Na jihu Slovenska vykolejil nákladní vlak, ochromil trať na Maďarsko
Vykolejení nákladního vlaku Gbelce. Pramen: FB/Öcsi És Timi![Vykolejení nákladního vlaku Gbelce. Pramen: FB/Öcsi És Timi](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/Gbelce.jpg)
![Vykolejení nákladního vlaku Gbelce. Pramen: FB/Öcsi És Timi](https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2024/07/Gbelce.jpg)
Vlaky Praha – Budapešť a zpět jsou nahrazovány v úseku Strekov – Štúrovo autobusy.
Vlaky Praha – Budapešť a zpět jsou nahrazovány v úseku Strekov – Štúrovo autobusy.
Pane bože, voni takhle nemaji co vozit nákladní dopravci a voni to málo co ještě mají,tak poztraceji, Mařka slyšela si to ??!!
Nechají si rozpadnout trať a pak se diví 🙂
V centrále ZSSK:
– Nehoda na trati Bratislava-Štúrovo!
– To už je zas tretí piatok v mesiaci?!
😊
Podle fotky nákladní vlak používá moderní stealth technologii…
Anebo odhazovací podvozek, letecká technologie z první světové války, novinkou není ani použítí kolejnic ke vzletu.
Novinkou je kombinace odhazovacího podvozku a železniční ranveje.
Vlaky z Maďarska a Slovenska jsou nespolehlivé dlouhodobě. V pohraničních stanicích by to chtělo u odpoledních spojů tak 30 minut vaty, aby se zpoždění tolik nepřenášelo do ČR.
Chtělo by to záložní soupravu v BV…
Možná by to nebylo špatné, ale tentokrát by se nevyužila – ze stanice Strekov odjíždí vlaky směr Praha bez čekání na autobusy, tedy k nám přijíždí včas
Odklon z Nových Zámků přes Komárno do Komáromu a dále na Budapešť by asi nešel…
Samozřejmě šel, ale to by Slováci museli chtít, museli by zvednout zadek a museli by pro to něco udělat. Ale lepší je přece si dát večer borovičku a říkat, jak to bylo za komoušů úžasné a krásné.
Neskutečný slovenský bordel, absolutní neochota něco dělat, povyšování a pomlouvání Čechů, jak vše děláme špatně, železniční doprava jedna velká katastrofa. Ale hlavně že mají Fica, vlastence.
No jako výlev hezkej, ale zdá se mi, že těch hromad máme letos víc než Slováci.
V poslední době je tato trať mimo provoz celkem často, záplavy, srážka s busem, popadané stromy, atd.
By mohli pomalu zvážit zda se nevyplatí změnit trasu Metropolitanu.
Přes Rajku nebo Vídeň?
Ani maďarská vlajková trať Budapest – Hegyeshalom nie je v bohvieakej kvalite. Bola síce zrekonštruovaná na 160km/h, ale kapacitne už nestačí a keďže je v blízkosti Dunaja, býva často podmáčaná……
Na Slovensku je problémom katastrofický stav celej trate, kde sa s určitými výnimkami neinvestovalo už asi 50 rokov. Na Maďarskej strane sú to zasa zosuvy pôdy v okolí Vyšehradu. Predpokladám že v najbližšej dobe sa nič z toho nebude riešiť…….
Na maďarské straně je mezi Tatabánya a Bicske silně ochromen provoz výlukou, která obnáší rychlost 10 km/h téměř v celém úseku
S tím, co se děje posledních pár let a ještě nějakou chvilku nejspíš dít bude, se divím, že linku nechtějí zkrátit do Bratislavy. Stejné, co se týče pendolína do Košic, mnohem víc užitku bych viděl v taktu do Budějic, kde alespoň využije svůj potenciál.
Obyvatelia Nových Zámkov a okolia by mali písať hromadné sťažnosti na ZSSK za neschopnosť viesť vlaky cez Komárno.
Úsek Nové Zámky – Štúrovo – Budapešť je značne náchylný na výpadky v doprave a ZSSK by mala zabezpečiť dopravu cez Komárno.
To by najprv Maďari museli súhlasiť s vedením vlakov cez Komárno – Komárom. A získanie ich súhlasu je beh na dlhú trať…
A stačí táto trať kapacitne na vedenie Os a EC dopravy? Je to len jedna koľaj…..
Používať bezcenné komentáre z Facebooku priamo v článku je dosť primitívne.
skoda, ze sa nedaju prikladat foto do diskusii, prilozil by som najnovsiu “dzunglu” z useku Kuty-Bratislava….:-(
pošlete prosím na sura@zdopravy.cz, určitě rádi využijeme
Nějak takto? https://www.youtube.com/watch?v=upFUZbae__E&t=135s
No jo, ale to je 15 let zpátky…
Koho to překvapuje. Ta trať se ŽSR rozpadá pod rukama.
A organizace NAD ze strany ŽSSK je taky chuťovka. V civilizovaném světě by dávala u expresů smysl NZ-Štúrovo. Když už ty vlaky nečekají, tak ať cestující tvrdnou na pořádném nádraží a ne mezi kukuřicí ve Strekově.
Neplánovaná NAD sa aj v civilizovanom svete rieši pomerne obtiažne. Zohnať ASAP „dostatok voľných autobusov“ v čase letnej sezóny je skoro nemožné.
Už jsem se lekl, jestli je na Slovensku také nezasáhl výpadek IT technologií! Ještě že ty tam nepoužívají, oni si vystačí sami…
Je to síce na zaostalej úrovni, ale nejaké IT sa tu už používa.
Vy máte jistě na mysli toho Ítý… Ale to se tuším psalo ET, ale je možné že ho tam dodnes mají jako výkřik technologií
Předpokládám že jako u nás.. úředník naskenuje formulář, v počítači ho vyplní a vytiskne…. v tištěné formě předá dál…