Kdyby tam radši konečně dodělali oplocení proti zvěři, rozšíření na 6 pruhů kolem MB nebo něco jiného užitečného… Na co platit bandu darmožroutů, kteří budou akorát z titulu své funkce prudit řidiče?
Vendys
4 let
To jsem na to zvědavý kdo bude hodin ty podnikatelské dobytky
v audinách a bavorácích…..
Vsadím se, že hlavní doménou této policie bude hlídání dálničních známek,
jinak nikoho nikde neuvidíte !
Jakub
4 let
Jsem rozhodně pro.
...
4 let
Takze budeme financovat dalších 22 policajtů. My jich totiž máme tak strašně málo.
Vzhledem k tomu, kolik se tam stává nehod, bude to vytížení tak akorát. A samozřejmě se ti zkušení policisté asi neobjeví lusknutím prstu, ale spíš odněkud přesídlí.
Na počet obyvatel máme policistů hodně. A je u nás velmi bezpečno. Na základě osobní zkušenosti by to spíš chtělo zapracovat na kvalitě než na kvantitě.
normalne na ulicich apod. bezpecno zcela nepochybne je.
ale to co se u nas obcas deje na silnicich … ne , ze bych se u nas na silnicich necitil bezpecne, ale teda dobytku je u nas o dost vic, nez v civilizovanejsich vecich (myslim takovi ti trotli,´co musi za kazdou cenu predjizdet v zatackach , co predjizdi na plne jen aby nekam dojeli o dve sekundy driv apod…. tohle je cilovka, kterou by meli zacit aktivne potírat)
Sitgestravel
4 let
Hlavne by uz mela vzniknout VRT Liberec – Praha. Hamacku zarid to, Havlicek si privstane.
a k čemu by tam byla VRT? Pokud se na to podíváte z ekonomického hlediska, tak je to naprostá kravina bez ekonomické návratnosti. A pokud není taková věc ekonomicky návratná, je nesmysl ji budovat. Jsou důležitější úseky, kde by měla VRT vzniknout. VRT je zaklínadlo na voliče. A bohužel jsou i voliči, co těm kecům kolem VRT věří
TRDLINDA 1 9 8
4 let
Ta dálniční policie měla být u nás v Benátkách nad Jizerou.
No ale hlavním cílem politiků by měl být vyrovnaný rozvoj po celé republice, a ne aby úředníci z Prahy do té Prahy stahovali skoro všechno včetně třeba dálničních hlídek.
O tom ta zpráva, ani situace na místě, ani Galeův kontář, vůbec není. Ministertvo vnitra má zejména vytvářet právní rámec pro fungování, mimo jiné, policie, a ne řešit vznik a agendu jednotlivých policejních útvarů. Zkrátka stát se neřídí jako firma – samojediného vlastníka s orientálními móresy.
Ministerstvo má zejména mít nějaké lidem zvolené zástupce, kteří tam v první řadě prosazují široké demokratické zájmy onoho lidu, když už to nemůžeme mít jako v Americe, kde si místní přímo volí svého nejbližšího šerifa a často i prokurátora.
Volení zástupci tvoří parlament, krajská a obecní zastupitelstva. Ministerstvo řídí člen vlády, vláda se odpovídá poslanecké sněmovně parlamentu. Je to tak naprosto v pořádku, neumím si představit, že lid bude volit ministerské úředníky.
Kdyby tam radši konečně dodělali oplocení proti zvěři, rozšíření na 6 pruhů kolem MB nebo něco jiného užitečného… Na co platit bandu darmožroutů, kteří budou akorát z titulu své funkce prudit řidiče?
To jsem na to zvědavý kdo bude hodin ty podnikatelské dobytky
v audinách a bavorácích…..
Vsadím se, že hlavní doménou této policie bude hlídání dálničních známek,
jinak nikoho nikde neuvidíte !
Jsem rozhodně pro.
Takze budeme financovat dalších 22 policajtů. My jich totiž máme tak strašně málo.
Vzhledem k tomu, kolik se tam stává nehod, bude to vytížení tak akorát. A samozřejmě se ti zkušení policisté asi neobjeví lusknutím prstu, ale spíš odněkud přesídlí.
Ano, máme, skoro všude je podstav. Asi to lidi moc nechtějí dělat…
Na počet obyvatel máme policistů hodně. A je u nás velmi bezpečno. Na základě osobní zkušenosti by to spíš chtělo zapracovat na kvalitě než na kvantitě.
normalne na ulicich apod. bezpecno zcela nepochybne je.
ale to co se u nas obcas deje na silnicich … ne , ze bych se u nas na silnicich necitil bezpecne, ale teda dobytku je u nas o dost vic, nez v civilizovanejsich vecich (myslim takovi ti trotli,´co musi za kazdou cenu predjizdet v zatackach , co predjizdi na plne jen aby nekam dojeli o dve sekundy driv apod…. tohle je cilovka, kterou by meli zacit aktivne potírat)
Hlavne by uz mela vzniknout VRT Liberec – Praha. Hamacku zarid to, Havlicek si privstane.
a k čemu by tam byla VRT? Pokud se na to podíváte z ekonomického hlediska, tak je to naprostá kravina bez ekonomické návratnosti. A pokud není taková věc ekonomicky návratná, je nesmysl ji budovat. Jsou důležitější úseky, kde by měla VRT vzniknout. VRT je zaklínadlo na voliče. A bohužel jsou i voliči, co těm kecům kolem VRT věří
Ta dálniční policie měla být u nás v Benátkách nad Jizerou.
Dalnicni policie by idealne mela existovat pouze v beckovych nemeckych serialech.
Jeden by řekl, že takovou věc rozhoduje policejní prezident.
Asi je ten obsesivní mikromanagement mezi vládními nemehly nakažlivý…
Hamáček je z Boleslavi, takže asi tak..
Přesně, policejní prezidenti daleko víc centralizují do Prahy než politici, kteří musí hlídat i hlasy regionů a tamních voličů.
No ale hlavním cílem politiků by měl být vyrovnaný rozvoj po celé republice, a ne aby úředníci z Prahy do té Prahy stahovali skoro všechno včetně třeba dálničních hlídek.
O tom ta zpráva, ani situace na místě, ani Galeův kontář, vůbec není. Ministertvo vnitra má zejména vytvářet právní rámec pro fungování, mimo jiné, policie, a ne řešit vznik a agendu jednotlivých policejních útvarů. Zkrátka stát se neřídí jako firma – samojediného vlastníka s orientálními móresy.
Ministerstvo má zejména mít nějaké lidem zvolené zástupce, kteří tam v první řadě prosazují široké demokratické zájmy onoho lidu, když už to nemůžeme mít jako v Americe, kde si místní přímo volí svého nejbližšího šerifa a často i prokurátora.
Volení zástupci tvoří parlament, krajská a obecní zastupitelstva. Ministerstvo řídí člen vlády, vláda se odpovídá poslanecké sněmovně parlamentu. Je to tak naprosto v pořádku, neumím si představit, že lid bude volit ministerské úředníky.