Na okraji Ostravy začala definitivní oprava nekvalitně postavené D47
Oprava D1 (D47) u Ostravy. Pramen: ŘSD
Dálnice se začala vlnit krátce po otevření v roce 2007. U dvou úseků se stále vedou soudní spory.
Dálnice se začala vlnit krátce po otevření v roce 2007. U dvou úseků se stále vedou soudní spory.
Mám pocit, že problém s mostními závěry je v celém MS kraji, ne jen na téhle dálnici 😐
Ono se píše jen o té dálnici. Ale nějak se zapomnělo na silnice,na kterých se Eurovia podílela. Třeba souběžná cesta se jmenovanou dálnici z Bohumína-Vrbice do Ostravy-Hrušov,kde skáčou i kamiony nebo nadjezd nad dálnici ve Starém Bohumíně vedoucí k nemocnici,kde musí sanitky se zapnutým majákem zpomalit tak, že je v klidu předjede na mopedu a to jen proto, aby aby na těch hrbolech nezabili pacienta rychleji, než ho dovezou ten kousek do nemocnice. A o tom se mlčí.
No,tipoval bych, že dokud se neodstraní nevyhovující násyp,tak je tato oprava povrchu k ničemu. Za určitý čas se začne opět vlnit
Správně 🙂
Taky je ten násep ze samé dobroty:Když se to začalo vlnit, tak jsme tam dělali průzkumné vrty.V násypu je: odval z dolu, cihly, šamot z pecí,bahno, dřevo a jako bonus i holínka. Moc pěkný…
Na Jeremenku byla kupa hnusu, kterou jsme taky provrtávali.Náš geolog napsal posudek-nevhodné do nasypu.A stejně ta hromady zmizela.Hádejte asi kam…
Kromě těchto sajrajtů je tam ocelárenská struska, která obsahuje volné CaO, který pak při kontaktu s vodou přechází na Ca(OH)2 – o větším objemu.
A za cenu německé dálnice:-)
Nevím, jaký hotentot v posledních tiskovkách (často ŘSD) píše, že byla doprava svedená do jednoho pruhu, když se na D1 jezdí většinou 2+2/0, nebo 2+1/1, pochybuji, že by byla zrovna v Ostravě dálnice užší, než 26,5 metru. Když už, tak mají v těch zprávách psát, že byla doprava svedená do jednoho jízdního pásu.
Ten obchvat FM ale asi nebude.
Víte co mi není jasné ? Že ten člověk z Brna, co stavařům dal razítko na povolení použití strusky z konkrétního odvalu, i když už stavaři měli z VŠB FMMI v ruce posudek, že tento typ strusky použít nesmí, protože na sebe váže vodu v ohromném množství, pořád nebyl potrestán. a proč to udělal ? No protože ta konkrétní struska byla za 1/10 ceny té druhé.
Nejdříve píšete, co vám není jasné, a pak si sám odpovíte. Takže co vám stále není jasné?
Zároveň je vidět, že za Babiše se to aspoň nekopalo pod koberec. Ale reklamovalo.
Problém je v tom, že žádný politik a tím více ani vrcholový ze strakovky . Nikdy neseděl na finišeru ŘSD . Ani Babiš, Klaus nebo Topolánek. V jednotlivých provozech ŘSD ne dozorčích a vedoucích místech by měli sedět vzdělanci aspon ČVUT ! A ti by se měli za svoji dozorovou práci stydět !!!
Jasně, předseda vlády bude ráno sedět na finišeru, odpoledne operovat žlučník, večer zpívat v opeře a další ráno nastoupí do školky jako učitel. Protože je to ředseda vlády a musí všemu rozumnět!!!! Bože, do čeho si to vložil duši.
zapomněl jste…že musí ještě jezdit na medvědovi, lovit amfory a tygry a dát nároďáku 10 kousků za třetinu.
ona si část spoluobčanů, asi zbytkový výsadek tatarů či mongolů…představuje, že nám bude vládnout jediný veliký chán…něco jako česká verze putinchána
reklamace D47/D1 začala nejpozději 2011, tedy ještě za Nečase.
takže – jděte si za vůdcem do ikemu nebo cukrárny, ale nedělejte tu ze sebe kašpara
No to už nečas se svými odposlechy pomalu dokvokával.
Dejte si koblihu a mokrej hadr na čelo..
Je to tragický pomňík antibabiš vlád. Za neuvěřitelné náklady na km. Toto se již za Babiše neopakovalo.
cože??? jaká antibabiš vláda, která to objednala u ODS/Eurovia ještě v době, kdy se váš idol nabaloval na státu ve spolupráci s těmi po kterých plivete?
jinak nezapomeňte, že Zeman and his boys (jmenovitě Schling, ale ještě jistě i kdosi další) zkusili předat stavbu D47 jakémusi divnému konsorciu v rámci PPP, kterému pak za rozvázání smlouvy Špidlova vláda platila jakési odbytné v řádu stovek mio….
když si tu promítáme WHO IS WHO.
jo a nezapomeňte ještě, jak Babiš kupoval Unipetrol…a pak za něj nezaplatil. ta byla taky dobrá.
zdeňku, jste neskutečný materiál.
Soudruhu. Otázka je, kdo kontroloval..Dělal stavební dozor. A kdo přebíral.
Zaprvé. Toto je dílo vlády zrádce Mstilouše Zlomana a jeho následovníků Špidly, Grosse a Paroubka. A ČSSD, jak známo s Babišem spolupracovala až do svém smrti. A je pravdou, že za Babiše se to neopakovalo. Topolánek a Nečas totiž postupně. ty strašlivé Augiášovy chlévy, které po sobě oranžový penězovod zanechal, alespoň trochu vyklidili. Schopnosti Babišovy vlády se teprve projeví. Ale rychlost střídání ministrů dopravy se během pár let projeví dost zle.
Zdenku, Zdenku, ty jsi tragický POMNÍK nezvládnuté školní docházky. Zaměř se na gramatiku a vrať se do fóra až to doženeš. Současně celkem hezky ilustruješ Burešův elektorát – ne tak docela chytrý a ne tak docela vzdělaný člověk, viď?
Za Babiše přišly nové lahůdky.
V jaké hloubce od povrchu je uložen ten bobtnající materiál?