Tak a teď otázka za sto bodů. S vědomím, že se má jednat o lávku a cyklisty, bude skutečně i pro cyklisty?
Nebo se vyzdobí jako podobné lávky zákazem pohybu na kole. Naposledy trvale v Káraném nebo provizorní lávka v Ústí n. L.
V Čelákovicích je asfalt na levém břehu k železničnímu mostu, tam je nově lávka z jednoho břehu na druhý a pak je asfalt z Drahelic do Nymburka, pak ještě jeden kousek u Ostré. Zbytek je prašná nebo šotolinová cesta povětšinou v dobrém stavu. Problémové úseky jsou od Labe k Byšičkám, tam je to samá díra a pak kousek před mostem v Lysé nad Labem, kde se dělá bláto. Stavět se nezačalo.
Martin
13 hodin
Hlavně to chce konečně stezku z Nymburka do Mělníka. Stále chybí hlavně úseky Čelákovice – Nymburk a neděje se nic!
Je to tak, v tomto useku premosteni Labe hodne chybi protoze nejblizsi mosty na obe strany jsou opravdu daleko a moznosti cyklistiky a turistiky to vyznamne omezuje
Tak a teď otázka za sto bodů. S vědomím, že se má jednat o lávku a cyklisty, bude skutečně i pro cyklisty?
Nebo se vyzdobí jako podobné lávky zákazem pohybu na kole. Naposledy trvale v Káraném nebo provizorní lávka v Ústí n. L.
Kdepak je v Karanym na lávce zákaz jízdy cyklistů? Včera jsme po ní jeli, a nic takového tam neviděli.
Bylo schváleno cca v únoru 2025. Možná to ještě nestihli vyznačit. Jedná se o lávku Káraný – Toušeň.
Ještě je nedaleko druhá do Čelákovic.
Super! Tohle je až po Litoměřice – Ústí n.L. nejdelší úsek bez jakéhokoliv přemostění Labe, přitom po obou březích vedou velmi oblíbené cyklotrasy.
Hledám ale nenacházím stav stezky Čelákovice – Nymburk. Tuší někdo? Vidím jen články z roku 2015 že už se na tom dělá :-))))
V Čelákovicích je asfalt na levém břehu k železničnímu mostu, tam je nově lávka z jednoho břehu na druhý a pak je asfalt z Drahelic do Nymburka, pak ještě jeden kousek u Ostré. Zbytek je prašná nebo šotolinová cesta povětšinou v dobrém stavu. Problémové úseky jsou od Labe k Byšičkám, tam je to samá díra a pak kousek před mostem v Lysé nad Labem, kde se dělá bláto. Stavět se nezačalo.
Hlavně to chce konečně stezku z Nymburka do Mělníka. Stále chybí hlavně úseky Čelákovice – Nymburk a neděje se nic!
Čelakovice Nymburk je v pohodě na kole sjízdná. K čemu tam stavět nějakou asfaltku.
Nezpevněné silnice jsou taky sjízdné i dnešními auty.
Chodci můžou chodit po trávě.
Vlaky dříve jezdily po dřevěných kolejnicích pobitých plechem.
V zásadě přesně na půli cesty mezi mosty u Lysé a v Nymburce.
Za mě úplně skvělé místo.
Je to tak, v tomto useku premosteni Labe hodne chybi protoze nejblizsi mosty na obe strany jsou opravdu daleko a moznosti cyklistiky a turistiky to vyznamne omezuje