Na Bubenské nábřeží se vrací oprava tramvajové trati, výluka potrvá do prosince

Tramvaj 15T u Pražské tržnice. Foto: Pražská integrovaná dopravaTramvaj 15T u Pražské tržnice. Foto: Pražská integrovaná doprava

Součástí rekonstrukce bude výměna kolejnic, vznikne pevná jízdní dráha.

29 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Prager

Spíš zvedám obočí nad etapizací a koordinací oprav v tomto cca 1,2 km dlouhém úseku. Za posledních 8 let byl tento úsek opakovaně uzavřen, vždy byl opraven jen nějaký kousek trati či ulice, ale nikdy celý úsek Vltavská – Dělnická jako takový.🙄

Karel

Ono to zpravidla nejde. Práce musí někdo udělat a čím delší úsek, tím větší potřeba lidí i techniky.

Jan

To ano, ale 1,2 km není nijak dlouhý úsek. Takové ulice se dělaly na několika místech v kuse a pak to leta drží bez flikování. Jenže tady stále zůstávají panely.

Martin Prager

Sorry, ale tohle je bohapustá výmluva. Příkladů kdy to šlo je v Praze hafo. Podle mého soudu se tady předváděla typicky česká flikovačka.

Radek

Protože udělat to najednou nedovolí policie kvůli magistrále. Tam se musí etapizovat.

medical examiner

Zas ta magistrála…do pr***e práce…

Okruh

Presne! Pritom to ridici mohou objet po mestskem okruhu. Aha, pockat, on neni dodnes dokoncen…

původní Jakub P

jj, kdyby ho tak byla aspoň část, která by tu magistrálu mohla nahradit. Třeba nějaký dálniční tunely a pak v podstatě povrchová dálnice uvnitř města z Troji až na Spořilov…

Okruh

Dalnice uvnitr mesta? Jste normalni?

Martin Prager

Tomu rozumím, ale nevysvětluje to fakt, že když se např. dělal oblouk Komunardů x Bubenské nábřeží, neudělal se současně úsek Argentinská – Komunardů až ke ke křižovatce s Dělnickou. To nikterak nesouvisí s magistrálou.

Hlavně aby šly objet tramvaje

Tak hlavně aby tam zachovali ostrůvky a možnost stojící tramvaj předjíždět!

Nesmyslné zastávky zasahující do ulic blokují auta a ta pak blokují i tramvaje které stojí díky nim v kolonách. Tyto jít na jiných místech provedené chyby snad nivy magistrát začne napravovat

Místo úzkých ostrůvků, kde se nedá vyhnout ani s kočárem bych byl radši pro vídeňský typ zastavky. Řidiči aut si počkají stejně jako u Čechova mostu. Ostatně jestli jste tam někdy jel, tak víte ze světla před zastavkou drží auta v bezpečné vzdálenosti než tramvaj odjede a lidi přejdou z ostrůvku.

medical examiner

Jojo…na Klárově a v Bolzanově byl v tomto ohledu učiněn velký krok vpřed…

Codycheck

Na systém zastavení dopravy v okolí zastavky už je na Francouzské ulici (zastávka Jana Masaryka) snad dlouho.
V roce 2013 už to tam bylo.

https://mapy.cz/zakladni?pano=1&q=francouzska%C3%A1&source=pubt&id=15307938&pid=4327657&newest=0&yaw=2.707&fov=1.571&pitch=0.114&x=14.4404920&y=50.0735438&ds=2&z=20&base=ophoto

Codycheck

A to se nyní chystáte stejný systém zastavení dopravy v okolí zastávky a to v Ječné ulici (zastávka Štěpánská ).
Myslím, že to už prošlo schválením a hledá se jenom stavitel. To bude řečí od motoristů, že to zdržuje kolonu 🙂

medical examiner

Buďte rádi za zastávku jako u Sherwoodu, nebo se od příště začnou dělat refýže přes všechny pruhy silnice, aby se tam ten cestující lid vešel.
A na Karlově náměstí budou rovnou 2 zastávky, jedna pro směr Novoměstská radnice, druhá pro směr Moráň…aby se tam po úpravách linkového vedení (viz ten jejich záměr) vůbec vešly ty tramvaje…

Frantisek

Jasně, chceme více místa pro auta, abychom neblokovali tramvaje. A kdo chce z chodníku na tramvaj, počká si, až přejedeme, však ona mu pojede další, že? 🙂 Oponoval bych mnoha nesmyslnými jízdami autem po Praze, které blokují všechny ostatní, a jejich preferencí právě uvolňováním dalšího prostoru na úkor ostatních, ale asi by to bylo marné. 🙂 Nakonec, možná Vám to nové vedení dá vyzkoušet v praxi – akorát si pak asi budu muset pořídit respirátor na chůzi podél stojících kolon…

Petr

Mě by dost zajímalo, kdy ukončí výluku v Olšanské. Tramvaje tamtudy normálně jezdí po 2 až 4 minutách a zavřené je to už měsíc. Dělníka tam člověk nezahlédne ve dne v noci, a není dané ani žádné datum ukončení.

Petr

Výluku ukončí, až bude vše po havárii kanalizace opraveno. Předpoklad konec září.

Dachs

Ponechat vztah Vltavská – Letná na jediné lince (na třetině obvyklé kapacity) je docela odvážné. K tomu se přetíží svazek 8+26, který i při normálním stavu nárazově přetéká. Jistě, je to jenom párměsíční výluka, nějak si po týdnu dvou sedne, ale není na místě otázka, zda se připravilo user-friendly řešení? Nebo se o Pražana, který preferuje veřejnou dopravu, již nebojuje?

DavidV

Na Vltavské většina lidí přestupuje z metra, stačí jim tedy, když vystoupí až/už na Nádraží Holešovice

Georg

=+2 minuty v metru a +5 minut v tramvaji.

Jelen

To tak při výlukách bývá, že cesta trvá delší dobu…

Frantík

Nebo to na Stross dojdu pěšky…

Roman Soudný

No fuj, vždyť je to celých 400 metrů! To nemůžete chtít.

Franklin

Když pojedu z Proseka, tak ti minuty nevycházejí 🙂

DavidV

Obecně neznám moc případů výluk, kdy by docházelo ke zkrácení jízdních dob 😀

Frantík

Letná -Štvanice ?

Radek

Linky 1 a 25 vytvoří vztah Letná – Nádr. Holešovice, kam se část lidí přesune.