Na Ruzyni přibudou nové hangáry. Postaví si je soukromníci, letišti půjdou peníze z pronájmů
Lakování prvního letadla v Praze. Foto: CSAT

Hangáry poslouží letadlům z kategorie všeobecného letectví.
Hangáry poslouží letadlům z kategorie všeobecného letectví.
Když už se řeší Praha, je v plánu nějaký rozvoj i v Pardubicích, že by z toho udělali nízkonákladové letiště? Praha je přetížená, paralelní dráha je v nedohlednu, nesmyslný projekt Vodochody nevyšel. Kdyby k tomu přidali ještě rychlou železnici z letiště na letiště, tak to může fungovat jako Charleroi, Beauvais, Standstet…
Praha opravdu přetížená není. Rušnějších je tam akorát pár hodin denně, ale i tak nic co by se nezvládalo.
Že jsem tak smělý, kolikrát jste služeb pardubického letiště již využil?
Další odborník na leteckou dopravu. Praha je přetížená. Můžete to prosím trochu víc rozvinout? Nějaká čísla, zdroje ze kterých vychází Vaše úvaha?
Komkurence i pro LKPM?
To asi úplně ne. Na LKPM parkují převážně malá soukromá letadla, až na OK Aviantion s PC12 a pár výjimek. Navíc ty stejně přelétají na LKPR, pro zákazníky. I kvůli případnému celnímu odbavení.
Je škoda, že Pardubice z projektu ustoupily. Mohlo jim to pomoct ve zlepšení hospodaření jejich letiště.
Jejich blbost a škoda