Když se prováděla velká oprava D1, tak to bylo uváděno jako akce zcela mimořádně velkého rozměru a významu. Bylo kolem toho bylo velké promo a následně pravidelné zpravodajství. A to to byla akce jen na pár let.
Oproti tomu, D10 je v sezóně rozkopaná snad po celou dobu své existence a nejspíš se to bere jako normální stav.
A souběžně s „megaopravou“ D1 tehdy kompletně vykopali i betonový povrch D2 (na Břeclav) a zatímco okolo D1 byly manévry, tak D2 se udělala úplně v tichosti, i tady byly uzavírky na celé úseky mezi sjezdy. Přitom ty kamiony, co jezdí po D1, jedou většinou po D2 taky (směr Balkán), takže dopad srovnatelný, ano, je tady (bylo) méně osobáků.
Mně se hlavně líbí, jak v tom několikakilometrovým úseku od Benátek na Starou Boleslav, kde se snad 2 roky zpátky dělala dlouhá kompletní výměna povrchu, tak za půl roku vyřezali v několika úsecích malé čtverečky do asfaltu (asi kontrola kvality/stavu, netuším), které sice samozřejmě zalepili, ale už dnes se tam dělají kolem spár díry a za chvíli se to bude moct dělat znova. Mohl být souvislý kvalitní úsek a na pár let klid, ale to bychom chtěli asi moc
To bohužel nebyla kontrola stavu, ale evidentně špatně odvedená práce a ty zmíněné čtverečky byly reakci na lokální poškození vozovky. Mimochodem po létě jsou ty ďolíky i na dalších místech a jak je správně uvedeno, záplaty už také odchází.
Tak dnes odpoledne jsou zábrany stále na svých místech. Pokud máte cestu, asi raději počítejte s tím, že to můžou sundat až během prodlouženého víkendu.
Když se prováděla velká oprava D1, tak to bylo uváděno jako akce zcela mimořádně velkého rozměru a významu. Bylo kolem toho bylo velké promo a následně pravidelné zpravodajství. A to to byla akce jen na pár let.
Oproti tomu, D10 je v sezóně rozkopaná snad po celou dobu své existence a nejspíš se to bere jako normální stav.
Tak mohli by nechat D10 dojí do stavu ve kterém byla D1 před reko, ale byl bych raději, kdyby ne.
D10 byla, resp. je, horší. D1 měla zničený povrch, ale celkové parametry trasy jsou lepší.
A souběžně s „megaopravou“ D1 tehdy kompletně vykopali i betonový povrch D2 (na Břeclav) a zatímco okolo D1 byly manévry, tak D2 se udělala úplně v tichosti, i tady byly uzavírky na celé úseky mezi sjezdy. Přitom ty kamiony, co jezdí po D1, jedou většinou po D2 taky (směr Balkán), takže dopad srovnatelný, ano, je tady (bylo) méně osobáků.
Mně se hlavně líbí, jak v tom několikakilometrovým úseku od Benátek na Starou Boleslav, kde se snad 2 roky zpátky dělala dlouhá kompletní výměna povrchu, tak za půl roku vyřezali v několika úsecích malé čtverečky do asfaltu (asi kontrola kvality/stavu, netuším), které sice samozřejmě zalepili, ale už dnes se tam dělají kolem spár díry a za chvíli se to bude moct dělat znova. Mohl být souvislý kvalitní úsek a na pár let klid, ale to bychom chtěli asi moc
To bohužel nebyla kontrola stavu, ale evidentně špatně odvedená práce a ty zmíněné čtverečky byly reakci na lokální poškození vozovky. Mimochodem po létě jsou ty ďolíky i na dalších místech a jak je správně uvedeno, záplaty už také odchází.
U D1 to bylo dáno množstvím aut a délkou rekonstrukce (D10 nebude v kuse 10 let rozkopána ….)
To je hezké, že se to zase na chvíli ukončí, ale kdy přesně to bude, nevíme?
Oficiálně dnes večer, tak asi během dnešního dne.
díky
Tak dnes odpoledne jsou zábrany stále na svých místech. Pokud máte cestu, asi raději počítejte s tím, že to můžou sundat až během prodlouženého víkendu.