Na důležitém příjezdu do Prahy vznikne další buspruh. Starostové se dohodli na preferenci MHD
Linka 356 z Horoměřic se posílí. Foto: PID
Městská část Praha 6 vyjednává s Ropidem o nové expresní autobusové lince objíždějící ucpanou oblast přes Suchdol.
Na tenhle problém se zadělalo v 90. létech s „demokracií“, kdy v každé vesnici o pár číslech mohlo pár „pepíků“, rozuměj zastupitelů, změnit územní plány obcí tak, že se obrovské plochy zemědělské půdy staly stavebními parcelami, aniž kdokoliv dopředu řešil obsluhy území. Pro developerské společnosti to byl ráj, restituenti, mnohdy x-tí potomci původních sedláků s nulovým vztahem k půdě to rádi prodávali s vidinou koupě nového BMW či luxusní dovolené n Karibiku, no a ti „pepíci“, co hlasovali pro změny územních plánů jistě také nepřišli zkrátka. Vím to z vlastní zkušenosti, kdy za naší rodinou taky přišli taky takoví „obchodníci… Číst vice »
Tak tak a ti dami lide z obci blokuji jakekoli pokusy o verejnou dopravu predevsim kolejovou a tvrde haji sve zajmy pouzivat vyhradne IAD…
Když ono územní plánování je v hlavách těchto myslitelů rovno “sociálnímu inženýrství”. Stát přece nemá co kecat svobodnému občanovi, kde si postavit domeček – nebo developerskej projekt.
Teď se tihle zastánci anarchie strašně diví, že ta jejich absolutní svoboda tak nějak nefunguje. Ačkoli na to byli upozorňováni systematicky a opakovaně celejch 35 let, včetně řady případů ze západního zahraničí.
Né, oni jsou chytřejší a vy bolševickej vrah a terorista.
Nebude to mít náhodou nějaký vliv na krajinný ráz Šáreckého údolí? Chráněné území Přírodní park Šárka-Lysolaje, Přírodní Památka Jenerálka?
To se zatrhává nad čističkou, což? Ale včil sa ukažte jak měříte stejným metrem. Jestli to povolíte, jste u mne totální dno.
Nevím, co přesně bylo předmětem jednání s p. Boreckým, ale Středočeský kraj rozhodně není ten, kdo by bránil nástupu všemi dveřmi, tomu se naopak brání Praha.
Únik tržeb jde za Prahou?
A ještě prosím povídku o tramvají do Horoměřic a terminálu Dlouhá Míle.. To se také hezky čte 😀
Tramvaj z Výhledů do Horoměřic je jediné skutečné řešení (Horoměřic).
Asi tak v roce 2047….
Z dlouhodobejšiho hlediska by lepší byl vlak. Jestli si někdo myslí, že Horoměřice nadále zůstanou dědinou uprostřed polí, tak to nezůstanou. Pokud se trend skutečně radikálně nezmění, tak zástavba mezi nimi a Lysolajemi dříve či později přijde.
A neni v plánu tam táhnout d0?
Nám ve Vokovicích slibují z radnice jednosměrný provoz v ulici Na Krutci již několik let. A stále nic !!!. Pokud panu Stárkovi vadí auta, tak předpokládám, že ÚMČ Praha 6 funguje již zcela bez aut. Dnes jsem mířil na Suchdol a dost řidičů jezdí mimo špičku bypassem, ačkoliv to radní pro dopravu Hrubeš zakázal. Vypadá to, že radní Hrubeš je dost lidem pro legraci. Pana Hrubeše jsem viděl na ČT a tam lidem opakovaně vyhrožoval restrikcí ze strany PČR , pokud pojedou vyhrazenými pruhy. Zatím jsem ovšem PČR v akci neviděl. Myslím, že vyhrožování do chování demokratického politika nepatří.
Lidé ten bypass nechápou, je to ptákpvina, kterou chce jen ten kkt.Hrubeš. Tak ho ignorují…
Je otázkou, kdo je demokratický politik.
Proč starosta Stárek hází zavádějícím číslem o tom, kolik přibylo aut v Praze (když jde o číslo na Prahu registrovaných, přitom se v mnoha případech stávají součástí firemních flotil třeba v Brně, retailoví zákazníci i v Praze jsou v menšině) a nevytasí se s počty nových registrací aut na lidi s bydlištěm Horoměřice, Přílepy, Kladensko, Slánsko… To by bylo překvapení a to by byla relevantní čísla do diskuze. Pak nutně musí přijít otázka, kde je rychlá železniční stopa do Kladna, vlakotramvaj do Horoměřic…
Na SSZ na křižovatce Evropská / Horoměřická samozřejmě nesahat, preference tramvají je správná.
Jasně, všecko logické důkladně zablokujeme a budeme trvat na nesmyslném třípruhu přes Šárku. Ten to vytrhne. Bože, to jsou mozky.
Přesně tak. 1/3 aut např. v Plzni má pražské RZ. Fleetové flotily, auta na operáky, rozvážkové služby atd. Určitě není v Praze počet aut totožný s počtem obyvatel vč. nemluvňat. Problém Evropské je mj. v naprosto nesmyslné poslední úpravě jednoho kritického místa, kde se trvale tvoří obrovské kolony směrem do centra. Zajímavé je, že protisměr s minimem nesmyslů a restrikcí většinou funguje bezproblémově.
Toto číslo sice může být zavádějící, ale na faktu, že od roku 1990 došlo k více jak ztrojnásobení počtu najetých kilometrů automobily po Praze (viz TSK ročenka https://www.tsk-praha.cz/static/udi-rocenka-2023-cz.pdf) to nic nemění