jsem zrychlenou komunikaci, která mi byla přislíbena, jakožto statusovému zákazníkovi. Opak byl pravdou, první odpověď přišla po 5 měsících, naštěstí nám však případ uznali a kompenzaci poslali.

MeKE

V skratke dve osobné skúsenosti:
Ryanair – mimoriadne medzipristátie na PMI, let z Kanárov do Viedne – meškanie nad 3 hodiny, kompenzácia do týždňa bez agentúry.
Austrian – nestihnutý prestup kvôli meškaniu, nový boarding pass ma čakal už pri pristatí, hotel do 5 minút na service desk, kompenzácia a kompenzácia za stravu večer do týždňa na účte, opäť bez agentúry.

Za to všetkých, čo poznám a mali nejaký problém s kompenzáciami, vždy to bol WizzAir.

M&M

Byť s OS létám rád, tak s kompenzací mám bohužel špatnou zkušenost, byť šlo jen o několik dnů ztracený kufr a o náhradu za ošacení atd. celé to trvalo téměř 7 měsíců.

Quantim

Zato Smartwings… zpoždění v létě 12 hodin, protože technická závada, vyplněn formulář na webu, explicitně zmíněno, že chceme kompenzaci vyplatit i s číslem účtu (vč. IBAN formátu) a poslední den lhůty přišli jejich vouchery. Odmítnutí – bez reakce, stížnost – bez reakce a firemní ombudsman – ano, bez reakce. Aktuálně to řeší místně příslušná španělská AESA (obdoba ǓCL) tak jsme zvědav, zatím je to 6 měsíců…

honza.k

Já mám zkušenost s Turkish Airlines, komunikace nulová, reakce žádné, až po předání vymáhací agentuře a zažalování aerolinek u soudu ve Vídni (let byl z Vídně) najednou peníze poslali… za mě by se ta evropská legislativa měla zpřísnit, jednoznačněji stanovit lhůty pro vyřízení a pro reakce na žádosti cestujících, možná nějaký jednotný univerzální a jednoduchý reklamační formulář… protože tohle martyrium, které tu velmi trefně pan Petrovský popisuje, dobrovolně absolvuje podle mě jen menší část cestujících 🙁

Lojza

Nas let s Turkish z Prahy do Kayseri, zpozdeni asi 4hodky, nahrada 400eur do 10 dnu na uctu.

Filip

Let Luleå-Stockholm-Mnichov-Praha (přímo se přes covid z Prahy do Stockholmu nelétalo), aerolinie Lufthansa plus codeshare SAS, technická porucha letadla na odletu, zpoždění 8 hodin, technická podpora nám přebookovala letenky ze Stockholmu přes Amsterdam s příletem cca 8,5 hodiny po plánovaném příletu, dostali jsme veškeré kompenzace (30€ voucher na jídlo+pití). Potud dobrý, neřku-li nadstandardní.. Požádal jsem o kompenzaci za 5 pasažérů přímo přes web Lufthansy, po počáteční automatické odpovědi nereagovali, po asi 2 měsících alibisticky požádali o plnou moc za ostatní pasažéry a zase mlčení. Obrátil jsem se tedy na ÚCL a po asi dvou dalších měsících se díky šikovnému týmu… Číst vice »

Pavel

Ryanair zavada 6 hodin, formular na webu, obratem a bez debat 250 dle eu regulace 👍

Jiří Marek

Mě dodnes dluží Kiwi.com za neumožnění online odbavení. Dělají mrtvého brouka a vždy napíší: zašlete podklady. Pořád dokola. Nevěřte jim. Je nás spousta a dohromady to pro ně dělá balík

Jiří Voseček

Poprvé Easyjet zrušeny let Londyn Praha 2016, vrátili peníze za letenku a myslím že i hotel proti dokladu, ale kompenzaci poslat nechtěli (prý stávka zaměstnanců a na to se nevztahuje kompenzace, přičemž šlo o zpoždění předchozího letu a posádce vypršel pracovní čas a jinou neměli a tak let zrušili). Skončilo to u vasenaroky.cz, po asi roce vyhraný soudní spor, Easyjet se nedostavil, ale peníze poslali. Druhý EJ Neapol Praha 2022, let zpožděný o 3 hodiny. Bez keců přišly asi po týdnu peníze za zpoždění nad 3 hodiny. Takže s EJ je zkušenost 50:50 🙂 první případ bych bez právní pomoci… Číst vice »

David

EJ zrušený let Basel Praha, kompenzaci odmítli (prý špatné počasí) a až tento článek mě přimněl to řešit dál, tak uvidíme.