Na Třebíčsku se v květnu změní jízdní řády autobusů, zůstává dopravce Trado-Bus
Autobus Setra dopravce ICOM transport. Foto: ICOM transport

Nové jízdní řády odpovídají současným přepravním trendům, uvedl kraj.
Nové jízdní řády odpovídají současným přepravním trendům, uvedl kraj.
Proč má ICOM rozmazaná loga na bocích většiny autobusů?
Linka Třebíč – Jemnice měla být dle původních návrhů VDV prodloužena do Dačic, neví někdo z informovaných proč toto nebude?
Protože se místo toho zavedlo přímé spojení z TR do Dačic přes Želetavu.
Trošku jsem doufal, že si na kraji konečně někdo všimne, že v Třebíči vedle vlakového nádraží stojí terminál pro autobusy. Ale ne, pořád je potřeba pečovat o zdraví cestujících kilometrovou procházkou (v některých případech během) na autobusák dole u řeky.
Zvlášť vtipné je to u spojů, které před autobusákem obslouží 4 jiné zastávky po městě, jen to nádraží ne …
Účelem rozlehlého „autobusiště“ patrně nebylo zajištění přestupu na autobusy (natož v množství, pro jaké byla stání vyznačena), nýbrž zrušení skladu s nakládací rampou (jedna je naštěstí i naproti).
A proč myslíte, že si toho nevšimli? Pokud vím, nové vzniká spousta návaznosti právě tam.
Přesně tak , silné linky od Telče, Dačic, Rouchovan ( Hrotovic) ,MB, Jaroměřic atd.
V týdenní špičce (pátky, neděle) jsou přestupy z některých autobusů na vlaky i kolem 20 lidí na spoj (týká se linek na Telč a MB, časem tipuju že i Dačic)… zrovna v Třebíči to fakt docela funguje a teď se to ještě zlepší.
Ironií je, že třebíčská MHD tamtéž na vlaky spíše nenavazuje, ba dokonce od 1. 1. 2025 tam nově nezajíždí spoj MHD z centra města (resp. Boroviny + s přestupem též Nových Dvorů) v X:35 h, tzn. potenciální přípoj na Os vlak „směr Brno“ v L:44 h.
O víkendové „přestupní době“ na/od R směr Jihlava (30 min. při 30min. intervalu, resp. od R pokus stihnout cca 3min. přestup podchodem při naprosto včasné jízdě R) ani nemluvě.
Myslel jsem, že ten ICOM už byl vyřízen před nějakou dobou?