Na jihu Čech vyjedou cyklobusy, jedenáct linek propojí města s přírodou

Jihočeský cyklobus. Pramen: Jihočeský krajJihočeský cyklobus. Pramen: Jihočeský kraj

Linky spojují krajské a okresní města s oblastmi Šumavy, Lipenska, Novohradských hor, Orlíku, Třeboňska a České Kanady.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Motýl Emanuel

To se musí pumpičky rozvážet busem? 🙂 Na co mají elektrokola?

stan

Maloměšťáci se musejí někde pochlubit drahým bicyklem a oblečením

stan

Neděle byla zavedena, aby si lidé odpočinuli po šesti dnech namáhavé práce, v českých zemích dnes je to obráceně, v pracovní dny se místo práce odpočívá po zbytečném namáhavém nedělním vybíjení tělesné energie. A nikdo neví, co se státním dluhem.

Autobusák

Chocholoušek ?? Vy nás ale zásobujete pane Karfík…..víc nelze dodat,snad jen,že léky je třeba užívat pravidelně.

M19

Jj… Dřív lidi u nás moc nejedli banány, pak je jedli a jedí do dnes. A nikdo neví, co s mandelinkou bramborovou… 😀 Ať žijí souvislosti a logika. 😀

Michal_80

jen škoda, že z Lipna n V. na Kvildu dojedete až v poledne. Dřívější spoj by byl mnohem atraktivnější.

David

Autobus s přívěsem na kola by mohl být ultimatní zabiják lokalek…

Mysel

V pripade mnoha trati i bez toho privesu.

noerf

Pamatuji doby, kdy na Prachaticku dávali na zadek autobusů držáky kol (tuším na pět kol) a bylo to užívané u autobusů na Šumavě.

Svojšín

Spíš 6 – 7 kol.

JanM

Do sólo 810 nebo 843 se jich více nevleze

Výhleďák

https://pid.cz/na-trase-na-suchdol-bude-spusten-zkusebni-provoz-cyklobusu/
Informace je sice už stará, z května roku 2016, ale od té doby se tak jezdí každoročně v letní sezóně dodnes: DPP k tomu dosazuje nosiče kol vždy snad na 3 vozy SOR (12 m, z výroby k tomu speciálně připravené). Aktuální jízdní řády linky č. 147 mají označeny spoje s možností přepravy jízdních kol (symbolem jízdního kola) a nabídka je (kupodivu) občas i skutečně využívána.

fous55

Kterých konkrétně? Viděl jste někdy v sezóně lokálku z Horní Plané nebo Nové Pece do Černého Kříže a Nového Údolí? Kolik by tam místo jednoho vlaku muselo jet autobusů, které tam navíc vůbec nesmí nejen kvůli ochraně přírody, ale i kvůli tomu, že silnice je tam moc úzká?

M19

Správný šotouš si musí přece vymyslet důvod, aby obhájil co potřebuje, protože něco jako fakta, znalosti a objektivnost je něco, co nezná a proto není schopen používat. Tak se moc nedivte. 😉

kajman

A přípojů. Kdysi jsem chtěl jet právě takovýmhle busem z Filipovky na Kvildu a odtud přípojem na Bučinu. Kvůli nakládání a vykládání kol půl hodiny zpoždění, takže přípoj pochopitelně v prachu.

Leinad

Což je řešitelné. Delší pobyty v zastávkách. A zvážit garantování čekaček nebo rozumný takt.

Libor

Nemá záchod, takže kliiiiid. 😁