Na D5 u Prahy začíná jedna z největších letošních oprav, potrvá do října

D5 u Chrášťan. Foto: ŘSDD5 u Chrášťan. Foto: ŘSD

Jde o velmi zatížený dálniční úsek, po kterém projede více než 50 tisíc vozidel každý den. Dají se proto čekat kolony.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Edy

Každý rok probíhá uzavírka a omezení na D5 v úseku Beroun – Praha. To není ŘSD schopné koordinovat práce a udělat jeden úsek najednou ? Nebo si spíše jen někdo potřebuje namastit kapsu, že neustále uzavírá několik let po sobě dálnici na stejném úseku ?

Honza

Otřesná vizitka práce ŘSD. Nedokáží si udělat několikaletý harmonogram prací. Pak by totiž zjistili, že místo toho, aby udělali několik různých prací při jedné uzavírce, tak každoročně zavíraji stále stejné úseky. Mezi Berounem a Prahou jen za pár posledních let – jednou položení kabelů do středního dělícího pásu, další rok výměna svodidel ve středním dělícím pásu, další rok oprava dvou mostů, teď oprava dvou dilatací u vedlejších mostů atd, atd. Čtvrt roku peklo. Neschopnost až na půdu.

pedro74

Včera ve 20 při osazování omezení +24 min., nechci to vidět ve všední den. Problém je STOPka na nájezdu v Rudné směr Plzeň, na které najíždí mnoho aut a pokud je někdo pouští, zastaví dálnici. Kolona byla 2 km. Omezení až do října… takové Japonsko je o vesmír jinde. Po-Pá 6-14, vše krumpáčem a lopatou že jo.

Bob

Doufám, že v tom omezení bude opět radar kontrolovat dodržování 80. A taky, že konečně policie začne kontrolovat, zda levým zúženým pruhem nejezdí (často polské) dodávky a velká SUV, které tam nemají co dělat.

Mysel

Asi Vas zklamu, ale pri minulych pokusech tohoto druhuna D1 se ukazalo, ze mereni v tehle usecich nema zadny (pozitivni) vliv na bezpecnost provozu.
A taky se ukazalo, jak hezky dokazi nektere statni instituce falsovat a dezinterpretovat sve vlastni statistiky.
Nicmene pokud Vam jde jen o represi per se, asi Vam to nebude vadit..

Nixon99

Nejde vůbec o represi, ale o plynulost dopravy. Když každý jede v takovém zúžení stejnou rychlostí eliminuje to kolony. Ono v hustém provozu se ten tok aut chová podobně jako harmonika. Jak jednoduché a proste, pro hodně Čechů prostě nepochopitelné. Minimálně třetinu kolon si děláme sami tím, že si dost lidí dělá co chce. Problém bude nájezd v Rudné se stopkou. Jeden dva blbove, co pojedou po dálnici a budou dávat přednost, každý za nimi musí brzdit a ve špičce bude kolona za Beroun.

Mysel

Vzhledem k pritomnosti te stopky jde v tomto pripade jen o represi pro represi. A opravdu nema smysl to nejak zastirat. Opet staci vyjit ze zkusenosti z D1.

Mysel

PS: Kontrolovat, jaka vozidla jezdi levym pruhem by jiste smysl melo. Ale vzhledem k tomu, jak se PCR stavi ke smysluplnym cinnostem, na kterych se neda snadno a rychle vydelat, se toho bohuzel nedockame.

Dachs

Někdo musel schválit to vyloučení exitu 5 na tu poměrně dlouhou dobu, docela by mě zajímalo kdo. Kamiony do/z obřího skladového areálu na Krahulově pojedou kudy a jak? Přes obce okolo a nikomu to nebude vadit? Snad tedy bude aspoň pro některé směry rozkaz otočení přes benzínku, žádné zakrývání značek v Loděnici nebo Rudné, žádné výjimky.

Fandík

Bůh s námi autobusakama 😭

Jan

Při každé letní cestě do Německa po dálnici D5 nejvíce trpím na jejím českém úseku. Tady vidím že letos to jiné nebude…

Libor

Hlavně každý rok, každý rok… A až to bude opravené, pak začne rozšiřování na 3+3… děkujeme ŘSD, víme, že musíte opravit

Jan

Nejprve si počkáme 40 min. před Barrandovským mostem a po pár km dalších 40 min. tady, když to dobře dopadne. takže doba jízdy z Krče do Berouna 30 km za 2 hodinky…

Bob

Když s tím máte problém, můžete jet vlakem.

Jiří Kocurek

Ano? Pod Vyšehradem, v Bráníku ani kolem Berounky… žádné omezení provozu?

Nehledě na to, že některé věci se vlakem vozit nedají, neboť při přestupu není asistence vysokozdvižky možná, případně se vercajk nedá pobrat naráz, člověk má jenom dvě ruce. Někteří totiž pracují za pomoci nářadí, ač to z kanclu není vidět.
Stěžujete si na malou vytíženost osobáků, ale kvůli něčemu 100kg pošlete celý kontejner, aby se to při překládce neztratilo. Plus penále za zpožděnou dodávku. Sám vidíte, v jaké situaci jsou železniční orpavny, když jim nefunguje zásobování jak byly zvyklé a co kvůli tomu jezdí na vlacích.

Nixon99

Výluka na Smíchově, vytonsky most před spadnutim, výluka mostu inteligence, chystaná výluka Beroun-Karlstejn. To jako bude lepší?

Jan

Západní polovině Čech se celkem slušně daří izolovat od imperiálních východních bratrů…

JiVe

To nesmí začít dokud nebude rozšíření okruhu Ořech, Barrandak. Jinak si nedokážu představit ten špunt na sjezdu na km 0

Otakar

Takto je špunt někde jinde. Vždy je někde úzké místo.

mlokXCM

By mě spíše zajímalo, kdy začnou rekonstruovat úsek od Plzně směrem k hranicím. Ten je katastrofální.

Muflon

Vždyť se rekonstruuje 2 roky. Skoro celý úsek už je v pohodě.