Na úzkokolejky na Azurovém pobřeží zamíří nové hybridní jednotky od Stadleru

Nová jednotka pro Chemins de fer de Provence. Foto: Stadler RailNová jednotka pro Chemins de fer de Provence. Foto: Stadler Rail

Jednotky budou kombinovat pohon na baterie a bionaftu.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Qaws

No vida, předpokládám, že něco takového si MD představovalo v chystané soutěži na severské rychlíky, které má aktuálně Arriva…

Kubrt

Ministerstvo si představuje pohon z troleje v kombinaci s nějakým nezávislým pohonem (BEMU nebo DEMU), zatímco toto bude BDMU.

Michal M

Jen technický dotaz – taky vám nejdou komentáře k Vyšehradskému mostu?

Robert Pražák

Mně taky ne.

Radim Škopec

To je jiný svět. Vždyť současné dieselové jednotky mají když moc, tak 20 let…

Kubrt

Nejstarší vozy v provozu jsou z roku 1972.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Chemins_de_fer_de_Provence#