Na tratě pod Jungfrau míří nové vlaky, mají odlákat lidi z aut
Nové jednotky ABeh 4/8 pro Berner Oberland-bahn. Foto: BOB
Dopravce chce navýšením kapacity a novým P+R omezit provoz aut v turistickém regionu.
Dopravce chce navýšením kapacity a novým P+R omezit provoz aut v turistickém regionu.
Je pravda, že kdykoli plánuji tím směrem výlet, velmi rád bych zaparkoval někde u Interlakenu a dál pokračoval vlakem, jenže momentálně žádné pořádné kapacitní parkoviště u železnice není, tedy až na Grindelwald Terminal, ten je však až v cílové destinaci.
V čem bude spočívat to rozšíření? Čtvrthodina, odstranění nějakých přestupů? Nebo 15 min. střídavě Lauterbrunnen a Grindelwald, tj. 15 min. jen po Zweilütschinen, a konec dnešního trhání a spojování souprav (což by asi vyžadovalo úpravu zaústění odbočky směr Grindelwald)?
Tohle je úplně jinej svět…
pravda u nás je P+R pomalu sprostý slovo
Řidiči ve vlaku. No to by nejednoho zarytého vláčkaře trefil šlak. Přestup z autubusu na vlak se některým také nelíbí…
Hlavně pro řidiče.
To je vidět třeba tady: https://mapy.cz/s/kekolefode
Je to pro ně tak sprosté slovo, že parkují i mimo vyhrazená stání.
Ještě lépe dostupná než s dosavadním 30min. intervalem?
Takže – díky novým jednotkám nad rámec těch stávajících, které jsou taky relativně moderní – 15min. interval? 🙂
Šlo by opravit to „odklákat“ v nadpise ?
Díky za upozornění.