Na Slovensku opět vykolejil vlak, při nehodě v Košicích nebyl nikdo zraněn

Vykolejení vlaku v Košicích. Foto: Obmedzenia prevádzky na tratiach ŽSR / Facebook.comVykolejení vlaku v Košicích. Foto: Obmedzenia prevádzky na tratiach ŽSR / Facebook.com

Při nehodě nebyl nikdo zraněn.

65 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Koleno

Jak mohl s vykolejenou části dojet tak daleko strojvedoucí?

JirkaJJ

No co, po pražcích to drncalo jen o trochu víc než po slovenských kolejích… 😀

vagonář

Pěkné retro, ta fotka mě vrátila do osmdesátek…

Okoloidúci

My radi výhybky, vy radi návestidlá. Je tam toho 😀

Tomáš M.

Nástupiště 1 kolej 11 výhybka nikde….

Romino

Vyhybk je na zhlaví, kde inde by tak asi bola…

Vavrroch

Podhození? Vida. Že by byla pravdivá ta kolující pomluva, že v Košicích je v osobním nádraží instalováno provizorní zabezpečovací zařízení tak staré, že už bude brzy památkově chráněno?
Jestlipak bude petice „nerušit, zachovat“?
Takže kolokvium, seminář, pronajmout prostory v nějaké vile a tam zasvěceně pohovořit o výhodách nezabezpečeného posunu a zjišťování volnosti koleje pohledem. Ovšem zda to podpoří i zahraniční profesoři, to je otázka.

petr

pane jo…teda to je vrtule

Martin

Rikal jsem, nedavejte tam ten volant….

Brendis

Ach jo…

Vendelín

Koukám, že je moderní mit mluvky se jmény ze tří částí 🤣

Juraj

No u ŽSR je to doslova Feik News 😊

Džamel

Aby to nebyl konec 460… Turnus je poslední na jednu soupravu a jsou v něm Michalany a Prešov, jen v PD. Těžko říct kolik jich je aktuálně schopných. Měl jsem za to, že jen dvě, tato (043,044) a (029,037)…

Paolo

Naopak aby to byl konecne konec tohoto hnusu,co v 2023 v EU by uz na jiné jak historicke jizde neměl být v obehu

rumpeak

Kéž by to byl konec 460 navěky. JAko historické vozidlo OK, ale to mělo platit už v 90. letech.

Elb

A kde by že by na to v těch 90.letech vzali? Ono teda i dneska s dotacemi nejsou schopni udržet infra funkční.

Patrick

Myslím, že obyvatelia východného Slovenska (vrátane mňa) by boli veľmi radi, keby to ich koniec v pravidelnej doprave bol.

Romino

No veď už i tak len do konca GVD mali byť. Veď príde 9 nových panterov do konca roka a prichádza postupne až 52 nových a modernizovaných vozňov Bdt (35) a Bdmpz (17) .

Jano

Dobrý večer, to zase marginalizované hordy budú mať čo ničiť.😞

Istropolitan

Bola to posledná prevádzkyschopná jednotka r. 460 ZSSK.

Jiří Kocurek

Se tam přestěhuj a jezdi tím denně do práce.

Džamel

Tak zrovna na východě Slovenska je škoda provozovat cokoliv novějšího v rámci základních produktů, protože ta skladba cestujících tam je jak někde v Indii… Když to řeknu nekorektně, 95% cestujících v této oblasti jsou Cikáni nebo Slováci, tudíž s tím související nižší hygiena, nižší společenské návyky, větší výskyt drobného vandalství a kriminality…. Při poslední návštěvě této krajiny jsem dokoncel viděl Slováka, jak vynáší toaletní papír a bere si ho do tašky…
Takže děkuji, nechci se tam přestěhovat, ale na takové víkendy do divočiny je východ Slovenska ideální…

asdf

Toaleťák na nádražích kradou i Češi a Moràváci. To je jeden z důvodů, proč se záchody zamykají a klíč se vydá na požádání. Jak je ram otevřeno nonstop, je tam bordel, otevřené kohoutky a ukradený toaleťáky.

Alex

Pro všechny co se trefují do ŽSR, ať si vzpomenou na Vectrona 383.062 EP-Cargo, jak se chudák válel v Kolíně mimo kolej.

Jiří Kocurek

A nebo Pendolíno pod Vítkovem. Tam ty kolejnice taky musely vydržet až bude Nové Spojení. Musely. Nakonec se neprokázalo ani to údajné naříznutí, které sebejisté vedení vytroubilo do novin. Dokonce si tehdy chtěli kus kolejnice odnést…

Gajda

To jinde na Balkáně asi nemají, 2x osobní vlak za poslední dva měsíce je asi první místo v žebříčku, nebo je na tom někdo ještě hůř?

David (Komi)

Rozhodně… 2x ta 2-3 měsíce není až tak zlé. Může to být i horší… 🤔 😅

Thomas

Mozes ratat..ty. Obuj si sandalky a chod do hospody na pivo, lepsie spravis!

