Na Bubenské nábřeží se vrací oprava tramvajové trati, výluka potrvá do prosince
Tramvaj 15T u Pražské tržnice. Foto: Pražská integrovaná doprava
Součástí rekonstrukce bude výměna kolejnic, vznikne pevná jízdní dráha.
Součástí rekonstrukce bude výměna kolejnic, vznikne pevná jízdní dráha.
Spíš zvedám obočí nad etapizací a koordinací oprav v tomto cca 1,2 km dlouhém úseku. Za posledních 8 let byl tento úsek opakovaně uzavřen, vždy byl opraven jen nějaký kousek trati či ulice, ale nikdy celý úsek Vltavská – Dělnická jako takový.🙄
Ono to zpravidla nejde. Práce musí někdo udělat a čím delší úsek, tím větší potřeba lidí i techniky.
To ano, ale 1,2 km není nijak dlouhý úsek. Takové ulice se dělaly na několika místech v kuse a pak to leta drží bez flikování. Jenže tady stále zůstávají panely.
Sorry, ale tohle je bohapustá výmluva. Příkladů kdy to šlo je v Praze hafo. Podle mého soudu se tady předváděla typicky česká flikovačka.
Protože udělat to najednou nedovolí policie kvůli magistrále. Tam se musí etapizovat.
Zas ta magistrála…do pr***e práce…
Presne! Pritom to ridici mohou objet po mestskem okruhu. Aha, pockat, on neni dodnes dokoncen…
jj, kdyby ho tak byla aspoň část, která by tu magistrálu mohla nahradit. Třeba nějaký dálniční tunely a pak v podstatě povrchová dálnice uvnitř města z Troji až na Spořilov…
Dalnice uvnitr mesta? Jste normalni?
Tomu rozumím, ale nevysvětluje to fakt, že když se např. dělal oblouk Komunardů x Bubenské nábřeží, neudělal se současně úsek Argentinská – Komunardů až ke ke křižovatce s Dělnickou. To nikterak nesouvisí s magistrálou.
Tak hlavně aby tam zachovali ostrůvky a možnost stojící tramvaj předjíždět!
Nesmyslné zastávky zasahující do ulic blokují auta a ta pak blokují i tramvaje které stojí díky nim v kolonách. Tyto jít na jiných místech provedené chyby snad nivy magistrát začne napravovat
Místo úzkých ostrůvků, kde se nedá vyhnout ani s kočárem bych byl radši pro vídeňský typ zastavky. Řidiči aut si počkají stejně jako u Čechova mostu. Ostatně jestli jste tam někdy jel, tak víte ze světla před zastavkou drží auta v bezpečné vzdálenosti než tramvaj odjede a lidi přejdou z ostrůvku.
Jojo…na Klárově a v Bolzanově byl v tomto ohledu učiněn velký krok vpřed…
Na systém zastavení dopravy v okolí zastavky už je na Francouzské ulici (zastávka Jana Masaryka) snad dlouho.
V roce 2013 už to tam bylo.
https://mapy.cz/zakladni?pano=1&q=francouzska%C3%A1&source=pubt&id=15307938&pid=4327657&newest=0&yaw=2.707&fov=1.571&pitch=0.114&x=14.4404920&y=50.0735438&ds=2&z=20&base=ophoto
A to se nyní chystáte stejný systém zastavení dopravy v okolí zastávky a to v Ječné ulici (zastávka Štěpánská ).
Myslím, že to už prošlo schválením a hledá se jenom stavitel. To bude řečí od motoristů, že to zdržuje kolonu 🙂
Buďte rádi za zastávku jako u Sherwoodu, nebo se od příště začnou dělat refýže přes všechny pruhy silnice, aby se tam ten cestující lid vešel.
A na Karlově náměstí budou rovnou 2 zastávky, jedna pro směr Novoměstská radnice, druhá pro směr Moráň…aby se tam po úpravách linkového vedení (viz ten jejich záměr) vůbec vešly ty tramvaje…
Jasně, chceme více místa pro auta, abychom neblokovali tramvaje. A kdo chce z chodníku na tramvaj, počká si, až přejedeme, však ona mu pojede další, že? 🙂 Oponoval bych mnoha nesmyslnými jízdami autem po Praze, které blokují všechny ostatní, a jejich preferencí právě uvolňováním dalšího prostoru na úkor ostatních, ale asi by to bylo marné. 🙂 Nakonec, možná Vám to nové vedení dá vyzkoušet v praxi – akorát si pak asi budu muset pořídit respirátor na chůzi podél stojících kolon…
Mě by dost zajímalo, kdy ukončí výluku v Olšanské. Tramvaje tamtudy normálně jezdí po 2 až 4 minutách a zavřené je to už měsíc. Dělníka tam člověk nezahlédne ve dne v noci, a není dané ani žádné datum ukončení.
Výluku ukončí, až bude vše po havárii kanalizace opraveno. Předpoklad konec září.
Ponechat vztah Vltavská – Letná na jediné lince (na třetině obvyklé kapacity) je docela odvážné. K tomu se přetíží svazek 8+26, který i při normálním stavu nárazově přetéká. Jistě, je to jenom párměsíční výluka, nějak si po týdnu dvou sedne, ale není na místě otázka, zda se připravilo user-friendly řešení? Nebo se o Pražana, který preferuje veřejnou dopravu, již nebojuje?
Na Vltavské většina lidí přestupuje z metra, stačí jim tedy, když vystoupí až/už na Nádraží Holešovice
=+2 minuty v metru a +5 minut v tramvaji.
To tak při výlukách bývá, že cesta trvá delší dobu…
Nebo to na Stross dojdu pěšky…
No fuj, vždyť je to celých 400 metrů! To nemůžete chtít.
Když pojedu z Proseka, tak ti minuty nevycházejí 🙂
Obecně neznám moc případů výluk, kdy by docházelo ke zkrácení jízdních dob 😀
Letná -Štvanice ?
Linky 1 a 25 vytvoří vztah Letná – Nádr. Holešovice, kam se část lidí přesune.