Na novém motoráku v barvách PID se školí i pardubičtí strojvedoucí

RegioFox v Pardubicích. Pramen: České dráhyRegioFox v Pardubicích. Pramen: České dráhy

Jednotky pro Pardubický kraj a Vysočinu jsou již vyrobené a čekají na schválení a předání Českým drahám.

24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Dominik

Bude nějaký časový rozdíl proti Regíně na trati Žďár nad Sázavou – Nové Město na Moravě – Tišnov? Netuším jaké mají ty vlaky jízdní vlastnosti.

Mirek/

Dotaz k Foxům na akci mimo region:
V pátek dopoledne pojede Fox zkušebně na trati 210 do Dobříše. Nezná někdo důvody této zkoušky, když se s ním tady podle aktuálních prezentovaných plátů nepočítá?

Mirek/

Tak opravdu – Praha – Dobříš – Vrané nad Vltavou – Čerčany – Říčany -Praha. Po 12 vyjel z Vraného. Je vidět i na GRAPP OS 91067.

J.Š.Hájek

Wow, tak to jsem ochoten vynechat auto a po asi 30 letech sednout na tuhle trať do vlaku bez toho abych si pod sebe musel dávat polštář a na uši sluchátka 😁
P.S. kromě jiného mi dosud nikdo nevysvětlil jak je možné, že přímý vlak Pardubice-Havlíčkův Brod je dražší než kombinace Pardubice-Kolín a Kolín-Havlíčkův Brod, která přestože je delší, tak je i rychlejší 🤔

Foxík

Protože Fox žere i trávu kolem kolejí jakou má spotřebu palivs

Dominik

Levnější jsou pouze ty, kde je část trasy Vázaná jízdenka (většinou Pce – Kolín), jinak stojí shodně dospělý bez slev mi to teď nachází 149,- jak přes Kolín, tak přes Hlinsko.

Leinad

Díky konkurenci Praha – Pardubice – Ostrava/Brno je možné chytit akci Pardubice – Kolín, zvlášť mimo špičky. Přímák je většinou za strop.

Mengo

Jenze nejde o Sharky ale o Foxy. To je trochu rozdil. Jen pro doplneni komentaru zde.

Ať žije S3!

Zajímalo by mě, komu na papíře vyšlo, že dva Sharky budou stačit na vykrytí všech vlaků a proto je od prosince možné kupovat na VŠECHNY osobáky HB – Pardubice 1. třídu 😀 To musí být docela šok, když místo hezké tiché jedničky v Sharkovi dostanete mutanta 810 😀😀

Možná by nebylo na škodu to udělat jako na Vysočině a do jízdních řádů to zaznačit až po dodání…

Jan Sova

Jestli tím mutantem myslíte Regínu, tak to je erste klasse už na peróně.

Milan

Už se těším, až je nasadí na trať do Bystřice nad Pernštejnem, pokud tam zrovna nevykolejí na tom zanedbaným svršku, tak zajisté dostanou alespoň památeční otisk do plochy kol :-)))

Jiří Kocurek

Co znám Sharky, tak mají daleko klidnější chod než Regionova na téže trati. Pokud by mělo něco vyskočit, tak spíš ta Regionova.

král j

Já myslel, že tato vozidla jsou již v ČR schválená. Snad už běžně jezdí v síti ČD.

El Barto

Zkušební provoz, zatím tedy 🙂

Jan

165. pokus o nahrazení Regionov na trati HB-Pardubice, my tomu věříme…

Kubrt

V čem že spočívalo těch 164 předchozích pokusů? Od dvou sharků přece nikdo nemohl očekávat, že pokryjou celou trať..

rudlafara

Nejezdily tam kdysi také brejle s Bt?

Kubrt

Jistě, ale to bylo před regionovama (a před érou 810 na této trati), takže se těžko dají považovat za jeden z pokusů nahradit regionovy 🙂

Joe

Od kterého roku tam jsou 814? Ještě tak před 15 lety tam pamatuju 854.

lokfürer

814 od roku 2006 nárazově, od 2007 pomalu ale jistě pravidelně, postupně až do současné podoby kdy spolu s dvouma žralokama obsazují prakticky všechny výkony na 238
854 naopak po vystřídání nereko 852 a 853 a vlastně i posledního oběhu 750 v roce 2002 postupně utlumující až jen po provoz rychlíků, který byl ukončen 2011
brejlovci pak turnus v osobní dopravě ukončili v prosinci 2002

Twix

Doplním jen, že první dvě dodané pardubické Regionovy byly nasazeny ve dvojici na víkendový Sp „Vysočina“ z Pardubic do Poličky.

rudlafara

Krásný Sp 😂

rudlafara

Je to trochu od věci, ale pamatuji si, že před léty jsem se chtěl svézt z Chlumce n/C do Martinic (jako jsem jezdíval v dětství do Rokytnice n/J) a vybral jsem si vlak Sp místo osobáku. Jaké bylo překvapení, když Os byla 854 a Sp souprava ze dvou 810 a dvou Balmů (nebo jak se ty prkeňáky jmenuji). Nekonečná jízda – děs. Ale jinak se 810 a jejich mutací, jako někteří zde tolik nebojím, ale nedojíždím s nimi denně, to je fakt…. Mám ten „stroj“ docela rád….

rudlafara

Pravda