pravda, mohl se aspoň začít stavět s/z obchvat Mohelnice s křižovatkou D35/I44 s napojením na obchvat Zvole. Lidem v Líbivé se obchvat slibuje skoro 30 let
to je pravda. Mohl se aspoň začít stavět obchvat Mohelnice s křižovatkou D35/I44 s napojením na obchvat Zvole. Lidem v Libivé se obchvat slibuje už cca 30let
to je pravda. Mohl se aspoň začít stavět obchvat Mohelnice s křižovatkou D35/I44 s napojením na obchvat Zvole. Lidem v Libivé se obchvat slibuje už cca 30let
PetrK
2 dny
je smutné, že se doteď u nás nestaví dálnice s rezervou na případné budoucí rozšíření na 3 pruhy, tak jak to standardně dělají třeba v Polsku
Jony
3 dny
Říkejte mi hnidopich, ale není nejvýchodnější nepostavený úsek D35 spíše Křelov – Slavonín 2. etapa?
No … objevili tam nějaké pohřebiště. Takže uvidíme, jak to prodlouží dobu výstavby. Snad půjdou archeologické práce rychle a dopadne to oboje win-win jak pro řidiče, tak pro archeology.
“Nejvýchodnější nepostavený úsek D35” tohle určitě není. Teda, pokud se mezitím Olomouc někam neposunula nebo někdo nemávnul kouzelným proutkem a západní část jejího obchvatu už nevede na kruháč u OČ.
A “začít má stavba v roce 2026”, ale to ještě není příští rok. Jako chápu, že čas letí, ale ne zase tolik.
Mohl byste to, prosím, opravit?
Jan
3 dny
Po zkušenosti s D4 pod Příbramí jsem klidnější pokud takto dlouhý úsek svěřují raději soukromým firmám. U těch snad nehrozí že by to rozkouskovaly na menší části a zdržovaly kde se jen dá…
Tak aby bylo v jejím a ne jen ve státním zájmu dostavět jí co nejdříve a co nejlevněji. V době vysoké inflace to funguje ještě mnohem lépe…
Vladimír
3 dny
Je to prioritní stavba RSD, ale nespecha se. Pred 2 dny jsem jel vrchem a buduje se ve velkem od Svitav. Dochazi tady nekomu, ze jakmile se tento usek dostavi a napoji na dalnici, tak doprava jeste vice v tomto useku zhoustne? Uvedomuje si nekdo, ze prave usek kolem Mohelnice bude vazne velky spunt, uz ted je kapacitne na hrane.
Ja proti PPP nemam nic, jelikoz ale tohle je prioritni stavba, tak bych ji stavel standartne at se vse urychli. Soutez na zhotovitele vzdy trva min. o 1 rok dele, nez standartni soutez.
To nebude o ideologii, ale o penězích. S velkou pravděpodobností to budou nejdražší 2 úseky české dálniční sítě, tak si ně stát bere hypotéku. A taky si myslím, že si na tomhle PPP chce vyzkoušet procesy pro další PPP projekty.
To se mistni pomnejou jak za 2 roky dodelaji rozdelane stavby a vsechen provoz se potahne temito dvemi mesty. Vcera jsem objel Vysoke Myto pres okolni obce stahl jsem dokonce 10 min. na dojezdu.
Ale spěchá se na tuto stavbu, o tom vůbec nepochybuj. Jen kvůli finanční náročnosti a PPP formě to zkrátka bude až o rok déle. Takových špuntů bylo, je a ještě nějaký čas bohužel bude.. dokud nebude dálniční síť dostavěna.
Tech aut co jedou Olomouc-D11 zase tolik neni, stačí se podívat na úsek d35 u D11… Náklaďáku je sice víc, ale mnohem větší počty dělá místní provoz po trase. Jen se podívejte, ktere z těch měst má nemocnici, střední či vysokou školu, významnější úřady či větší zaměstnavatele.
To je v tuto chvíli sice možná pravda, ale ale až se D35 dostaví, tak na ni přejde velká část dopravy ve směru od Ostravy na Prahu. Už jen proto, aby se vyhli Brnu…
To ano, nižší spotřeba, kratší úsek = levnější mýto. Akorát dálnice mezi Olomoucí a Mohelnicí bude ještě dost zajímavá. Oproti 46 jí chybí bezpečnostní zálivy, navíc je rovnější => více letců.
Hlavně je škoda, že tento nedostavěný úsek brzdí i dostavbu obchvatu Libivé na I/44, kde jsou dnes často nehody.
pravda, mohl se aspoň začít stavět s/z obchvat Mohelnice s křižovatkou D35/I44 s napojením na obchvat Zvole. Lidem v Líbivé se obchvat slibuje skoro 30 let
to je pravda. Mohl se aspoň začít stavět obchvat Mohelnice s křižovatkou D35/I44 s napojením na obchvat Zvole. Lidem v Libivé se obchvat slibuje už cca 30let
to je pravda. Mohl se aspoň začít stavět obchvat Mohelnice s křižovatkou D35/I44 s napojením na obchvat Zvole. Lidem v Libivé se obchvat slibuje už cca 30let
je smutné, že se doteď u nás nestaví dálnice s rezervou na případné budoucí rozšíření na 3 pruhy, tak jak to standardně dělají třeba v Polsku
Říkejte mi hnidopich, ale není nejvýchodnější nepostavený úsek D35 spíše Křelov – Slavonín 2. etapa?
