Na Sliač by se mohla vrátit civilní letadla, ve hře je nový terminál
Letiště Sliač. Zdroj: Peter Pellegrini

Vojenské letiště prochází největší rekonstrukcí ve své historii.

Vojenské letiště prochází největší rekonstrukcí ve své historii.
A dálnice? VRT? To není potřeba, hlavně když bude další let Ryanairu na London Stansted, aby se mohli odstěhovat další „nízkoprímoví ťuťmánci“, jak svým voličům říká ta pani poslakyňa Národnej Rady..
Tak to můžeme očekávat tuhý boj mezi Wizzairem a Ryanairem o cestující na nové dotované páteřní Česko – Slovenské lince České Budějovice – Sliač.
Abyste nakonec nebyl jasnozřivec: kdyby pak ta linka z ČB pokračovala někam dál do nějakého hubu na severozápadu Evropy, tak by se třeba právě tohle mohlo chytit – na „Jumbo“ by to sice nebylo, ale tak 2 – 3 rotace týdně by se naplnit mohly.
Zrovna tohle spojení by se mi docela hodilo, máme kousek od Sliače rodinu 😁
Ať cinknou do Budějek, poradí jim jak na to. 🙄
nebo si tam rovnou můžou zaletět popř. stihnout ještě Vary 😉
Sliač je taková kombinace menších českých mezinárodních letišť: s Pardubicemi mají podobnost s vojáky, dvojměstím větších měst polohou blízkou středu státu a s Karlovými Vary zase lázně – a jen ty České Budějovice se z toho nějak vymykají. A je tam navíc i docela dlouhá ranvej (přes 3 km), což ta dvě zmíněná česká letiště (aspoň zatím) nemají. V těsném sousedství je dálnice, což je také výhoda, a na jižní stranu Nízkých Tater je odtud určitě blíž než třeba z Popradu. Vídeň, Budapešť ani Bratislava z toho letiště sice nikdy nebude, ale když budou Slováci šikovní, může té mít časem… Číst vice »
Tu vojenskou část by klidně mohli vynechat. Však jak řikal Kaliňák: „Raz ten Rus odíde.”
Fico by mohl zadotovat spojení do Budějic 😄
Mezinarodni letiste do kazde vesnice…