Na post jedničky v registracích aut v Česku se loni vrátila Octavia, skokanem roku jsou vozy na LPG
Škoda Octavia RS. Foto: Škoda Auto
Registrace bateriových elektrických vozů poprvé přesáhly dvě procenta českého trhu.
Registrace bateriových elektrických vozů poprvé přesáhly dvě procenta českého trhu.
V první desítkce jen jedno auto vyráběné v zahraničí.
Slušná rarita, kterou nemaji ani v německu.
A to ještě v hodně dalekém zahraničí (Slovensko).
Zly jazykove by mohly poznamenat, ze tim, ze to jsou registrace na to bude mit nezanedbatelny vliv zamestnanecky program Skodovky s cca 10k auty rocne.
Dacia…😉
Mám a jsem spokojen. Už najeto 60tkm.
Však do 100tkm daleko. Ale to stejně Dáciář nenajezdí, naštěstí. Protože potkat Dacii na cestě je neštěstí, snad jedná značka, kde se to dá říct o všech modelech. To i Hyundai je lepší potkat.
jak zdražil benál, tak to začli dělat všichni, aktuálně to už takové nejspíš nebude, ceny už trochu klesli.
A racil si pan vsimnout, ze PHM budou jiz za par let zatizeny emisnimi povolenkami (stejne jako vytapeni budov)?
Tak jsme regulacemi a zelenym prerozdelovanim opet na ceste do stejnyho marasmu, odkud jsme se za tech par dekad skoro vyhrabali.
Vsak my se k te bide proregulujeme. Zadny strach.