Na hřebeny k Matterhornu začnou jezdit nové jednotky Polaris, mají už povolení k provozu

Nové jednotky Polaris. Foto: GornergratbahnNové jednotky Polaris. Foto: Gornergratbahn

Do pravidelného provozu se nové jednotky dostanou do konce letošního roku.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
rejpal

Jednotky jsou nádherné, ale nejsou zrovna levné – 225 mil. Kč za dvouvozovou ozubnicovou jednotku. Ale je to zase kvalitní výrobek od STADLERu vyrobený ve Švýcarsku. Musíme si uvědomit, že veřejná doprava je drahá a kvalitní vozidla něco stojí. U nás by každý objednavatel chtěl mercedes za cenu trabantu a hlavně všude musí být wi-fi.

zdeněk

Nádhera. U nich je to tak na 70 let.
Proč něco takového nejde u nás. Proč musíme jezdit na Praděd nedostačujícími autobusy. Smradlavími. A údolí se táhnout 810kou na 50 let neopravené trati. Po 30 letech.

ICE_Laco

Lebo peniaze, neochota úradníkov urobiť niečo pre ľudí, asi malé úplatky pre tých úradníkov, všetko je komplikované a predražené…

Ivan

Matně si vzpomínám, že na vizualizacích se mi to nelíbilo.

Ovšem teď ěním názor, neotřelý a povedený design, na místo se hodí.

Ryk Mat

Ten vlak je opravdu krásný.

Jarda

proč 3 koleje?

Jan

3 koleje? Vidím dvě kolejnice a jednu ozubnici uprostřed.

Halamus

Kolik kolejí má jednokolejná trať?

Josef Švejk

Takové krásné vlaky! A u nás musí jezdit modrošedý hnus. A ty příšerné LEDky, co na to montujou, hrůza!

ICE_Laco

Tak na väčšine tratí jazdí bieločervená kombinácia, v okolí Zürichu je aj modrobiela kombinácia. Ale superdizajn majú aj jednotky RABe 526 Traverso.
A prečo? Lebo tam zamestnávajú dizajnérov, ktorí tomu rozumejú. Na rozdiel od ČD, ZSSK, ale ani také PKP a MÁV nie je bohviečo….