To Bruntálsko je v zimách na silnicích fakt výživné. Některé okresky se tam ani neudržují a připomíná to Dálný východ. Na vesnických usedlostech se v každé druhé maštali povaluje sněžný skútr, kdyby něco. Jednou mě vytahovali s jedním. Povětrnostně taky hodně jiné než okolní placky jako třeba Haná.
Tom
8 dny
Trochu odlehčení. Bruntál je drsný kraj. Zatímco jinde v republice máme autobusy nízkopodlažní. V Bruntále lezete do autobusu po žebříku 🙂
Dominiku Halásku, zase nebereš prášky, protože vypisuješ nesmysly na více stránkách ?
Tulaček
9 dny
Když dnes přijdete bez praxe ,s ŘP skupiny B,a z měsíce na měsíc je z vás zkušený řidič skupiny D , i takhle to dopadá, snad nebudou i tihle odborníci jezdit kyvadlo z Hvězdy na Ovčárnu.
Pro řidiče bez zkušeností (což je vaše hypotéza) – která linka by byla v onom regionu lepší než Bruntál-Opava vedoucí po I/11? Neboli na které lince by ty mnohaleté zkušenosti měl získat?
Taka otazka, ak to aj bol zaciatocnik, kde ma podla vas tie skusenosti asi tak nabrat? Lebo USB kablikom mu ich do hlavy nenahraju, inak ako za volantom to holt nejde. Takych majstrov sveta, co sa tvaria ze s desiatimi rokmi praxe vysoferovali uz z maternice mam najradsej…
Já bych radší místo věkových limitů 18/21/24 let nechal jenom fichtl od 15, rozšíření řidičáku po prokazatelných km nebo hodinách v menší kategorii. Zkouška na každou kategorii by měla obsahovat jízdu v provozu(město s tramvajema), najetí na rychlostku, kličkování na úzké trojce + jízdu na kluzkém polygonu + samozřejmě test. Když patnáctiletý místo školy bude celý rok jezdit a pak udělá zkoušky, ať dostane auto/kamion/autobus dřív.
Nicméně neříkám, že na tuhle konkrétní nehodu měla vliv nevyježděnost, naopak ani nevím jak služebně starý byl ten řidič. A jestli naopak neudělal botu ze stereotypu, „jezdím takhle 50 let“
Jiří Kocurek
9 dny
Všem brzé uzdravení, ať jsou na svátky doma.
Jan
9 dny
Podle polohy autobusu na obrázku a převážně lehčích zranění se dá usoudit že havaroval poměrně malé rychlosti. Počasí neporučíme…
Péťa
9 dny
Respekt všem autobusákům co musí v tomto počasí jezdit.
A nejen v tomhle počasí. I po našich silnicích. Obdivoval jsem kluky s NAD, že neskončili mezi Neumětelama a Libomyšlí v příkopech. Asfalt nový, ale nezpevněná krajnice vysypaná stejnou barvou recyklátu a vodorovné značení namalují prý až na jaře.Prostě klobouk dolů.
To Bruntálsko je v zimách na silnicích fakt výživné. Některé okresky se tam ani neudržují a připomíná to Dálný východ. Na vesnických usedlostech se v každé druhé maštali povaluje sněžný skútr, kdyby něco. Jednou mě vytahovali s jedním. Povětrnostně taky hodně jiné než okolní placky jako třeba Haná.
Trochu odlehčení. Bruntál je drsný kraj. Zatímco jinde v republice máme autobusy nízkopodlažní. V Bruntále lezete do autobusu po žebříku 🙂
Bývalo to Údolí radostí. Freudenthal.
Bruntál nebrat, to věděl už Tomi Paci! Tam se bál i Ozzák!
Železný Gekon se bál. Ozák to meřešil, ten neměl důvod tam jet.
A ještě by to chtělo nějaký článek o dnešním totálním kolapsu kamionové dopravy.
Dominiku Halásku, zase nebereš prášky, protože vypisuješ nesmysly na více stránkách ?
Když dnes přijdete bez praxe ,s ŘP skupiny B,a z měsíce na měsíc je z vás zkušený řidič skupiny D , i takhle to dopadá, snad nebudou i tihle odborníci jezdit kyvadlo z Hvězdy na Ovčárnu.
No já bych busem jezdit nechtěl a za sněhu už vůbec ne. Za mě ty řidiči mají obdiv.
…Myslím jako řidič
Pro řidiče bez zkušeností (což je vaše hypotéza) – která linka by byla v onom regionu lepší než Bruntál-Opava vedoucí po I/11? Neboli na které lince by ty mnohaleté zkušenosti měl získat?
To je informace, nebo spekulace?
Taka otazka, ak to aj bol zaciatocnik, kde ma podla vas tie skusenosti asi tak nabrat? Lebo USB kablikom mu ich do hlavy nenahraju, inak ako za volantom to holt nejde. Takych majstrov sveta, co sa tvaria ze s desiatimi rokmi praxe vysoferovali uz z maternice mam najradsej…
Já bych radší místo věkových limitů 18/21/24 let nechal jenom fichtl od 15, rozšíření řidičáku po prokazatelných km nebo hodinách v menší kategorii. Zkouška na každou kategorii by měla obsahovat jízdu v provozu(město s tramvajema), najetí na rychlostku, kličkování na úzké trojce + jízdu na kluzkém polygonu + samozřejmě test. Když patnáctiletý místo školy bude celý rok jezdit a pak udělá zkoušky, ať dostane auto/kamion/autobus dřív.
Nicméně neříkám, že na tuhle konkrétní nehodu měla vliv nevyježděnost, naopak ani nevím jak služebně starý byl ten řidič. A jestli naopak neudělal botu ze stereotypu, „jezdím takhle 50 let“
Všem brzé uzdravení, ať jsou na svátky doma.
Podle polohy autobusu na obrázku a převážně lehčích zranění se dá usoudit že havaroval poměrně malé rychlosti. Počasí neporučíme…
Respekt všem autobusákům co musí v tomto počasí jezdit.
A nejen v tomhle počasí. I po našich silnicích. Obdivoval jsem kluky s NAD, že neskončili mezi Neumětelama a Libomyšlí v příkopech. Asfalt nový, ale nezpevněná krajnice vysypaná stejnou barvou recyklátu a vodorovné značení namalují prý až na jaře.Prostě klobouk dolů.