Na hlavní tah do Liberce a Jablonce se vrací velké omezení, potrvá do konce roku
Stav křižovatky Rádelský mlýn v listopadu 2020. Foto: ŘSD
Na křižovatce začnou s bouráním původního mostu.
Na křižovatce začnou s bouráním původního mostu.
moc se netěšte, až bude mít tahle I/35 LBC – Turnov dálniční parametry, předpokládám, že budou i dálniční poplatky
Dálniční parametry dál nebudou.
Stejně to po otevření budou do dvou let frézovat a dělat nový koberec. Kvalita asfaltu se neustálou recyklaci pouze starého dostala na tristní úroveň.
Konkrétní příklad…D35 od Mohelnice směrem na Olomouc. Minulý rok dělaná rekonstrukce a na mostě jsem vjel do díry v asfaltu. Takových příkladů zná z okolí každý několik.
Pak vidíte mluvčího ŘSD, jak do televize říká…Vidíte tady ty praskliny, tak příští zimu tam budou už díry…Hned bych mu dal facku.
Nezávidím řidičům autobusů BL, kteří i za sněhové nadílky musí stíhat ( a stíhají ) časy nastavené na linku Jablonec- Praha ČM přes ‚ opičí hory‘ , tedy Frýdštejn a Hrubý Rohozec.. když byla zavřená Budovatelů v JNN, dávalo smysl, že nejezdili přes Liberec, teď to trochu nechápu,asi , že je to už v JŘ
Jízdní řád je upravený, proti původní trase je + 10 minut. Některé spoje, co zajíždějí do Hodkovic jezdí přes Liberec, také +10 min. Přes Liberec je to o dost dál ale lepší cesta. Jinak s uzavřenou Budovatelů to moc nesouviselo a přes LBC jezdili, i když uzavřená byla. Ale z autobusáku stejně jeli Kamenou nahoru podle radnice a pak na kruháč do Rýnovic, tady se trasa podle řidičů lišila, někteří jezdili 28. října, někteří Větrnou (IMHO nejlepší) a někteří Riegrovou (zdržení na semaforech).
Bohužel jinak to nejde. Pokud bude přát počasí, tak se dá ušetřit klidně i měsíc či dva.
Proč bude jen 1+1? Loni bylo alespoň 2+1.
„Stavba křižovatky začala letos v březnu“ – buď začala loni, nebo letos v březnu začne.
Okopírována část z loňského článku…