Lukáš Chytil

Ne, to je určitě první místo, jinde na Balkáně tolik vlaků do roka nejezdí.

jfp

zrovna tady to fakt nevypadá na špatný stav infra, ale chyba obsluhy.

None

Myslel si, že je tam výhybka?

Paolo

Ani ne.V stanici KE stale bezi reko.Casti infra jsou jeste že 70 let.Takze nedelal bych zavery.Opet ZSR( obdoba SŽ v CZ) a dlohodoby investicni a udrzbovy dluh.

Romino

V tejto časti ale už je po reko, takže to nebude vinou infra. Zatiaľ to vyzerá na podhodenu výmenu…

Mates

Podhodená výmena

MTl

Uprostřed perónu? Asi ne.

Karel

Proč ne? V Chebu je taky a nejen tam

Romino

Evidentne nepoznáte miestne pomery. Je to na zhlaví a peróne tam začína.

ICE_Laco

Je v pláne rekonštrukcia Košice – Kysak na 160km/h. Samozrejme mnohí protestujú, že tá rýchlosť je zbytočná, že sa budú rušiť dva prejazdy a podobne….

Jarda

Protestujou automrdi. 😉 Uz by byl rychlejší vlak než bus nebo auto a to přeci neexiatuje.

Jiří Kocurek

Běžte se léčit.

@Redakce: Je opravdu nutné číst tady nenávistné urážky skupiny obyvatel na základě smyšlených obvinění?

Paolo

Prozatim ne, neni ani na udrzbu.Podobne ani zdvoukolejnění části tratě Kysak- Presov

ICE_Laco

Už to prešlo cez EIA, začať stavať sa má v roku 2031….

Lukáš Chytil

Přes EIA prošlo i Děvínská Nová Ves – Kúty a ještě se ani nekoplo. U Kúty – Lanžhot je pouze jeden rok zpoždění.

Lang

Někde koluje i fotka kolejnice vytrhaná z pražců. To je neuvěřitelné.

Mates

Čo je neuveritelné? Podhodená výmena na poslednej náprave.

David (Komi)

Co to přesně znamená, smím-li se zeptat?

Jiří Kocurek

Vlak jel přes výhybku a ta se pod ním přestavila.

Jan

Takže lidská chyba?

KubiqCZ

Ano, běhá, ale ta fotka s tím nemá co společného. Na vedlejší koleji probíhá modernizace a ta kolej již takto byla nějakou dobu.

Romino

hlúposti. Tá koľaj už bola v prevádzke, vrátane celého 2. nástupišťa. Je to veľmi jednoduché. Vykoľajila posledná náprava poslednoého vozňa jednotky, teda pantografu 460, tozn, že výhýbkou sa tá časť prehodla na veľajšiu koľaj, ale tým že išiel na prvé nástupište a ten koniec na druhé, a tie motory sú dosť silné, stiahol tu jednotku naspať na 1. nástupište a doslova „vytrhol“ fungel nové koľaje. To je celá záhada. Ak by mu podhodil (ak sa to tak stalo a to sa bude šetriť) ešte skôr, teda pod prvou nápravou posledného vozňa jednotky, pravdepodobne sa jednotka roztrhne. Čiže skrutkovka vydržala, koľaje… Číst vice »

David

Vidím dobře 460? To ještě někde jezdí? Nebyla to historická jízda?

Véčko

Jestli chceš historickou jízdu, tak si zajeď do Olomouce a rovnou si to střihni na Valašsko do Vsetína. Užiješ si historii za pár kaček. A zpět nejlépe Valašským expresem, který bude mít s trochou štěstí zařazený vůz B249 a budeš mít té historie dvakrát tolik.

Jiří Kocurek

A nebo Honeckerem z Valmezu do Brna.

Jenisej

Anebo si zajeď na severni Moravu. Tam taky jezdí. Klima, wifi, vakuové toalety, nízkopodlažní… to neni.

Permonik

Ale rychlé. Už v provozu poslední a snad jen do června.

Jan

Optimisto!

rumpeak

ZajeĎ si do Havířova a máš vysokou pravděpodobnost, že místo Elefantu pojedeš tímhle hnusem.

Pitrys

Je ovšem pravda, že od opětovného roztržení ramene do Opavy jsem 460 ze Svinova do Těšína fakt neviděl. Ze Svinova do Opavy ano.

Ondra

Minulý týden jsem ji potkal na Sp do Těšína.

Istropolitan

Bola to posledná prevádzkyschopná jednotka r. 460 ZSSK.

Vašek

Náhodou, když jim necelé dva měsíce nic jiného nevypadlo, tak to není zase až tak zlé.

Kernteriér

Taky si říkám, že titulek měl být: Dva měsíce bez vykolejení, navíc bez zranění!

Džamel

A také už dlouho nic nehořelo…

David

A nadpis je jako z bulváru.

Původní Pražák

To naštěstí ani u nás, kde se už několik měsíců nic nesrazilo.