Dělat archeologický průzkum s bagry tedy lze i bez vydání EIA, územního rozhodnutí a stavebního povolení? Prosím znalce o vysvětlení. Vzhledem k dosavadnímu odporu ekologů k obchvatu pochybuji, že by jakékoliv povolení letos nabylo právní moci.
Martin K.
8 hodin
Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko.
Martin K.
8 hodin
Proč nemohl být obchvat rovnou projektově „spojen“ s dálnicí (nyní protlačované v nesmyslné trase D52) vedoucí k rakouské A5? Vyřešily by se dva problémy, obchvat Břeclavi a dosud neexistující dálniční napojení na Rakousko. Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko. Je to rigidnost, neschopnost nebo zlý úmysl? A obecně, dálniční (duplicitní nesmysná) síť na Moravě je prostě nelogická, ale i naopak, chybějící směry, co… Číst vice »
Jste uplne mimo. Rakouska strana v minulosti odmitla jiny koridor nez A5/D52 pres Mikulov. Na D55 a I/55 bude silný severojižní provoz ale uzky profil zustane v Rakousku takze ani na ceske strane nema smysl nic jineho nez silnice prvni tridy. Skoda jen, ze obchvat Breclavi nebude staven aspon v parametru SPMV 1+1 a dusledne MUK, aspon k odbocce na I/40.
To není pravda! Opakovaně se to v diskuzích řešilo. Před lety by Rakousku jedno, kam povede jejich A5, jestli MIkulov nebo Břeclav – také se stačí podívat do mapy – na jejich území vede pouze zemědělskou krajinou.
Mimo jste Vy!
Martin K.
9 hodin
Proč nemohl být obchvat rovnou projektově „spojen“ s dálnicí (nyní protlačované v nesmyslné trase D52) vedoucí k rakouské A5? Vyřešily by se dva problémy, obchvat Břeclavi a dosud neexistující dálniční napojení na Rakousko. Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko. Je to rigidnost, neschopnost nebo zlý úmysl? A obecně, dálniční (duplicitní nesmysná) síť na Moravě je prostě nelogická, ale i naopak, chybějící směry, co… Číst vice »
Martin K.
9 hodin
Proč nemohl být obchvat rovnou projektově „spojen“ s dálnicí (nyní protlačované v nesmyslné trase D52) vedoucí k rakouské A5? Vyřešily by se dva problémy, obchvat Břeclavi a dosud neexistující dálniční napojení na Rakousko. Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko. Je to rigidnost, neschopnost nebo zlý úmysl? A obecně, dálniční (duplicitní nesmysná) síť na Moravě je prostě nelogická, ale i naopak, chybějící směry, co… Číst vice »
tomash
10 hodin
Moc nerozumím tomu, jak mohou na stavbu, která nemá ani EIA, ani územní rozhodnutí, ani stavební povolení mířit bagry. To je nějaký zvláštní právní stát.
v prvni rade – je dulezite precist si ten nadpis az do konce – k tomu archeologickemu pruzkumu alespon. ten probiha jeste pred povolenim stavby.
a v druhe rade – kdyz jste ten jediny, co umi cist – jak je mozne, ze nevite, ze “bagry miri” nemusi nutne znamenat, ze uz jsou na ceste, ale stejne tak muze znamenat, ze se priblizila doba, kdy tam vyjedou.
Error
10 hodin
Na planku je videt sjezd pojmenovany jako „pripojeni logistickeho centra“. Dokazal by mi nekdo rict, o jaky projekt se jedna? 🙂
Podle toho „pristavu“ bych to odhadoval na jeden z mnoha planu na cinsky ricni pristav a prekladiste v tamejsim regionu (mluvilo se o nem i u Hodonina nebo v Holici). Souviselo to s fantasmagorickym planem na Zemanuv DOL kanal.
Dělat archeologický průzkum s bagry tedy lze i bez vydání EIA, územního rozhodnutí a stavebního povolení? Prosím znalce o vysvětlení. Vzhledem k dosavadnímu odporu ekologů k obchvatu pochybuji, že by jakékoliv povolení letos nabylo právní moci.
Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko.
Proč nemohl být obchvat rovnou projektově „spojen“ s dálnicí (nyní protlačované v nesmyslné trase D52) vedoucí k rakouské A5? Vyřešily by se dva problémy, obchvat Břeclavi a dosud neexistující dálniční napojení na Rakousko. Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko. Je to rigidnost, neschopnost nebo zlý úmysl? A obecně, dálniční (duplicitní nesmysná) síť na Moravě je prostě nelogická, ale i naopak, chybějící směry, co… Číst vice »
Jste uplne mimo. Rakouska strana v minulosti odmitla jiny koridor nez A5/D52 pres Mikulov. Na D55 a I/55 bude silný severojižní provoz ale uzky profil zustane v Rakousku takze ani na ceske strane nema smysl nic jineho nez silnice prvni tridy. Skoda jen, ze obchvat Breclavi nebude staven aspon v parametru SPMV 1+1 a dusledne MUK, aspon k odbocce na I/40.
To není pravda! Opakovaně se to v diskuzích řešilo. Před lety by Rakousku jedno, kam povede jejich A5, jestli MIkulov nebo Břeclav – také se stačí podívat do mapy – na jejich území vede pouze zemědělskou krajinou.
Mimo jste Vy!
Proč nemohl být obchvat rovnou projektově „spojen“ s dálnicí (nyní protlačované v nesmyslné trase D52) vedoucí k rakouské A5? Vyřešily by se dva problémy, obchvat Břeclavi a dosud neexistující dálniční napojení na Rakousko. Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko. Je to rigidnost, neschopnost nebo zlý úmysl? A obecně, dálniční (duplicitní nesmysná) síť na Moravě je prostě nelogická, ale i naopak, chybějící směry, co… Číst vice »
Proč nemohl být obchvat rovnou projektově „spojen“ s dálnicí (nyní protlačované v nesmyslné trase D52) vedoucí k rakouské A5? Vyřešily by se dva problémy, obchvat Břeclavi a dosud neexistující dálniční napojení na Rakousko. Stejně po dokončení dálnice D55 z Olomouce do Břeclavi bude nutné tento obchvat Břeclavi překopat na dálnici, protože tento směr na Rakousko bude více logický, než jízda z Hodonína k Břeclavi poté po D2 k Brnu a poté nesmyslně po D52 směr Rakousko. Je to rigidnost, neschopnost nebo zlý úmysl? A obecně, dálniční (duplicitní nesmysná) síť na Moravě je prostě nelogická, ale i naopak, chybějící směry, co… Číst vice »
Moc nerozumím tomu, jak mohou na stavbu, která nemá ani EIA, ani územní rozhodnutí, ani stavební povolení mířit bagry. To je nějaký zvláštní právní stát.
a pritom by stacilo precist si clanek. vlastne by stacilo docist i nadpis.
To by pak musel vymyslet jiný způsob, jak se ztrapnit.
Jsem poměrně zvyklý, že často jediný umím číst, tedy vím, co znamená, když někam „míří bagry“.
asi si moc s tim ctenim fandite 🙂
v prvni rade – je dulezite precist si ten nadpis az do konce – k tomu archeologickemu pruzkumu alespon. ten probiha jeste pred povolenim stavby.
a v druhe rade – kdyz jste ten jediny, co umi cist – jak je mozne, ze nevite, ze “bagry miri” nemusi nutne znamenat, ze uz jsou na ceste, ale stejne tak muze znamenat, ze se priblizila doba, kdy tam vyjedou.
Na planku je videt sjezd pojmenovany jako „pripojeni logistickeho centra“. Dokazal by mi nekdo rict, o jaky projekt se jedna? 🙂
Podle toho „pristavu“ bych to odhadoval na jeden z mnoha planu na cinsky ricni pristav a prekladiste v tamejsim regionu (mluvilo se o nem i u Hodonina nebo v Holici). Souviselo to s fantasmagorickym planem na Zemanuv DOL kanal.
Aha, takze pravdepodobne nic realneho.