Ano, ale ten se již staví:)
Naštěstí!
No … objevili tam nějaké pohřebiště. Takže uvidíme, jak to prodlouží dobu výstavby. Snad půjdou archeologické práce rychle a dopadne to oboje win-win jak pro řidiče, tak pro archeology.
Hnidopich 👍
Není nejvýchodnějším úsekem Palačovská Spojka? Jen se ptám. Tuším, že příprava běží taky…
oficiálně to bude silnice I. třídy
“Nejvýchodnější nepostavený úsek D35” tohle určitě není. Teda, pokud se mezitím Olomouc někam neposunula nebo někdo nemávnul kouzelným proutkem a západní část jejího obchvatu už nevede na kruháč u OČ.
A “začít má stavba v roce 2026”, ale to ještě není příští rok. Jako chápu, že čas letí, ale ne zase tolik.
Mohl byste to, prosím, opravit?
Po zkušenosti s D4 pod Příbramí jsem klidnější pokud takto dlouhý úsek svěřují raději soukromým firmám. U těch snad nehrozí že by to rozkouskovaly na menší části a zdržovaly kde se jen dá…
Soukromá firma vysoutěží úsek, jaký vysoutěží. Rozhodně poté nemůže nic rozkouskovávat : D
Tak aby bylo v jejím a ne jen ve státním zájmu dostavět jí co nejdříve a co nejlevněji. V době vysoké inflace to funguje ještě mnohem lépe…
Je to prioritní stavba RSD, ale nespecha se. Pred 2 dny jsem jel vrchem a buduje se ve velkem od Svitav. Dochazi tady nekomu, ze jakmile se tento usek dostavi a napoji na dalnici, tak doprava jeste vice v tomto useku zhoustne? Uvedomuje si nekdo, ze prave usek kolem Mohelnice bude vazne velky spunt, uz ted je kapacitne na hrane.
To je tak, když ideologie (PPP) vítězí nad pragmatismem (důležitější je rychlost než možné výhody PPP)..
Ja proti PPP nemam nic, jelikoz ale tohle je prioritni stavba, tak bych ji stavel standartne at se vse urychli. Soutez na zhotovitele vzdy trva min. o 1 rok dele, nez standartni soutez.
To nebude o ideologii, ale o penězích. S velkou pravděpodobností to budou nejdražší 2 úseky české dálniční sítě, tak si ně stát bere hypotéku. A taky si myslím, že si na tomhle PPP chce vyzkoušet procesy pro další PPP projekty.
Největší špunt je Vysoké Mýto a Litomyšl. Je asi nereálné postavit desítky km D35 tak, aby se zprovoznilo vše najednou.
To se mistni pomnejou jak za 2 roky dodelaji rozdelane stavby a vsechen provoz se potahne temito dvemi mesty. Vcera jsem objel Vysoke Myto pres okolni obce stahl jsem dokonce 10 min. na dojezdu.
Já jsem stáhl místními zkratkami ještě víc bo nehoda u letiště VM a totální kolaps.
Už ať je to hotové.
Jen Litomyšlí, obchvat V. Mýta by měl být na konci příštího roku už také v provozu.
Vždyť indukce přece, podle mnohých, neexistuje…
Ale spěchá se na tuto stavbu, o tom vůbec nepochybuj. Jen kvůli finanční náročnosti a PPP formě to zkrátka bude až o rok déle. Takových špuntů bylo, je a ještě nějaký čas bohužel bude.. dokud nebude dálniční síť dostavěna.
Tech aut co jedou Olomouc-D11 zase tolik neni, stačí se podívat na úsek d35 u D11… Náklaďáku je sice víc, ale mnohem větší počty dělá místní provoz po trase. Jen se podívejte, ktere z těch měst má nemocnici, střední či vysokou školu, významnější úřady či větší zaměstnavatele.
To je v tuto chvíli sice možná pravda, ale ale až se D35 dostaví, tak na ni přejde velká část dopravy ve směru od Ostravy na Prahu. Už jen proto, aby se vyhli Brnu…
Je to kratší, vyhnou také kopcům na Vysočině, to rozhoduje.
To ano, nižší spotřeba, kratší úsek = levnější mýto. Akorát dálnice mezi Olomoucí a Mohelnicí bude ještě dost zajímavá. Oproti 46 jí chybí bezpečnostní zálivy, navíc je rovnější => více letců.