Na Českomoravské se instalují černé bubliny. Na velkou akci v aréně už bude otevřena

Originální nové obklady instalované v rámci revitalizace stanice metra Českomoravská. Zdroj: Maxim Velčovský a edit! architectsOriginální nové obklady instalované v rámci revitalizace stanice metra Českomoravská. Zdroj: Maxim Velčovský a edit! architects

Na mistrovství světa v krasobruslení by už návštěvníci mohli dorazit do areny metrem. 

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub

Jsem rád, že se staví, opravuje a rekonstruuje… ale tahle hláška, že stavbaře něco překvapilo, a tak stavba trvá déle je už jejich mantra 😀 Lávka Holešovice- Karlín – překvapilo je podloží Vltavy, Dvorecký most – zase je překvapilo podloží, metro – překvapil je skutečný stav nosníků, Průmyslový palác – překvapil je stav základů atd. atd. 😀 Pořád jsou překvapeni… v Praze stojí desítky mostů, ale podloží Vltavy je stále nějak záhadně překvapivé, stanic metra je desítky a pořád je jejich stav překvapivý. Přijde mi, že si nepředávají vůbec žádné zkušenosti ani znalosti a pokaždé jedou poprvé. 😀

Antonín1

To je ale normální – uděláte někde sondy a něco Vám vyjde, jenže zrovna v místě, kde ji neuděláte, byť se jedná třeba o jeden metr vedle sondy je velký problém, který nečekáte. Co se týká pražského podloží, tak to je snad na každém metru jiné, čili u staveb mostů je to velmi časté, že bylo něco jinak, než se počítalo. Zde byly udělány určitě sondy na průsaky, ale bohužel jinde, než byl průšvih, z toho bych stavbaře nevinil. Já také před nějakou dobu doma, kde jsou všude cihly jsem se domluvil s firmou, která mi instalovala tepelné čerpadlo, že… Číst vice »

Kubrt

Praha je geologicky dost členitá.
Co se týká stavu starých konstrukcí, to se někdy skutečně špatně zjišťuje a navíc můžou být v rámci jedné konstrukce různě kvalitní části. Dnes je beton a cement vyráběn průmyslově, v normami definované kvalitě. To dřív nebylo a kvalita dost kolísala i v jedné stavbě.

Frantisek X

„Userfriendly“, tedy uživatelsky přívětivé, vůči prachu a vandalům? To snad tak úplně ne, i když prach na té černé vidět bude (a barevným „omalovánkám“ je to asi jedno). 🙂 Údržba určitě snazší, barevně to spolu s ostatními obklady připomíná některé stanice na nejstarším úseku B, tedy bílé stropy a barevné skleněné stěny. Není to zlé, jen už to nijak neupomíná na původní podobu, což byl dřívější záměr (jen konstatuji). Jsem zvědav. 🙂

Petr Drozda

Zajímalo by mne, zda nešlo použít tmavě žlutý podklad, aby se to blížilo původnímu provedení. Na černé bude vidět všechno.

Dominic

A bude otevřena s novým logickým názvem „Aréna Libeň“?

Frantisek X

… sever. 🙂 Není to sice moc česky, pouhý shluk podstatných jmen v prvním pádu a zbytečně cizorodé slovo, leč hezčí pojmenování asi neprojde, protože by bylo 1) příliš dlouhé a 2) nemoderní. Škoda.

Martin

Nechapu, proc to nepojmenujou podle nejake osobnosti, tohle je sileny nazev…

Honza78

Protože stanice metra se mají pojmenovávat především podle místopisu a ne podle nějaké osobnosti, to cestujícím moc neřekne, kde se zrovna nacházejí.