Na Islandu začne létat nový dopravce. Niceair spojí sever ostrova s Evropou
A319 v barvách Niceair. Foto: Niceair
Za novým dopravcem stojí hlavně místní firmy, chtějí zlepšit spojení severu Islandu se světem.
Za novým dopravcem stojí hlavně místní firmy, chtějí zlepšit spojení severu Islandu se světem.
Nechapu, jak muze na Islandu s tak malo obyvateli vzniknout dalsi aerolinka. Navic uz tam i v nedavne minulosti aerolinka ukoncila cinnost. Kdo tohle plati a je to vubec ekonomicky racionalni? Mne se zda, ze ne. Pokud nemaji nasmlouvany cestovky, nemaji sanci. A to si budou konkurovat s dalsi islandskou aerolinkou? Vzdyt na to neni prostor. Navic v dobe covidu
tak ono toho bude vic, co nechapes .
Dobry vtipek 🙂 nicmene hlava mi nebere, proc,kdyz chteji podporit letecky provoz na severu, se nespojili podnikatele s jiz existujici islandskou jinou aerolinkou? To musi byt drsna jesitnost a blahovost tech lidi. Dalsi placeny generalni reditel, dalsi placeni lide v managementu, skolitele,marketingovy tym… Uplne zbytecne. Tomuhle projektu davam max 2 roky, pak to krachne. By me i zajimalo, kde vzali tolik zamestnancu na islandu
No tobe ekonomie fakt nic neříká, dokazuješ to tu už docela dlouho.
čili vlastně – nejlepší řešení by bylo mít jednu aerolinku na celém světě?
Ne, jednu opravdu ne, ale proc si konkuruji dve islandske aerolinky? Na tak malem prostoru. Ekonomicky by bylo lepsi mit jen jednu.
V Cechach je taky jen Smartwings Group, zadny jiny cesky miliardár do letectvi nejde, protoze vi, ze to nema ekonomicky smysl.
Akureyri – České Budějovice?
To se nedá srovnávat. V Budějovicích je prd a letiště Praha za bukem. Akureyri je zajímavá destinace a cesta z Reykjavíku zabere pomalu celej den.
Přesně tak, Akureyri je skvělé místo.
Tak v ČB by sice chtěl žít každý, ale v okolí Akureyri tolik příznivců mít nebude.
Zato okolní příroda je úchvatná a letiště AEY kouzelné.
A proto se musi zalozit falsi aerolinka? V dobe covidovych restrikci. Blahovost, to nedopadne dobre.