Na Pražském okruhu vzniknou automatické váhy kamionů. Připravuje se jich dalších šest
Vysokorychlostní váhy. Foto: Cross-traffic
Podívejte se, kde jsou nyní váhy v provozu a kde se jejich instalace teprve chystá.
Podívejte se, kde jsou nyní váhy v provozu a kde se jejich instalace teprve chystá.
A jen taková věčná? Kdy na D0 vznikne nějaké parkoviště pro LKW?…
S tímto mám zásadní problém:
1. nepřezkoumatelnost.
Jeden musí věřit, že váha fungovala správně, až mu dojde pokuta za půl roku po jízdě. Na místě nemá řidič za dopravce jakoukoli možnost bránit se chybnému nařčení, které úřady v ČR umí.
2. Žádné uvedené tolerance. Každá váha má své tolerance uvedené v kalibračních papírech. Zde nebylo nic zveřejněno.
3. Nikde jinde v Evropě nefunguje vážení takto, od rychlostního rovnou k pokutě, poslané poštou.
Zde je cítit rezignace státu na spravedlivé vymáhání pravidel, a přechod na prostý výběr pokut. Důkaz je přenesen na občana/soukromou firmu.
Řešení tristní situace devastace silnic a dálnic je jediné: omezit intenzivní lobbing sdružení ČESMAD, které permanentně blokuje jakékoliv návrhy omezující nebo zakazující nákladní dopravu. Jak jednoduché…
Jeden náklaďák poškodí vozovku stejně jako 10 tisíc aut….
Takže proč si tu ty kamiony nechavame jezdit a nicit nase ne moc dobre vystavene silnice a dalnice? Nemelo by to nekomu vadit? Nemel by se zridit nejaky novy uad?
Jaký budou mít měřící rozsah? Třeba bych se konečně dozvěděl kolik váží tchýně…
Rozvrh, podle nějž budou nepřetržitě porouchané, už je znám, nebo bude vyladěn až po instalaci?
A dokážeme hříšníky potrestat? A mohl bych to potrestání vidět?
A chodíte se dívat do věznic na trestání usvědčených násilníků, např. do Horního Slavkova na vrahy?
Je dostupna statistika pretazovania kamionov z existujucich vah ? Kedze su v prevadzke, tak nejake vystupy by mohli byt.
jediná statistika co se dá najít : https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot-v-cesku-opravenou-d1-nici-pretizene-kamiony-vaha-bude-do-dvou-mesicu-haji-se-rsd-231056
ještě dodám roztomilou citaci z článku : „Jediná vysokorychlostní váha na opravených úsecích, která podle kontrolorů za dva měsíce provozu odhalila přes 17 tisíc hmotnostních přestupků, ale nefunguje. „
Toto mělo být už dávno i na hraničních přechodech pro kamiony a nekompromisně je vracet zpět.
Tranzit nejezdi mimo limit, a pokud ano tak se zase jedna o porušeni v řádech nízkých jednotek % a to je to co plni statistiku.
Senzace v přetížení plní přeprava kulatiny a tu a tam nejaký nadměr kterému nepasune povolenka
Pokud je nezvážíme, je vaše tvrzení 50/50. Je to jen přání.
Čili presumpce viny, nezvážený = přetížený. Tak to by měli vážit i cestující ve vlaku, jinak bude přetížený.
Nebo OSE platit poplatky z flashky protože si na ni můžete náhodou nahrát něco pirátského… hold.on.. Ona už presumpce viny funguje … tenhle zákon už v Čechách máme…
Jojo. Panu Petru Jandovi a Lou Hagenovi platíme všichni za každé paměťové médium, protože každý jsme zloděj, který by si mohl uložit zpěvy havajských domorodců…a ti se určitě dočkají výplaty od OSA. 🙂 Zajímavé je i to, že vybírají poplatky za umělce, kteří v OSA nejsou a neexistuje evidence komu kolik OSA vyplácí!
Tranzit z/do Německa nemůže přetěžovat o moc víc, než kolik je přetížení v Německu.
A jak uvádi MDČR tak poškozuje vozovku hlavně zatížení na nápravu a to se děje velice vyjimečně u vozidel na vnitrostátni přepravě pokud mají 6náprav tam je opakované že nehraje celková hmotnost,
A potom nekonečné přetěžování dodávek kde statistika je naplněna porušením alá radar v obci 52km/h
Dodávky jsou kapitola sama pro sebe celková 3,5t a není problém aby vážila 5t.
Druhá věc je, jaké „dodávky“ se po silnicích pohybují. Nedávno mi někdo vyprávěl, že zvážili dodávku přes limit a v papírech náklad 2 metráky. Tak koukli dozadu a tam se fakt krčilo půl palety poživatin. Takže, podvozek nějaké Ducato (nepamatuji si přesně), chladící nástavba, hydraulické čelo a pomalu to vypadá, že už pomalu není „vata“ na vlastní náklad. Kdo tohle otypuje/prodá/koupí, nerozumím.
Proč je D7 snad jediná dálnice, kde se váha neplánuje? 🙂
Aby bylo jasno pisálkové. V Česku je celková hmotnost 48 t na 6 náprav a 42 t na 5 náprav.
Na faktu, ze je to nejvic v evrope, to nic nemeni.
Na faktu ze jsme tak tak v prvni desítce v evrope to nic nemeni
A druhak jen aby se nestrílelo tak 5náprav lze az 45t na 5náprav pokud je správný rozvor a jedná se o tahač s návěsem jinak jizdni souprava 44t na 5náprav
Všeobecně vedou skandinávské země, Nizozemí a v nápravových tlacích Francie s 13t na zadní hnanou nápravu.
Sou země kde je povoleno vic takže ten fakt je defakto nefakt 🤣
Prosím píšeme fakta pokud chceme býti nepusálek
5 náprav má podle kombinace a rozvoru 42t,43t,44t a 45t.