regio-vlak

Na Nuselském mostě zatéká do metra. Začaly opravy, řidiče mohou zdržet až o půl hodiny

Nuselský most. Autor: Karelj – Vlastní dílo, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=1856983Nuselský most. Autor: Karelj – Vlastní dílo, Volné dílo, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=1856983

Od pátku se kvůli opravám zkomplikuje doprava.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Václav Pašek

8 let je vlastně dost dlouhá doba od velké rekonstrukce k nějaké dílčí opravě. To už se zub času zvládne zakousnout.

Blzx

Ideální chvíle na omezení počtu pruhů a rozšíření chodníku a přidání samostatné cyklostezky. Potenciál tam je, jako chodec bych to často uvítal, ale vedle tý dálnice je fakt peklo chodit

Amina

Vy nemáte na metro mebo to byla ironie ?

PetrH

To musíte do metra, když náhodou potřebujete z jedné strany údolí na druhou? Dostatek pohybu jinak máte?

Achilles

Metro má stanici na jedné straně údolí, od té druhé zastavuje dost daleko. Karlov zkrátka postrádá spojení veřejnou dopravou, proto se tam často chodí pěšky právě po mostě.

Petr

Doufám že to řeší přes reklamaci po kompletní opravě co tam dělali a ne že se to platí ze státního

Náhodný Kolemjdoucí

Státního?

Michal82

Asi by bylo dobré začít tlačit na stavbu Metra D Pankrác -Mírák, aby byla nahradní cesta pro lidi z Jižnáku. Nuselský most je proste slabé misto.

Frantisek X

A my tu náhradní dopravu neumíme vyřešit jinak? Fakt budeme trvat na tom, že drahé paralelní tunely stavíme hlavně pro případ výluk? Vždyť už je na Kačerově vlaková zastávka, na Pankráci tramvaj. Pro samotnou výluku by stačilo v podstatě už jen položit druhou kolej Kačerov – Vršovice a tramvajové koleje Škrétova – Bolzanova, což je proveditelné mnohem rychleji a levněji, než paralelní metro. Jediné omezení by mohlo hrozit mezi Vršovicemi a hlavním nádražím. Ale – zvládá se to i jen autobusy, tak by se to zkombinovalo. Část lidí může využít i tangenciální trasy, ne všichni přece míří do centra.

Michal M

Jde to řešit NAD, ale i ta předpokládá využití Nuseláku.

RDP

Metro C se stavělo mj proto, že tramvaj kapacitně i časově absolutně nestíhala… ano, dvounápravové vozy už nemáme, jinak zásadní pokrok nenastal
Ostatně soudím že ukončovat první etapu D na Pankráci je nesmysl, povede to jen k nárazovému přeplňování C

PetrH

To už je i teď, akorát ti lidé se nahrnou do C už na Kačerově. Metro D bude asi atraktivnější než autobusy, ale zase mnoha lidem stačí spojení na Pankrác, takže tahle množina lidí dnes přeplňuje C po trase Kačerov-Pankrác, taky jsem tam byl kdysi.

PetrH

Zvládá se to autobusy během prodloužených víkendů a všechno je vytížené nadoraz. Že by linku C nahradila železnice z Kačerova během ranní špičky pracovního dne je scifi (i když tu druhou kolej do Vršovic by to chtělo stejně, nechápu, že ji teď neudělali).
Metro D od Pankráce na sever není jen alternativa pro C, ale hlavně navýšení kapacity dalším tunelem, stačí se podívat, jak jsou vlaky metra plné. Zavřené C a zprovozněné D bude zase jen náplast a nouzová situace.

Amina

Uvedu jen malý příklad narvaneho metra . V Bangkoku se jezdí kvůli smogu zdarma tento týden a lidi se do souprav zkrátka nevejdou . Takze pakliže Praha razí boj proti autům ,tak takhle to dopadne,pokud je kapacita nenavysena a zvedne se počet cestujících

Kuba - Dopravní videa.cz

Jakože při zavření Nuseláku budeme ve špičce z Pankráce do Vršovic posílat tramvajové soupravy v intervalu 23 sekund? No, hodně štěstí…

Filip Jirsák

Pokračování metra D z Pankráce do centra je potřeba tak jako tak, a to v dohledné době. Takže by bylo celkem vhodné, kdyby se to zprovoznění D z Pankráce na Náměstí Míru stihlo dřív, než bude potřeba omezit provoz linky C Nuselským mostem. Ne že by to bez D nešlo, ale s ním bude to omezení bolet míň. Postup nejprve absolvovat velkou výluku (stanice metra Pankrác) a teprve po jejím skončení dokončit trať, která by se ideálně hodila jako náhrada při té výluce (tram Pankrác–Budějovická), je teď na rok k vidění na Pankráci. Absolvovat to samé za dvacet let o… Číst vice »