Na okruh v Cerhenicích dorazila hybridní jednotka Stadler Flirt, může jezdit i na baterie

Jednotka Stadler Flirt3 BEMU2 SH pro Deutsche Bahn. Pramen: VUZJednotka Stadler Flirt3 BEMU2 SH pro Deutsche Bahn. Pramen: VUZ

Počet projektů s bimodálním pohonem testovaných ve Zkušebním centru VUZ Velim v posledních letech roste.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel

Leo Express Syrius tam stále ešte blokuje?

Džamel

Kolín – Třebová prodloužit do Lanškrouna

Alibaba

Ten canfourek do Lanškrouna by už stál vyleženě za drátizaci.
Já bych si spíš představil spojení Kolín – Pardubice – Moravany -Holice a v prokladu Heřmaňák – Přelouč – Pardubice – Třebová – a ten Lanškroun nebo třeba Moravská Třebová.

petr

důležité je i jaký dojezd mají baterky…nebo jen kvůli posunu?

Vojtech

HolA trať Praha Melnik vola. Len ten sběrač tomu chybi

Kubrt

Sběrač to má.

Romana

To moc neni s tou rychlosti,kdyz v cizine jezdi nejmene 200 a vice za hodinu.Zastaraly zpusob stale tada je u nas.

Alibaba

Vlaky v kategorii osobáku, spěšňáku?

Vtvt

Které FLIRTY jezdí nejméně „200 km a víc/hodinu“. Rychlíkové FLIRTY u PKP IC jsou na max 160 km/h
https://www.stadlerrail.com/en/media/article/stadler-delivers-further-trains-to-pkp-intercity-in-poland/559/

noerf

Jsem zvědav, kdy Škoda představí svoji jednotku BEMU. Myslím, že ve vývoji časové velmi ztrácí nejen na velké firmy Siemens, Alstom, ale i na konkurenci z Polska.

***** Petr

To dozajista ztrácí ale je úspěch , že se touto cestou vůbec vydali. Osobně bych na baterie před pěti lety vůbec nevsadil a dnes to beru jako nutné zlo. Pokřivený trh a doba si to žádá a určité výhody jako poslední míle atd to má. Snad na konci vývoje bude konkurence schopný výrobek alespoň pro střední a východní Evropu 👍

PvvS

S těma, co slibovali už před 4 rokama ?