Tak ještě prosím nějakou lávku v úseku Kostelec n/L – Brandýs n/L/ST. Bol. To je hodně bolavé místo. Sice je v plánu výstavba lávky u elektrárny pod zámkem v Brandýse, ale to je nedostatečné. Chtělo by to lávku na úrovni Křenku a Záryb, kde dříve býval přívoz.
A v nedalekém domě točili Svijany 😀
Pod zámkem se s trochou štěstí dá použít normální most.
David
1 měsíc
Další betonový nesmysl hyzdící přírodu. To samé asfalt vedoucí k lávce. Proč? Nynější cesta je sjízdná na kole i dítětem v mateřské škole.
Zbyněk
1 měsíc
Tak a teď otázka za sto bodů. S vědomím, že se má jednat o lávku a cyklisty, bude skutečně i pro cyklisty?
Nebo se vyzdobí jako podobné lávky zákazem pohybu na kole. Naposledy trvale v Káraném nebo provizorní lávka v Ústí n. L.
To je prece absurdni, je to siroka mene vyuzivana lavka.
Spis cekam, kdy nam v Praze zakazou vjezd cyklistu na Holku. Se slavou se to otviralo „pro cyklisty“, ale ctyri metry se ukazaly jako zcela nedostatecne.
V Čelákovicích je asfalt na levém břehu k železničnímu mostu, tam je nově lávka z jednoho břehu na druhý a pak je asfalt z Drahelic do Nymburka, pak ještě jeden kousek u Ostré. Zbytek je prašná nebo šotolinová cesta povětšinou v dobrém stavu. Problémové úseky jsou od Labe k Byšičkám, tam je to samá díra a pak kousek před mostem v Lysé nad Labem, kde se dělá bláto. Stavět se nezačalo.
Nejde jen o provoz, ale také o údržbu. Ty asfaltové cyklostezky se snadno vybudují za dotace, ale když po letech jimi začnou prorůstat kořeny a je to samý hrbol, tak už nejsou peníze na opravu. Nějaký mírně zpevněný povrch třeba gloritem je mnohem samoopravitelnější.
Tak bydlím na trase, mezi Čelákovicemi a Přerovem se má vykácet xy stromů v chráněné oblasti, aby se tam udělal asfalt. U Labe. Za pár let tam budou hrboly jako na trase Pobedrady Nymburk a to už nikdo neopraví. V přírodě raději přírodní cesty než asfalt.
Je to tak, v tomto useku premosteni Labe hodne chybi protoze nejblizsi mosty na obe strany jsou opravdu daleko a moznosti cyklistiky a turistiky to vyznamne omezuje
Tak ještě prosím nějakou lávku v úseku Kostelec n/L – Brandýs n/L/ST. Bol. To je hodně bolavé místo. Sice je v plánu výstavba lávky u elektrárny pod zámkem v Brandýse, ale to je nedostatečné. Chtělo by to lávku na úrovni Křenku a Záryb, kde dříve býval přívoz.
A v nedalekém domě točili Svijany 😀
Pod zámkem se s trochou štěstí dá použít normální most.
Další betonový nesmysl hyzdící přírodu. To samé asfalt vedoucí k lávce. Proč? Nynější cesta je sjízdná na kole i dítětem v mateřské škole.
Tak a teď otázka za sto bodů. S vědomím, že se má jednat o lávku a cyklisty, bude skutečně i pro cyklisty?
Nebo se vyzdobí jako podobné lávky zákazem pohybu na kole. Naposledy trvale v Káraném nebo provizorní lávka v Ústí n. L.
Kdepak je v Karanym na lávce zákaz jízdy cyklistů? Včera jsme po ní jeli, a nic takového tam neviděli.
Bylo schváleno cca v únoru 2025. Možná to ještě nestihli vyznačit. Jedná se o lávku Káraný – Toušeň.
Ještě je nedaleko druhá do Čelákovic.
To je prece absurdni, je to siroka mene vyuzivana lavka.
Spis cekam, kdy nam v Praze zakazou vjezd cyklistu na Holku. Se slavou se to otviralo „pro cyklisty“, ale ctyri metry se ukazaly jako zcela nedostatecne.
V dopravě v ČR je řada absurdit, a česká cyklodoprava jimi přímo přetéká.
Příkaz cyklisto sesedni z kola, stanoveno MěÚ BNL – Stará Boleslav, dne 27.1.2025, čj.:
MÚBNLSB-OD-153370/2024-VANJO.
Jsou tam cedule.
Super! Tohle je až po Litoměřice – Ústí n.L. nejdelší úsek bez jakéhokoliv přemostění Labe, přitom po obou březích vedou velmi oblíbené cyklotrasy.
A co v Lysé n.L.? Tam máte na mostě i cyklolávky.
Hledám ale nenacházím stav stezky Čelákovice – Nymburk. Tuší někdo? Vidím jen články z roku 2015 že už se na tom dělá :-))))
V Čelákovicích je asfalt na levém břehu k železničnímu mostu, tam je nově lávka z jednoho břehu na druhý a pak je asfalt z Drahelic do Nymburka, pak ještě jeden kousek u Ostré. Zbytek je prašná nebo šotolinová cesta povětšinou v dobrém stavu. Problémové úseky jsou od Labe k Byšičkám, tam je to samá díra a pak kousek před mostem v Lysé nad Labem, kde se dělá bláto. Stavět se nezačalo.
Kolem Lysé je velký odpor vlastníků chatek u Labe proti asfaltové cyklostezce.
Také by mě zajímal termín dokončení Lysá – Nymburk. Tuší někdo?
Hlavně to chce konečně stezku z Nymburka do Mělníka. Stále chybí hlavně úseky Čelákovice – Nymburk a neděje se nic!
Čelakovice Nymburk je v pohodě na kole sjízdná. K čemu tam stavět nějakou asfaltku.
Nezpevněné silnice jsou taky sjízdné i dnešními auty.
Chodci můžou chodit po trávě.
Vlaky dříve jezdily po dřevěných kolejnicích pobitých plechem.
Nejde jen o provoz, ale také o údržbu. Ty asfaltové cyklostezky se snadno vybudují za dotace, ale když po letech jimi začnou prorůstat kořeny a je to samý hrbol, tak už nejsou peníze na opravu. Nějaký mírně zpevněný povrch třeba gloritem je mnohem samoopravitelnější.
Tak bydlím na trase, mezi Čelákovicemi a Přerovem se má vykácet xy stromů v chráněné oblasti, aby se tam udělal asfalt. U Labe. Za pár let tam budou hrboly jako na trase Pobedrady Nymburk a to už nikdo neopraví. V přírodě raději přírodní cesty než asfalt.
Radši tu sotolinu než asfalt alespoň setrite na kole vzorek 😁 cyklostezka je v těch místech v pohodě sjízdná krásná projížďka 👍
V zásadě přesně na půli cesty mezi mosty u Lysé a v Nymburce.
Za mě úplně skvělé místo.
Je to tak, v tomto useku premosteni Labe hodne chybi protoze nejblizsi mosty na obe strany jsou opravdu daleko a moznosti cyklistiky a turistiky to vyznamne omezuje