Na letiště bez potu? DPP nasadil na linku 119 jen klimatizované autobusy

Autobus DPP na Letišti Václava Havla. Foto: Jan SůraAutobus DPP na Letišti Václava Havla. Foto: Jan Sůra

Cestování autobusem na Letiště Václava Havla prošlo mírným vylepšením. Dopravní podnik hl. města Prahy (DPP) začal na linku 119 mezi

18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin

Tak nevim, kde jsou ty klimatizovane autobusy, ale jezdim na letiste temer kazdy den a za posledni 3 dny, kdy jsou zase velka horka, tak pokazde na letiste i z letiste bez klimatizace, takze spoceny az na … . Nevim jestli mam takovou smulu nebo jsou busy zase na oprave 🙂

Honza D.

Pátek 17.8. odpoledne – bus ev.č. 5006, řidič ručník okolo krku jak byl zpocenej (kdo ví kam mu to až steklo) a vnější teplota byla znatelně nižší než vnitřní a to ještě na výdechu z klimy bylo tepleji než v salónu 🙂

Ondra

Tak možná kdyby lobbing taxikaru a majitelů parkovišť někdo překazil tak už tam máme metro. Praha 6 protestuje proti povrchové i podzemní variante.

Johnny Gomezz

To je zastávka „k Letišti“ ve směru do centra..
V pozadí je vidět moje středoškolská „alma máter“ – SPŠ Dopravní
Tehdy velmi dobrá na jazyky..

PAN

Tak to je mazec :))) Klima a řidiči, co rozumí v roce 2018 „How are you“ and „Welcome“ poté, co projdou rychlokursem. http://www.metro.cz/to-airport-dopravni-podnik-uci-ridice-jazyky-fn3-/praha.aspx?c=A180813_153906_metro-praha_hyr Ještěže ty kaštani jsou jistý, protože jinak než taxíkem, Uberem apod. nebo Airport Expressem se do města nebo na letiště nedostanou…. Tak třeba v roce 2222 se přijde v některé ze studií k závěru, že se mělo prodložit metro, vybudovat odbočka ze železniční tratě na Kladno nebo rychlodráha anebo loop express! Za ty prachy všech by možná měli na náměstí, kde mají super nápady upravit pravidla a každému z cestujících jedoucích na lince věnovat také jedno pivko,… Číst vice »

Márty

Když jsem teď nedávno jel busem se zapnutou klimatizací, tak paní řidička okýnka zamkla v OTEVŘENÉ pozici… to jsem fakt nepochopil

Svojsin

Paní řidička asi zase nepochopila, jak má klima fungovat….

Milan

Proč tedy okénka v těchto autobusech nejsou aspoň zamčená? Ideálně by neměla být vůbec otevíratelná, což by mj. eliminovalo i problém se zatékáním při dešti.

To

Asi proto, že když je 35 st., tak klimoška to stejně nedává… zvlášť, když některý řidič jede mírně „předčas“ a na každé zastávce po nástupu a výstupu cestujících otevře třeba na minutu všechny dveře a čeká na pravidelný odjezd. Nápad dobrý, provedení horší – výrobce zřejmě nepočítal, že s busem budou jezdit lidi, kteří se v životě naučili jen točit volantem.

Vít Jůza

A já myslel, že klimatizace je právě pro případ takových veder, kdy větrání okny a dveřmi nestačí!

DP

v reportáži ČT to jeden řidič zdůvodnil tím, že když to zamkne, tak i tak to lidé rvou a rozbijou tím celé madlo i se zámkem …. prostě češi nooo 😉

Milan

Pokud by řidič chladil na správnou teplotu, asi by nikoho nenapadlo, aby se snažil okna otevřít. Snaha o otevírání oken je znamením, že chlazení a větrání zřejmě není dostatečné.

Jakub

Řidič nemůže plně automatickou klimatizaci příliš regulovat, nemá tam ovládání jako na palubce osobáku.

Ohledně otevírání oken, v první řadě, proč tam ty madla vůbec jsou pokud jsou okna zamknuté? Samozřejmě když jsem jel poprvé Elefantem, také jsem si chtěl vyzkoušet, zda-li se dá okno s madlem otevřít.

Radek Janata

Madlo (alespoň teda ve vlacích s výklopnými okénky) tam je proto, abyste to okno mohl otevřít, když ho odemknete. Za klíč to tahat nemůžete, nedrží tam.

Tomáš

Možná i proto, kdyby byla klimoška z nějakého důvodu nefunkční. Dovedete si představit, jak by to pak v tom autobuse vypadalo, kdyby se nedaly ani trochu otevřít okénka?

To

Asi jako ve vlaku, kde se nedají otevřít okénka…

Milan

Autobus bez funkční klimatizace by neměl být vůbec provozován. U dálkových autobusů nebo vlaků jsou neotevíratelná okna samozřejmostí a nikdo se nad tím nepozastavuje. Tady u těchto busů s běžnými okny se ale zřejmě počítá, spíš že se klimatizovat po většinu provozu nebude kvůli úsporám.

bkp

To je ten autobus s „výdechem“ klimatizace v prostoru nad druhou (s třetí) nápravou, takže v prostoru kolem prvním nápravou to prakticky není poznat…?