Na tratě pod Jungfrau míří nové vlaky, mají odlákat lidi z aut

Nové jednotky ABeh 4/8 pro Berner Oberland-bahn. Foto: BOBNové jednotky ABeh 4/8 pro Berner Oberland-bahn. Foto: BOB

Dopravce chce navýšením kapacity a novým P+R omezit provoz aut v turistickém regionu.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
David

Je pravda, že kdykoli plánuji tím směrem výlet, velmi rád bych zaparkoval někde u Interlakenu a dál pokračoval vlakem, jenže momentálně žádné pořádné kapacitní parkoviště u železnice není, tedy až na Grindelwald Terminal, ten je však až v cílové destinaci.

Tomáš Záruba

V čem bude spočívat to rozšíření? Čtvrthodina, odstranění nějakých přestupů? Nebo 15 min. střídavě Lauterbrunnen a Grindelwald, tj. 15 min. jen po Zweilütschinen, a konec dnešního trhání a spojování souprav (což by asi vyžadovalo úpravu zaústění odbočky směr Grindelwald)?

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Tohle je úplně jinej svět…

ABC

pravda u nás je P+R pomalu sprostý slovo

Jiří Kocurek

Řidiči ve vlaku. No to by nejednoho zarytého vláčkaře trefil šlak. Přestup z autubusu na vlak se některým také nelíbí…

Alibaba

Hlavně pro řidiče.

Jiří Kocurek

To je vidět třeba tady: https://mapy.cz/s/kekolefode

Je to pro ně tak sprosté slovo, že parkují i mimo vyhrazená stání.

xyz

Ještě lépe dostupná než s dosavadním 30min. intervalem?

Takže – díky novým jednotkám nad rámec těch stávajících, které jsou taky relativně moderní – 15min. interval? 🙂

PvvS

Šlo by opravit to „odklákat“ v nadpise ?