Akorát nazývat nouzové přistání „pád letadla“ není zrovna ideální. Nouzové přistání je pořád pilotovaný manévr pod plnou kontrolou, žádný pád. Je „jen“ vynucené do terénu, typicky kvůli vysazení motoru, samozřejmě pak záleží do čeho vrazí, nebo jestli se převrátí na záda, třeba v měkkém terénu. Něco takového bude i tento případ, vrak nenese známky dopadu z větší výšky.
Akorát nazývat nouzové přistání „pád letadla“ není zrovna ideální. Nouzové přistání je pořád pilotovaný manévr pod plnou kontrolou, žádný pád. Je „jen“ vynucené do terénu, typicky kvůli vysazení motoru, samozřejmě pak záleží do čeho vrazí, nebo jestli se převrátí na záda, třeba v měkkém terénu. Něco takového bude i tento případ, vrak nenese známky dopadu z větší výšky.
Takhle je to větší drámo přece.
To musela být větší závada, když to už nedoplachtil pár km na Mošnov.
Spíš malá výška.
No 210ka už není moc malé letadlo …
210ka to je strašný masakr psát takto číslovky
To je pouze gramaticky špatně. 🙂