Na Slovensku opět vykolejil vlak, při nehodě v Košicích nebyl nikdo zraněn
Vykolejení vlaku v Košicích. Foto: Obmedzenia prevádzky na tratiach ŽSR / Facebook.com
Při nehodě nebyl nikdo zraněn.
Při nehodě nebyl nikdo zraněn.
Jak mohl s vykolejenou části dojet tak daleko strojvedoucí?
No co, po pražcích to drncalo jen o trochu víc než po slovenských kolejích… 😀
Vyhybk je na zhlaví, kde inde by tak asi bola…
Pěkné retro, ta fotka mě vrátila do osmdesátek…
My radi výhybky, vy radi návestidlá. Je tam toho 😀
Podhození? Vida. Že by byla pravdivá ta kolující pomluva, že v Košicích je v osobním nádraží instalováno provizorní zabezpečovací zařízení tak staré, že už bude brzy památkově chráněno?
Jestlipak bude petice „nerušit, zachovat“?
Takže kolokvium, seminář, pronajmout prostory v nějaké vile a tam zasvěceně pohovořit o výhodách nezabezpečeného posunu a zjišťování volnosti koleje pohledem. Ovšem zda to podpoří i zahraniční profesoři, to je otázka.
pane jo…teda to je vrtule
Rikal jsem, nedavejte tam ten volant….
Ach jo…
Koukám, že je moderní mit mluvky se jmény ze tří částí 🤣
No u ŽSR je to doslova Feik News 😊
Aby to nebyl konec 460… Turnus je poslední na jednu soupravu a jsou v něm Michalany a Prešov, jen v PD. Těžko říct kolik jich je aktuálně schopných. Měl jsem za to, že jen dvě, tato (043,044) a (029,037)…
Naopak aby to byl konecne konec tohoto hnusu,co v 2023 v EU by uz na jiné jak historicke jizde neměl být v obehu
Kéž by to byl konec 460 navěky. JAko historické vozidlo OK, ale to mělo platit už v 90. letech.
A kde by že by na to v těch 90.letech vzali? Ono teda i dneska s dotacemi nejsou schopni udržet infra funkční.
Myslím, že obyvatelia východného Slovenska (vrátane mňa) by boli veľmi radi, keby to ich koniec v pravidelnej doprave bol.
No veď už i tak len do konca GVD mali byť. Veď príde 9 nových panterov do konca roka a prichádza postupne až 52 nových a modernizovaných vozňov Bdt (35) a Bdmpz (17) .
Dobrý večer, to zase marginalizované hordy budú mať čo ničiť.😞
Bola to posledná prevádzkyschopná jednotka r. 460 ZSSK.
Se tam přestěhuj a jezdi tím denně do práce.
Tak zrovna na východě Slovenska je škoda provozovat cokoliv novějšího v rámci základních produktů, protože ta skladba cestujících tam je jak někde v Indii… Když to řeknu nekorektně, 95% cestujících v této oblasti jsou Cikáni nebo Slováci, tudíž s tím související nižší hygiena, nižší společenské návyky, větší výskyt drobného vandalství a kriminality…. Při poslední návštěvě této krajiny jsem dokoncel viděl Slováka, jak vynáší toaletní papír a bere si ho do tašky…
Takže děkuji, nechci se tam přestěhovat, ale na takové víkendy do divočiny je východ Slovenska ideální…
Toaleťák na nádražích kradou i Češi a Moràváci. To je jeden z důvodů, proč se záchody zamykají a klíč se vydá na požádání. Jak je ram otevřeno nonstop, je tam bordel, otevřené kohoutky a ukradený toaleťáky.
Pro všechny co se trefují do ŽSR, ať si vzpomenou na Vectrona 383.062 EP-Cargo, jak se chudák válel v Kolíně mimo kolej.
A nebo Pendolíno pod Vítkovem. Tam ty kolejnice taky musely vydržet až bude Nové Spojení. Musely. Nakonec se neprokázalo ani to údajné naříznutí, které sebejisté vedení vytroubilo do novin. Dokonce si tehdy chtěli kus kolejnice odnést…
To jinde na Balkáně asi nemají, 2x osobní vlak za poslední dva měsíce je asi první místo v žebříčku, nebo je na tom někdo ještě hůř?
Rozhodně… 2x ta 2-3 měsíce není až tak zlé. Může to být i horší… 🤔 😅
Mozes ratat..ty. Obuj si sandalky a chod do hospody na pivo, lepsie spravis!
