Na severní obchvat Prešova přispěje EU, Slovensko uspělo v konkurenci stovky projektů

R4 Prešov, severní obchvat, 1. etapa. Zdroj: Národná diaľničná spoločnosťR4 Prešov, severní obchvat, 1. etapa. Zdroj: Národná diaľničná spoločnosť

Část peněz půjde také na projektovou dokumentaci zbývajících úseků silnice R4 z Prešova po státní hranici s Polskem. Jde o součást mezinárodní trasy Via Carpatia.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

Na Slovensku chybí dostavět těch silnic pomalu víc jak v Česku.

Gouda

Samozřejmě, Slovensko má větší „infrastrukturní dluh“ než ČR a ve značné části země náročnější terén. A země není ani zdaleka tak vyspělá, aby si mohla dovolit stavět tolik, kolik potřebuje. Zatím se soustředí na silnice, i to jde pomalu, a hodně tím trpí železnice.

Mnoho staveb na Slovensku je srovnatelných s alpskými zeměmi, které ale v době výstavby byly ekonomicky úplně jinde.

MHD

A ještě bych dodal, že projekty nemají připravené a neumí na ně čerpat dotace. Případ v článku je světlá výjimka.

Orange pilled

Krásná bariéra v přírodě

Petr David

Přírodu nepotřebujeme, už se dováží i voda, hlavní je jezdit!

Petr David

Nechápu, za co jste dostal tolik mínusů, když chválíte bezkonkurenční výtvor člověka rozumného (moudrého).

Toncek

V Prešove sa bude stavať obchvat
Aký to bude mať na našich ľudí dopad?
Už teraz sa tu preto žije lepšie
A zápchy v celom meste možno budú trochu redšie

Erik

Musim rict, ze ta fotka je naprosto otresna. Kolik krajiny kvuli tomu bylo zniceno. Pro minusare, nejsem proti teto stavbe. Jen kdyz to vidim zhora.. tak je to mega masivni a rikam si, zda-li by se nedalo i lepe resit. Tunely a celkove prostorove lepe vyresit.

Kubrt

Nějaké konkrétní návrhy? Možná ta severovýchodní smyčka mohla být kratší, ale nejsem silničář, třeba to má nějaký důvod.

thebearspook

Byly by krátké připojovací pruhy.

Petr David

Konkrétní návrh: snížit spotřebu.

Jiří Kocurek

No já tam vidím bagr, takže ještě není zcela hotovo. Ozelenění a osetí bývá součástí stavby a za rok, dva to zaroste, za pár roků vyrostou i ty keře.

Avoda

Nějak nechápu, proč na té mapě není pokračování D1 směr Košice…

Mario

Důležitější je směr Ukrajina.

mgr.pavel

A ten je na té mapě kde, prosím? R4 má vést do Polska, ne na Ukrajinu.

Nějak nechápu, proč zde vytahujete Ukrajinu..

Avoda

To jste si naběhl, protože právě D1 vede kolem Košic přes Bidovce směrem na Ukrajinu, nyní jako I/19.

Milan

A oceneni trouba ledna ziskavaaaa pan Mario