Na okruh v Cerhenicích dorazila hybridní jednotka Stadler Flirt, může jezdit i na baterie
Jednotka Stadler Flirt3 BEMU2 SH pro Deutsche Bahn. Pramen: VUZ
Počet projektů s bimodálním pohonem testovaných ve Zkušebním centru VUZ Velim v posledních letech roste.
Leo Express Syrius tam stále ešte blokuje?
Kolín – Třebová prodloužit do Lanškrouna
Ten canfourek do Lanškrouna by už stál vyleženě za drátizaci.
Já bych si spíš představil spojení Kolín – Pardubice – Moravany -Holice a v prokladu Heřmaňák – Přelouč – Pardubice – Třebová – a ten Lanškroun nebo třeba Moravská Třebová.
důležité je i jaký dojezd mají baterky…nebo jen kvůli posunu?
HolA trať Praha Melnik vola. Len ten sběrač tomu chybi
Sběrač to má.
To moc neni s tou rychlosti,kdyz v cizine jezdi nejmene 200 a vice za hodinu.Zastaraly zpusob stale tada je u nas.
Vlaky v kategorii osobáku, spěšňáku?
Které FLIRTY jezdí nejméně „200 km a víc/hodinu“. Rychlíkové FLIRTY u PKP IC jsou na max 160 km/h
https://www.stadlerrail.com/en/media/article/stadler-delivers-further-trains-to-pkp-intercity-in-poland/559/
Jsem zvědav, kdy Škoda představí svoji jednotku BEMU. Myslím, že ve vývoji časové velmi ztrácí nejen na velké firmy Siemens, Alstom, ale i na konkurenci z Polska.
To dozajista ztrácí ale je úspěch , že se touto cestou vůbec vydali. Osobně bych na baterie před pěti lety vůbec nevsadil a dnes to beru jako nutné zlo. Pokřivený trh a doba si to žádá a určité výhody jako poslední míle atd to má. Snad na konci vývoje bude konkurence schopný výrobek alespoň pro střední a východní Evropu 👍
S těma, co slibovali už před 4 rokama ?