Na fotbal autem. Mladá Boleslav k parkovacímu domu zabrala ještě další plochu uprostřed sídliště
Nové parkoviště v Mladé Boleslavi. Foto: MB-net.cz
Parkoviště se otevře řidičům v březnu.
Parkoviště se otevře řidičům v březnu.
Bude to zas další fake P+R, aby na to šly naroubovat dotace?
Čeká se na průkopníka, který pustí auta až na tribuny a udělá první divácký drive in. Sportu zdar.
Jo, jedou tam na víc směn, ale zrovna u hřiště je administrativa … Tak jestli by na odpoledne a víkendy nestačilo nějaký blízký parkoviště Škodovky…
Tam je to jedno. Na fotbal chodí tak málo lidí, že ty parkoviště poptávku poberou 😀
Líbí se mi, že se tolik území zabere pro 67 parkovacích stání. Kapacita stadionu je 5000 míst…
Víc k (ne)vhodnosti tohoto typu dopravy pro masové akce asi není třeba dodávat.
Zrovna MB je město kde kdyby se fakt chtělo tak by tam mohla dobře fungovat MHD, minimálně ta autobusouvá, protože peníze na to jsou. Případně by díky širokým ulícím šla postavit tramvaj nebo hodně lehké metro (protože zácpy) ale to by bylo díky aktualní politické situaci zde hodně sci-fi.
Tramvaj, metro – odkud kam?
No největší přepravní proudy jsou mezi Radouč – Stadion – Bondy – nemocnice – Jičínská + brány škodovky a školy
Třeba takhle nějak? https://mapy.cz/s/dosudolofu – ovšem, když to nemá ani většina krajských měst, a MB sází stále především na IAD (tramvaje nedělají), tak nevím. 🙂
Ale tady nic jiného než kolejová doprava plynulosti dopravy nepomůže, IAD bude stále přibývat a její regulace je zde nemožná.
Směr OK, ale pořád to bude padesátitisícové město a řekněme 8 km tratí, to nezní moc ekonomicky udržitelně 🙂 Dost se toho změní, až do MB povede použitelná železnice, ale nevím, jestli se toho dožiju.
Bohužel, tohle není Německo – Nordhausen nebo Görlitz. Města jsou stejně velká a tramvaje tam zůstaly z historických důvodů. Takže taky si myslím, že by tramvaj svoje využití nenašla a byla by brutálně ztrátová. Uměl bych si tam představit trolejbusy, ale ty neřeší problém se zácpami.
Jakkoliv tramvajové dopravě fandím, tak tady by asi využití nenašla. Jak často by ta tramvaj jezdila? Bude to na interval 10 minut?
Libore to bude dobrý, podívej se na to Libore, Libore?
MB je škoda. Bohaté město, má na to aby mělo kvalitní MHD, po vystavění Všejanské spojky a trati do Liberce to bude jeden z nejvýznamnějších železničních uzlů s nádražím v nejlepší možné pozici. Má už dnes spoustu širokých, fyzicky oddělených cyklostezek, dobře fungují sdílená kola, není ani moc roztahaná. Mohl by to být skvělý příklad moderního města. Ale plánuje se udusit auty. Samá nová parkoviště v centru, silnice všude o kolo, MÚK (sice už vedle města, ale přivedou akorát víc aut z okolí). Přestavba třídy Václava Klimenta má být poslední hřebík do rakve, má se z ní stát 6proudá monstr-silnice… Číst vice »
Já tu přestavbu třídy Václava Klementa celkem chápu protože je to hlavní tepna města a tak 90% dopravy po ní má start nebo cíl v MB. A když se neřeší žádný jiný alternativní způsob přepravy po městě tak je ta přestavba/rozšíření potřebná, aktuálně během střídání směn je to dost velký automobilový špunt.
To by jste musel pro dojíždějící za prací musel postavit velká P+R za městem pak to na brány rozvážet MHD a na to se vám pracující zvysoka vykašlou. Jiný způsob, jak dostat auta z města mě nenapadá.