Na D49 se staví dál, i když dálnice nemá povolení. ŘSD věří ve zprovoznění ještě letos
Stavba D49 Hulín - Fryšták, stav červenec 2024
Pokračování závisí na rozhodnutí o rozkladu na ministerstvu dopravy.
Pokračování závisí na rozhodnutí o rozkladu na ministerstvu dopravy.
Fakt nevím pro koho (jaké osoby) má ještě v této fázi cenu tuto stavbu napadat… postavená už je (ergo ke škodám typu „stavební technika“ a vůbec k zastavění pozemků už došlo, to už nikdo nevykope, to bude desítky let ležet i kdyby se nakrásně nezavedl vůbec žádný provoz, viz třeba Hitlerova dálnice) a na 95% se i uvede do provozu, brát pro kohokoliv jako „úspěch“ že se to třeba ještě o 5 let zdrží… no TOTO může někoho těšit, to může být životní úspěch??
Tahle stavba se staví asi 15 let a je úplně jedno, zda se otevře v prosinci nebo třeba v březnu. Je to jen předvolební snaha otevřít nedokončené dálnice v termínu 12/2024 a mít „rekord“, se kterým ale Kupka a spol. nemají nic společného…
Na přivaděč do Zlína a pokračování do Slušovic se má čekat 7 let, na další pokračování 10 let…
Jak může pravomocné stavební povolení pozbýt platnosti??! 😮 Existuje tenhle princip ještě v nějaké jiné zemi?
to je daň za to, že soud v tom případě nemá odkladný účinek a nemusíte čekat na jeho konec. To máte to samý, jako když jste pravomocně odsouzen, jdete do basy, ale máte možnost podat dovolání a šanci dodatečně to pravomocné odouzení zrušit.
Dokud nebude pokračování až do Lípy, je to jen další velký problém pro Zlín. Zázraky se stále nedějí a další množství aut, které tento paskvil stáhne se budou kumulovat na semaforech Zlína.
Můžete nějak logicky vysvětlit, proč by D49 měla do Zlína stáhnout „další množství“ aut? Co by je k tomu vedlo? Pravděpodobnější scénář je ten, že odvede část dopravy z I/49, takže by mohl klesnout provoz mezi Zlínem a Otrokovicemi.
Jakože obchvat Holešova je nic? To nikomu nepomůže? Nebo jako když to nepomůže (moc, trochu to i tak pomůže) Zlínu tak ti ostatní se nepočítají?
Plus teda dělat přivaděč k něčemu co stále není hotové je dost pochybné. Takže celkem jasná posloupnost je „napřed do Fryštáku, pak do Zlína“ a ne naopak… jistě zaráz by bylo ideální, ale podívejte se na ty dlouhé časy…
Vsichni vime, ze tyhle ekologicke tanecky jsou jen hra se slovy. Vesmes nemeritelne. Vysirky si kladou nove podmínky ke zmirneni zasahu do přírody a mizernou legislativu i formalisticky rozhodujici soudy pouzivaji jako sikanu. Nekdy jim to soudy spolknou, nekdy ne. Dalnice se stejne nakonec dokonci, jen to bude trvat dele a bude to drazsi. Necht to zakonzervuji formou skorodostaveni, sepisou novy elaborat, prozenou to procesem a nejpozději pristi rok jezdime. Nekde mají teroristy, nekde zemetreseni, nekde lesni pozary, my mame Patrika. A ten není vecny.
Jak dlouho Vám trvá opravit na opčítači chybu, kterou Vám Word podtrhl vlnovkou? Našim ouřadům to trvá roky….
Někteří diskutéři tu chybu na svém opčítači ani nezaregistrují…
Je to tak, co já tak vím, tak zrovna za panem Patrikem stojí advokátní firma Frank Bold, které dodává práci.
Frank Bold není firma.
„Orgie demokracie“ ve státní správě, kde kvete šlendrián a nevědomost
Dobrá zpráva pro obyvatele kraje a ty se selským rozumem.
Dobrá zpráva by to byla tak možná před 20 lety. Už dávno tato stavba mohla fungovat. Železniční trati do Zlína kromě jedné lokálky vůbec nevedou, tímto směrem se ani neplánují. Jak tedy má doprava a kraj fungovat, když nové tratě jsou špatně, dálnice je špatně, letiště Zlín nemá a Přístav je jen hospoda?
Asi naznačujete prodloužení trati do Polanky, což je v pořádku, Zlín tu trať potřebuje, minimálně z důvodu, aby nebyl zahlcen auty z východní části kraje, což už se děje nyní. Pokud vím, současný vsetínský starosta, senátor a ex hejtman prodloužení podporuje a kraj to má i ve svých rozvojových plánech.
Obávám se, že už není kudy stavit.
To ty haranty země ještě nikdo nezavřel?? Vždyť je to doslova terorismus co páchají.
Úřady mají pracovat pořádně.
Úřady se nezvládnou popasovat ani s jiným napájecím kabelem do notebooku.
