Na příměstské trati z Vraného do Dobříše začíná dlouhá výluka, linku S88 nahradí autobusy
Stanice Vrané nad Vltavou. Foto: Ropid
Dva a půl měsíce nahradí vlaky mezi Dobříší a Vraném nad Vltavou autobusy.
Dva a půl měsíce nahradí vlaky mezi Dobříší a Vraném nad Vltavou autobusy.
Proboha, pokolikáte už? To se nedalo udělat naráz při těch dlouhých výlukách v posledních letech?
Když už je tam výluka, chtělo by to něco udělat s cyklisty hojně využívaným mostem u Měchenic. Už se na něm letos pracovalo/pracuje (neznám aktuální stav) a chodník by určitě unesl. Třeba jako železniční most u Černošic. A místo je i mezi tratí a silnicí 102 pro bezpečné napojení. Takhle existuje jediná legální cesta na kole až na Zbraslav a po mostě Závodu míru na druhou stranu a cyklostezku.
Most pro cyklisty ale pochopitelně nebude financovat dráha že?
Vidím, že článek obsahuje mnoho zkratek, které nejsou vysvětleny.
Vidím slušný potenciál! Potenciál investovat.
Ano potenciál vyhodit prachy, jak už to nejen v resortu dopravy dobrým zvykem.
Regionovy z Dobříše by se hodily na Rakovník – Jesenice – Blatno.
Přece jen je to o trochu kulturnější vozidlo, lidi jej vnímají „jako něco lepšího“
a do Jesenice aspol má vlak opravdu smysl i pro místní obyvatelstvo.
Takovéto historické tratě by se měly při každé příležitosti aspoň po kouskách modernizovat. SŽDC má mít připravený plán pro tyto situace.
Nevím jestli modernizovat. Každopádně utopit v takových tratích miliardy, to samozřejmě umíme.
Easy money!
Ke skloňování Vraného: https://www.kurzy.cz/obec/vrane-nad-vltavou.
A pro ty, kdo jsou schopni abstraktního uvažování zhruba na úrovni 5. třídy ZŠ, stačí poukázat na vzory přídavných jmen. Abychom pak nepsali: „Mezi mladém a jarňém letěle motýle.“
Bob: Ale motýle mít rádo řepke a hnízdo, kde žít největší Čápo
Když už se dělá taková výluka ,tak se má zvýšit traťová rychlost.
Vy jste ale vtipálek, svět není tak jednoduchý, jak si asi představujete.
Ale je..prý vtipálek..
Stačí asi ty kolenice trošku pošoupnout 😀
Kéž by autobusy nahradily i linku S7 🙂
V případě Mnisek- Dobříš by bylo mnohem prinosnejsi nechat bus, pro cestující i objednatele…
Třeba se tu dozvím i nějaký důvod, proč dalo tolik lidí mínus?
Docela by mě to zajímalo, nějaký důvod, proč je lepší nechat vlak do Dobříše jezdit.
Asi tu bylo hodně šotoušů nebo si alespoň jeden dal práci.
Nevidím důvod rušit v té oblasti bus ani vlak.
Prosím, vysvětlete tedy prostým venkovanům přínos vlaku, který zastavuje přinejlepším na okraji obce, nejvýznamnější obec cestou (Nový Knín) míjí úplně a jízdní dobu má shodnou s autobusem (488/361), který navíc ve Mníšku i v Dobříši jede až na náměstí..
Jakože pojedu z Vraného vlakem jen do Mníšku a pak poběžím dolů do města na bus do Dobříše? byl jste tam někdy?
Takže to zaslepí, místo toho aby to jednou celé vyškubali.. A položili znova.