Ne, to je určitě první místo, jinde na Balkáně tolik vlaků do roka nejezdí.
zrovna tady to fakt nevypadá na špatný stav infra, ale chyba obsluhy.
Myslel si, že je tam výhybka?
Ani ne.V stanici KE stale bezi reko.Casti infra jsou jeste že 70 let.Takze nedelal bych zavery.Opet ZSR( obdoba SŽ v CZ) a dlohodoby investicni a udrzbovy dluh.
V tejto časti ale už je po reko, takže to nebude vinou infra. Zatiaľ to vyzerá na podhodenu výmenu…
Podhodená výmena
Uprostřed perónu? Asi ne.
Proč ne? V Chebu je taky a nejen tam
Evidentne nepoznáte miestne pomery. Je to na zhlaví a peróne tam začína.
Je v pláne rekonštrukcia Košice – Kysak na 160km/h. Samozrejme mnohí protestujú, že tá rýchlosť je zbytočná, že sa budú rušiť dva prejazdy a podobne….
Protestujou automrdi. 😉 Uz by byl rychlejší vlak než bus nebo auto a to přeci neexiatuje.
Běžte se léčit.
@Redakce: Je opravdu nutné číst tady nenávistné urážky skupiny obyvatel na základě smyšlených obvinění?
Prozatim ne, neni ani na udrzbu.Podobne ani zdvoukolejnění části tratě Kysak- Presov
Už to prešlo cez EIA, začať stavať sa má v roku 2031….
Přes EIA prošlo i Děvínská Nová Ves – Kúty a ještě se ani nekoplo. U Kúty – Lanžhot je pouze jeden rok zpoždění.
Někde koluje i fotka kolejnice vytrhaná z pražců. To je neuvěřitelné.
Čo je neuveritelné? Podhodená výmena na poslednej náprave.
Co to přesně znamená, smím-li se zeptat?
Vlak jel přes výhybku a ta se pod ním přestavila.
Takže lidská chyba?
Ano, běhá, ale ta fotka s tím nemá co společného. Na vedlejší koleji probíhá modernizace a ta kolej již takto byla nějakou dobu.
hlúposti. Tá koľaj už bola v prevádzke, vrátane celého 2. nástupišťa. Je to veľmi jednoduché. Vykoľajila posledná náprava poslednoého vozňa jednotky, teda pantografu 460, tozn, že výhýbkou sa tá časť prehodla na veľajšiu koľaj, ale tým že išiel na prvé nástupište a ten koniec na druhé, a tie motory sú dosť silné, stiahol tu jednotku naspať na 1. nástupište a doslova „vytrhol“ fungel nové koľaje. To je celá záhada. Ak by mu podhodil (ak sa to tak stalo a to sa bude šetriť) ešte skôr, teda pod prvou nápravou posledného vozňa jednotky, pravdepodobne sa jednotka roztrhne. Čiže skrutkovka vydržala, koľaje… Číst vice »
Vidím dobře 460? To ještě někde jezdí? Nebyla to historická jízda?
Jestli chceš historickou jízdu, tak si zajeď do Olomouce a rovnou si to střihni na Valašsko do Vsetína. Užiješ si historii za pár kaček. A zpět nejlépe Valašským expresem, který bude mít s trochou štěstí zařazený vůz B249 a budeš mít té historie dvakrát tolik.
A nebo Honeckerem z Valmezu do Brna.
Anebo si zajeď na severni Moravu. Tam taky jezdí. Klima, wifi, vakuové toalety, nízkopodlažní… to neni.
Ale rychlé. Už v provozu poslední a snad jen do června.
Optimisto!
ZajeĎ si do Havířova a máš vysokou pravděpodobnost, že místo Elefantu pojedeš tímhle hnusem.
Je ovšem pravda, že od opětovného roztržení ramene do Opavy jsem 460 ze Svinova do Těšína fakt neviděl. Ze Svinova do Opavy ano.
Minulý týden jsem ji potkal na Sp do Těšína.
Bola to posledná prevádzkyschopná jednotka r. 460 ZSSK.
Náhodou, když jim necelé dva měsíce nic jiného nevypadlo, tak to není zase až tak zlé.
Taky si říkám, že titulek měl být: Dva měsíce bez vykolejení, navíc bez zranění!
A také už dlouho nic nehořelo…
A nadpis je jako z bulváru.
To naštěstí ani u nás, kde se už několik měsíců nic nesrazilo.