Na jednu stranu jsem řád, že je někdo kontroluji, a nenechá je dělat co chtějí, na druhou stranu mě sere, že prodlužují dálnice.
V tomhle stupni rozpracovanosti, marně přemýšlím, co tím děti Země dokážou?
Maximálně zemře o pár lidí více, na staré trase, to chtějí?
Marně přemýšlím, kde se v lidech bere tahle demagogie. Potomci nomenklaturních kádrů. 😉
Nikoho takového jsme v rodině neměli, ve straně byl jenom strejda přes třetí koleno.., ale Vy se nějak vyznáte a orientujete!?
Pan Patrik dává práci advokátní kanceláři Frank Bold, o tom to celé je.
Těmto ‚dětem“ o lidi nejde. A o ochranu životního prostředí už vůbec ne.
Tento článek je v přímé kontradikci a následujícím sdělením https://www.idnes.cz/zlin/zpravy/d49-frystak-hulin-deti-zeme-vyhraly-dalsi-soudni-spor.A240718_807290_zlin-zpravy_jfuk
Mě prostě fascinuje, že za tuto šlamastiku a totální chaos není prostě nikdo zodpovědný. Ministr, ŘSD Zlín Chudárek, to je opravdu na odvolání. Stavte bez povolení dál a dál a.princ Miroslav se na vás pěkně vyřadí, že se ani po roce 2030 po D49 neprojedeme.
To se mě nezdá.
Chudárek není žádné béčko, dálnice se normálně dostaví, navzdory všelijakým pseudoekologům a jím podobným exotům. Je třeba stavět dokud jsou peníze a ne jimi mrhat na nesmyslné konzervace. Nejvyšší správní soud? Co to je za pochybnou zřejmě podmázlou instituci?
Vase posledni veta je opravdova perla.
Pravda, ještě jsem zapomněl dodat – z Brna…
V téhle věci by ministerstvo mělo vyhlásit, že rozhodnutí nebude respektovat a dálnice se každopádně dostaví.
To jako že by i ministerstvo mělo vědomně porušovat zákon..?
Co tak raději ty zákony zjednodušit, aby se nemusely porušovat, hmm? nebo vám se líbí právní nihilismus?
To shozené povolení je pěkná volovina, ale tak jako tak si za to může stát sám.
Jasně, takže uděláme zákon silnice a auta nade vše. Taky dost blbé řešení, byť by se mnohým nepochybně líbilo.
Takový zákon, byť nepsaný, desítky let funguje.
Takový nesmysl jsem já nenapsal. Takové voloviny odezdikezdismu fakt nikdo nechce.
Já chci normální stát s přiměřeně jednoduchými zákony, kde si stát nesvazuje sám sobě ruce, nehází si klacky pod nohy, který je schopen stavět potřebné liniové stavby, po vyhodnocení pokud jsou veřejně prospěšné. A když se to vyhodnotí jako užitečné, tak tu stavbu fakt postaví..
Viz Polsko…
Nezlobte se na mě, ale takto argumentačně faulovat? Proč hned vše ad absurdum? Proč hned vytáhnout opačný extrém?
Vím, vy byste za každou postavenou stavbu zase jinou zboural a vrátil do přírodního stavu, přičemž na straně staveb musí být koleje a na straně demolic silnice, takže tady asi není o čem.
Jak se říká, kdo chce psa bít, hůl si vždy najde…
I když pravda, já jsem naposledy toto viděl u závěrečných prací, kde se nějaký stupeň nedokonalosti předpokládá.
Oni to ale respektují, protože v týhle fázi je konzervace stavby její dokončení…jo asi nemusí mít namontovány svodidla atd, ale pořád dobrý
Nejsem stavař a tak by mně zajímalo, jak lze stavbu v tak vysokém stupni rozpracovanosti účinně konzervovat? Bez ohrožení její kvality? Víte někdo prosím víc?
Tím, že se velká část dostaví.
Tuším, že teď rok před volbami je pro MD, ŘSD a potažmo vládu nežádoucí, aby byla stavba zastavena. Také se domnívám, že mají stavbaři MD v zádech a to je dobře.
Přestavět na cyklostezku? Tak jak se „konzervují“ železnice? 😀
Auta i přes mrtvoly… Ty jo, tady to je ústav.
Mistře, vy máte v plánu skočit, pod rozjetý kamion ? Zřejmě máte i s dalšími ,,dětmi z pekla,, dokázat, že auta jezdí přes mrtvoly.
Budiž vám asfaltový povrch lehký .
A vy jste jeho pacient😃
Rusko je kousek vedle. Takhle to začíná a gulagy končí. Ne, děkujeme. 😉
Vždyť ta dálnice je skoro hotová! Zastavit stavbu půl roku před dokončením je hloupost. Prý tedy nedostatečně zdůvodněná závazná stanoviska. Tak to se dá najít vždycky, že tam ještě něco chybí, i kdyby to mělo snad 100 stran… To jsou jen byrokratické obstrukce spolku D.Z.