Na letišti v Antalyi vzplál po přistání ruský Suchoj, lidé z něj utíkali i s kufry
Požár letounu Suchoj Superjet 100 ruské letecké společnosti Azimuth na letišti v turecké Antalyi. Zdroj: X.com
Hasičům se požár podařilo zlikvidovat.
S tou batožinou je to ťažko. Každého kto v takej situácií dobrovoľne, racionálne a pri plnom vedomí začne riešiť že nechce prísť o svoje spotené trenýrky by som zavrel do basy na 10+ rokov. Problém je že sa to nedá objektívne odlíšiť od ľudí u ktorých proste len kickol continuation bias. Takéto near-death situácie človeku prepnú mozog, je to zdokumentované, preukázané a existujú na to stovky štúdií. Ktokoľvek z nás čo si tu teraz v pokoji myslíme že by sme to nikdy neurobili sa môžeme v núdzovej sítuací zablokovať tak že proste pôjdeme podľa pôvodného plánu a poserieme to.
Zase Superjet? Spíš jen jet, ne super. Tohle letadlo má problémy od začátku vývoje…
Jo tak vítr. Jinak byl stroj bezvadnej. 😁 zábavné. A turek si to tam nechá lítat.
S vývojem stroje a závislostí na západních komponentech byly problémy už dávno před sankcemi, kromě Mexika je nikdo mimo Rusko nekoupil…
Ještě je vlastnil i irský Cityjet.
Ale letali pro SN Brussels… pronajem
Zpětně nemám moc radost, že se mi ním podařilo letět VIE BRU.
Irská leasingovka, která je 2 roky pronajímala Brussels Airlines. V jejím majetku jsou dosud, uskladněné. Udat se za celou dobu podařilo jediný kus právě Azimuthu.
Libi se mi ten trend zduraznovani, ze vyskakovali s kuframa 🙂
nedelam si iluze, ze by to nekde vypadalo jinak …
Dobrý pokus jak ruskou bezohlednost a tupost hodit i na všude “někde”.
to neni hazeni niceho na nikoho. jen popis reality.
Nesouhlasim. Vzit batuzek s doklady se stane hodne casto podle existujicich zaberu z evakuaci. Ale tady jsou lide, co maji baoth i kufr, co musel byt v overhead binu. To uz se opravdu moc nevidi.
Rusko je proste jine. U nich zivot skutecne nema takovou cenu jako jinde, ani jejich vlastni.
(A kdybych chtel mit zde nemistnou poznamku, tak bych rekl, ze s nimi lze i jednou nazor sdilet.)
Jen tak pro zajímavost, jak to bylo s taháním zavazadel při evakuaci při lednové havárii na letišti Tokio Haneda?
Jinak, ale taky to byl krátký vnitrostátní let, kde většina lidí větší carry on nemá. A ano, byli tam i lidé, co evakuovali s baťůžkem.
V severni evrope ano
https://zdopravy.cz/srazka-letadel-v-tokiu-po-pristani-vzplal-airbus-a350-na-palube-bylo-temer-400-lidi-189477/
tak se podívejte na videa z této nehody.
Já myslím, že Japonci byli naprosto disciplinovani a zavazadla nechali v letadle.
Tak ono, když už se jim poštěstí odletět z ráje do skoro civilizované Evropy pripadne dal na zapad nebo UAI (Turecko bývá obvykle jen přestupní země za 4 nasobnou cenu drive běžné letenky). A příruční čemodany mají narvany USD, EUR popřípadě AU. Nechte to tam.
Je rozdíl vzít si batoh peněženkou, mobilem, doklady (nesprávné ale pochopitelné) nebo ještě větší tašku s trenkama.
Rusácká pýcha opět v hlavní roli… Jen blázen by do téhle létající rakve nastoupil dobrovolně… Ne tak Rusáci, lidský život je pro ně jen číslo v tabulce do statistik…
Oni si furt myslí že jsou nějaká velmoc. Bude zajímavé až jim ta letadla začnou padat. jsem pak zvědavý kolik zemí je pak pustí do svého vzdušného prostoru….
Jen je zajimave, ze po skoro trech letech jaksi nepadaji … a ani jim to nepreji
No docela padají (nebo spíš ani neodletí), ale je fakt že těch civilních letadel asi padá o něco míň. Namátkou Prigožinovo letadlo nebo Airbus Ural Airlines v poli.
Pochybuju, že někdo o sobě uvažuje, jak píšete. Tedy že je jen čísle v nějaké tabulce, a tudíž bez problémů může nastoupit. Nebo snad chcete říct, že je někdo nutil nastoupit?